Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473615 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8080 dnia: 17 Styczeń 2016, 23:10:37 »
Problem jest rozwiązany jeżeli możliwość nauki będzie miał już tylko i wyłącznie opiekun tego npc. Czyli już nie Isu daje mi zgodę tylko on sam musi przeprowadzić naukę. (oczywiście to przykład). Weryfikować będzie ten kto zamyka wyprawę bo przecież w podsumowaniu będzie rozpiska. W tym wypadku te wyprawy w żaden sposób nie przyspieszą nauki.

Wam się wydaje, że ja to wszystko robię, żeby było łatwo i kolorowa, ale nie o to chodzi. Chce, aby ci co prowadzą takie naprawdę długie wyprawy mieli możliwość nauczania graczy podczas nich. Nie zepsuje to relacji uczeń-mistrz bo przecież bez odpowiedniej wiedzy nauka nie zostanie zaakceptowana.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8081 dnia: 17 Styczeń 2016, 23:28:49 »
Chcę rozwiać wszystkie swoje wątpliwości dotyczące tego pomysłu.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8081 dnia: 17 Styczeń 2016, 23:28:49 »

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8082 dnia: 17 Styczeń 2016, 23:40:15 »
Brzmi to jak wstęp do zadania pytania?

I chyba Ci nie odpowiedziałem czy można się nauczyć kilku rzeczy na wyprawie. Tak. Dlaczego by nie? Ten opiekun który akceptuje naukę ma wszystko pod kontrolą więc nie ma możliwości przeskoczenia ograniczeń czasowych.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8083 dnia: 17 Styczeń 2016, 23:48:22 »
Dlatego jest to lepsze niż nauka u npc, w której musisz czekać 24 h na kolejną naukę. Duże ułatwienie dla osób, które zostały zabite i nie mogły wskrzesić się w starym ciele. Zbyt duże ułatwienie i zbyt szybko można awansować. Spójrz na mnie - jedna długa wyprawa z Isem i mogę być w tym samym punkcie co przed śmiercią. Raczej nie tędy droga, bo śmierć ma być utrudnieniem dla takiego gracza, a nie tylko epizodem, który można szybko naprawić. Rozumiesz o co mi chodzi?

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8084 dnia: 17 Styczeń 2016, 23:54:04 »
Przeczytaj proszę mój post jeszcze raz. Napisałem że przez to że taki Isu akceptuje i prowadzi każdą naukę z osobna to nie ma możliwości przeskoczenia tych ograniczeń czasowych.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8085 dnia: 20 Styczeń 2016, 00:20:35 »
I tak jestem na nie, jeśli chodzi o naukę npc z organizacji na wyprawach.
To jak mam ci awans na lisza zrobić? Nie będzie już można to nie robię.  <lol> Taka wasza logika w tej dyskusji. Blokujecie coś co już od dawna jest. Funek Ty też już nie ucz w bractwie na wyprawach aniołów, bo banują nas nowymi zasadami.

Canis

  • Gość
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8086 dnia: 20 Styczeń 2016, 00:28:53 »
To jak mam ci awans na lisza zrobić? Nie będzie już można to nie robię.  <lol> Taka wasza logika w tej dyskusji. Blokujecie coś co już od dawna jest. Funek Ty też już nie ucz w bractwie na wyprawach aniołów, bo banują nas nowymi zasadami.

Co innego jest, gdy robicie konkretne wyprawy, których celem jest nauczenie tego czegoś, nauka jest istotą tego zadania, a co innego, gdy idziemy sobie do miasta na zakupy i nam się mag trafia przypadkiem. Wszystko zależy opiekuna danych NPC i od prowadzącego wyprawę -> spoko, tylko wówczas jeden będzie rygorystyczny i nie bedzie pozwalał na nic więcej jak dotąd, zaś drugi powoli zrobić sobie dajmy na to z adepta na arcylisza gdzie zadanie polegało na zabiciu 2 wilków a nauka była a dodatkiem takim...

Tak kolorowe przykłady-przesadzone i kompletnie nierealne -owszem, ale takie które no w mniejszej kolorystyce będą miały miejsce :P. prowadzący organizacje wiedzą co i jak mają robić nikt im nic nie zarzuca, ale jeżeli ja, szary kowalski mam pozwalać się uczyć magicznych umek nie znając ich to coś jest nie teges... nieważne czy dostałem zgodę czy nie co ja mam wspólnego z jego nauką skoro prowadzę zadanie, nie jestem opiekunem organizacji ani nie zajmuję się cudzym kształceniem w niej.

Ja jestem temu w ogóle przeciwny... w sensie takiej możliwości nauki na każdych wyprawach u każdego czy to za zgodą czy nie ;/ . przywódcy organizacji wiedzą co i jak mają robić, zaś nauka specjalizacji od Jana na wyprawie czy Eleny... to gracz miał czas przed wyprawą to zrobić, poszedł nieprzygotowany, a prowadzący mu to umożliwił, niech oboje cierpią jak sobie piwa naważyli ;/ .

Ale dobra... sprzeciwiamy się "dobrym zmianom" xD
« Ostatnia zmiana: 20 Styczeń 2016, 00:33:45 wysłana przez Isirr »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8087 dnia: 20 Styczeń 2016, 00:46:21 »
Co innego jest, gdy robicie konkretne wyprawy, których celem jest nauczenie tego czegoś, nauka jest istotą tego zadania, a co innego, gdy idziemy sobie do miasta na zakupy i nam się mag trafia przypadkiem. Wszystko zależy opiekuna danych NPC i od prowadzącego wyprawę -> spoko, tylko wówczas jeden będzie rygorystyczny i nie bedzie pozwalał na nic więcej jak dotąd, zaś drugi powoli zrobić sobie dajmy na to z adepta na arcylisza gdzie zadanie polegało na zabiciu 2 wilków a nauka była a dodatkiem takim...

Tak kolorowe przykłady-przesadzone i kompletnie nierealne -owszem, ale takie które no w mniejszej kolorystyce będą miały miejsce :P. prowadzący organizacje wiedzą co i jak mają robić nikt im nic nie zarzuca, ale jeżeli ja, szary kowalski mam pozwalać się uczyć magicznych umek nie znając ich to coś jest nie teges... nieważne czy dostałem zgodę czy nie co ja mam wspólnego z jego nauką skoro prowadzę zadanie, nie jestem opiekunem organizacji ani nie zajmuję się cudzym kształceniem w niej.

Ja jestem temu w ogóle przeciwny... w sensie takiej możliwości nauki na każdych wyprawach u każdego czy to za zgodą czy nie ;/ . przywódcy organizacji wiedzą co i jak mają robić, zaś nauka specjalizacji od Jana na wyprawie czy Eleny... to gracz miał czas przed wyprawą to zrobić, poszedł nieprzygotowany, a prowadzący mu to umożliwił, niech oboje cierpią jak sobie piwa naważyli ;/ .

Ale dobra... sprzeciwiamy się "dobrym zmianom" xD
Przeczytaj swoją teorię raz jeszcze. Ty naprawdę myślisz, że na coś takiego w Pakcie bym pozwolił? <aniol> Jak ktoś inny miałby uczyć ucznia, nie bronie mu, nawet tak musiałby zrobić. Kwestia wpisania tego do zasad nic według mnie nie zmienia. Dlaczego? Bo i tak robimy to teraz.

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8088 dnia: 20 Styczeń 2016, 08:19:51 »
Sal, czy raczej Isirr może w końcu to do ciebie dotrze jak Isu ci wytłumaczył?
Nie widząc, żadnych sensownych argumentów przeciw przygotuję tą ustawę i może potem znajdziecie w niej jakieś dziury.

Canis

  • Gość
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8089 dnia: 20 Styczeń 2016, 14:36:55 »
Sal, czy raczej Isirr może w końcu to do ciebie dotrze jak Isu ci wytłumaczył?
Nie widząc, żadnych sensownych argumentów przeciw przygotuję tą ustawę i może potem znajdziecie w niej jakieś dziury.

Dorośnij do funkcji najpierw. Sam wszcząłeś dalszą dyskusje i masz pretensje o nią. sam zapytałeś o sugestie i rpoblemy jakie widzimy a masz pretensje że wymieniam wady, facet weź się ogarnij ;/ , niech do ciebie to "dotrze".

Przeczytaj swoją teorię raz jeszcze. Ty naprawdę myślisz, że na coś takiego w Pakcie bym pozwolił? <aniol> Jak ktoś inny miałby uczyć ucznia, nie bronie mu, nawet tak musiałby zrobić. Kwestia wpisania tego do zasad nic według mnie nie zmienia. Dlaczego? Bo i tak robimy to teraz.

A czy tylko pakt jest? Są jeszcze 4 inne organizacje :) . Ja mówię po prostu, że danie takiej możliwości an cudzych wyprawach nie jest dobre, to moja ocena, moje zdanie i nie zabronicie mi go mieć :D .

Możecie zrobić co chcecie przecież wam nie zakazuje, mówię, tylko, że to jest złe w mojej opinii i mówię czemu :P .
« Ostatnia zmiana: 20 Styczeń 2016, 14:46:02 wysłana przez Isirr »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8090 dnia: 20 Styczeń 2016, 14:41:10 »
Dorośnij do funkcji najpierw. Sam wszcząłeś dalszą dyskusje i masz pretensje o nią. sam zapytałeś o sugestie i rpoblemy jakie widzimy a masz pretensje że wymieniam wady, facet weź się ogarnij ;/ , niech do ciebie to "dotrze".

A czy tylko pakt jest? Są jeszcze 4 inne organizacje :) . Ja mówię po prostu, że danie takiej możliwości an cudzych wyprawach nie jest dobre, to moja ocena, moje zdanie i nie zabronicie mi go mieć :D .

Możecie zrobić co chcecie przecież wam nei zakazuje, móie, tylko,z ę to ejst złe w mojej opinii i mówię czemu :P .
Mamy sąd więc preferuje karać za czyny, niż zabronić wszystkiego. ;)

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8091 dnia: 20 Styczeń 2016, 15:26:40 »
Dorośnij do funkcji najpierw. Sam wszcząłeś dalszą dyskusje i masz pretensje o nią. sam zapytałeś o sugestie i rpoblemy jakie widzimy a masz pretensje że wymieniam wady, facet weź się ogarnij ;/ , niech do ciebie to "dotrze".

 Nie mam do ciebie żadnych pretensji. Po prostu twoje argumenty nie przekonują mnie. Jak Isu zaakceptuje obecnie przedstawioną ustawę to mu przedstawię projekt gracza, a później to.

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8092 dnia: 21 Styczeń 2016, 15:27:32 »
Z tymi kajdankami z czerwonej rudy, to jest tak, że jak uwolnię jedną rękę to w tej jednej ręce działa magia, czy muszę się pozbyć wszystkiego z czerwonej rudy co mam na sobie?

I jeszcze pytanie o regenerację, odrastają mi np palce, albo noga czy po prostu zagoi się ta rana po uciętym palcu, ale zostanę go pozbawiona?

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8093 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:12:37 »
Nie jestem pewien czy padł kiedyś taki pomysł, ale pomyślałem że skoro są Wampiry, to można by dać ich nemezis. Wilkołaki. Można by dać np. takie staty:
-Wrażliwość na srebro(aczkolwiek z początku srebro nie zabijało ich a jedynie sprowadzało do ludzkiej formy, w innych nawet wersjach leczyło je)
-Możnaby się zmieniać zawsze(albo tylko w nocy lub w cieniu), aczkolwiek nocą a szczególnie w pełnię księżyca wilkołak jest potężniejszy( np. więcej finiszerów).
-Możność zmiany w 3 formy: Człowiek, Wilk-człowiek(wilkołak właściwy) i wilk.
-Umiejętność Leśne Zwierze
-Umiejętność Zwierzęcy Instynkt

Co wy na to ludu? Proszę nie zbywać od razu pomysłu, gdyż trochę nad nim myślałem. :)

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8094 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:16:37 »
W naszym uniwersum są wilkołaki i, tak, są nemezis wampirów. Nie są jednak grywalną rasą i chyba szybko się to nie zmieni. Podejrzewam, że dodanie ich musiałoby być częścią czegoś większego fabularnie, a o wilkołakach teraz nie słychać wiele. O wampirach zresztą też.

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8095 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:21:04 »
Hmm. A gdybym wymyślił tło fabularne? Tu chodzi w sumie o to że moja postać ze Skyrim której kontynuacją jest postać tutaj, jest Wilkołakiem i byłoby fajnie to kontynuować. :)

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8096 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:24:13 »
Podejrzewam, że nie chcesz robić sobie od razu wrogów w postaci Draga i (jak wróci) Gunsesa :p na twoim miejscu bym się wstrzymał i ew. delikatnie sugerował co jakiś czas, że Cię interesuje ten temat.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8097 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:24:49 »
Nie jestem pewien czy padł kiedyś taki pomysł, ale pomyślałem że skoro są Wampiry, to można by dać ich nemezis. Wilkołaki. Można by dać np. takie staty:
-Wrażliwość na srebro(aczkolwiek z początku srebro nie zabijało ich a jedynie sprowadzało do ludzkiej formy, w innych nawet wersjach leczyło je)
-Możnaby się zmieniać zawsze(albo tylko w nocy lub w cieniu), aczkolwiek nocą a szczególnie w pełnię księżyca wilkołak jest potężniejszy( np. więcej finiszerów).
-Możność zmiany w 3 formy: Człowiek, Wilk-człowiek(wilkołak właściwy) i wilk.
-Umiejętność Leśne Zwierze
-Umiejętność Zwierzęcy Instynkt

Co wy na to ludu? Proszę nie zbywać od razu pomysłu, gdyż trochę nad nim myślałem. :)
Odsyłam: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Konkordat_puszczy_i_kniei#Lykantrop

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8098 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:26:06 »
Odsyłam: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Konkordat_puszczy_i_kniei#Lykantrop
No i w sumie jest jeszcze właśnie to. (ÂŻe też o tym nie pomyślałem :))

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8099 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:37:32 »
Nie ta gildia :D
Aczkolwiek dzięki, Is. :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8099 dnia: 22 Styczeń 2016, 01:37:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything