Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473692 razy)

Description:

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7860 dnia: 04 Sierpień 2015, 11:01:52 »
Ja, a co?
Dobrze jest dać znać MG o zakładaniu lokacji, bo tym zajmuje się Rada, po tym jak Izba prześle im dane.  <ignorant> Zrobiłby się straszny chaos, gdyby każdy dodawał dowolne lokacje ze złym objaśnieniem i bez konsultacji z mistrzem gry. Kiedy Rada dodaje nowe tematy staramy się trzymać poziom stylistyki etc., publikować to mniej więcej w podobnym układzie. Pytanie do ciebie. Co to jest? Temat dla NPC, temat z lokacją? Czemu ma to służyć? Czemu w funkcji tematu wpisałeś nazwę innej lokacji? xD
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpień 2015, 11:04:53 wysłana przez Isentor »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7861 dnia: 04 Sierpień 2015, 14:37:38 »
Dalem nieco funkcję w stylu rady niedźwiedzia. W tym stylu chciałem zrobić temat. Jakby ktoś chciał kontaktu z ciemnymi typami z ekkerund. Do rady nawet nie wiem czy można coś dać bo stoi projekt kusz od ponad miesiąca

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7861 dnia: 04 Sierpień 2015, 14:37:38 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7862 dnia: 04 Sierpień 2015, 14:39:11 »
Nauczcie się odróżniać w końcu Radę od Izby xD

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7863 dnia: 04 Sierpień 2015, 14:46:12 »
Spoko:p to komu z rady wysłać żeby bylo ok?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7864 dnia: 04 Sierpień 2015, 14:47:58 »
Dalem nieco funkcję w stylu rady niedźwiedzia. W tym stylu chciałem zrobić temat. Jakby ktoś chciał kontaktu z ciemnymi typami z ekkerund.
Tylko, że rada niedźwiedzia jest tematem fabularnym prowadzonym przez osoby odpowiedzialne za zarządzanie grą. :P Popraw treść postu: nazwa, obrazek, opis. Szara Posiadłość - rozumiem, że to nazwa lokacji. W funkcji należy wpisać (klimatyczne dyskusje).



Do rady nawet nie wiem czy można coś dać bo stoi projekt kusz od ponad miesiąca
Wydaje mi się, że w tematach administracyjnych jak i zasadach gry jest opisane co należy zrobić w sytuacji, kiedy Izba rozpatruje projekt dłużej niż przewiduje to konstytucja. ;)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7865 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:13:05 »
Wziąłbym dwóch ogarniętych graczy do beta testów areny GvG: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zasady_walk_gracz_vs._gracz i zrobił walkę próbną. Bez uwzględniania jej przebiegu. Tylko po to, żeby sprawdzić jak spisuje się to w praktyce i uzupełnić zapis o brakujące luki. Gotową walkę mógłbym wykorzystać do wpisu jako przykład.

Kto z was chętny na rozdziewiczenie systemy gracz vs gracz? Nie ma znaczenia czy jesteście na wyprawie, ponieważ fabularnie walka nigdy nie będzie miała miejsca. ;)

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7866 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:16:10 »
Ja mogę spróbować XD

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7867 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:16:46 »
I ja.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7868 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:17:07 »
Szkoda ze nie jestem liszem bo bym sie z aniołem zmierzyl

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7869 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:18:00 »
Ja mogę spróbować XD
Super. :D Kto chce atakować?

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7870 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:18:58 »
Ja xD

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7871 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:20:31 »
Kenshin, masz coś przeciwko?

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7872 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:21:02 »
Kenshin, masz coś przeciwko?

Nie mam, o ile to walka wyłącznie pokazowa.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7873 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:22:20 »
Ja na kenshiego, moge?

Byle nikt nie ucierpial ;)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7874 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:26:18 »
Nie mam, o ile to walka wyłącznie pokazowa.
Owszem. ;) Załóż proszę temat jak w cytacie w wielkiej arenie.

Cytuj
Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
Treść: Kenshin przebywa sobie na arenie ćwicząc samotnie wymachiwanie mieczem... (resztę dopisz wedle uznania)


Melkior w swoim poście musi:
Cytuj
1. Po zlokalizowaniu gracza należy napisać post z wstępem do walki, który polega na fabularnym zainicjowaniu akcji. Wymagany jest rzut kostką (6 oczek), który określi pierwszeństwo w walce. W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll] (oczywiście wpiszcie roll bez kropki) Lub wciśnijcie ikonkę kostki i ręcznie wpiszcie w bbcode 1d6.


Pamiętajcie by nie edytować postu i nie włączać podglądu po wpisaniu bbcode roll. Inaczej skrypt uzna was za oszustów i unieważni ruch. Usuwanie bbcode również nie działa. xD

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7875 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:30:28 »
Nie zdążyłem :(

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7876 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:33:25 »
Walcz walcz Sill. Będzie fair

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7877 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:41:27 »
[member=26120]Silion aep Mor[/member] możesz atakować Kenshina.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7878 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:44:33 »
Wszystkie chwyty dozwolone? Składacie potem gracza "do kupy"?

Czyli jak mam zacząć?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7879 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:46:09 »
Wszystkie chwyty dozwolone? Składacie potem gracza "do kupy"?

Czyli jak mam zacząć?
Tak, testujemy system na wszelkie ewentualności. Tu są zasady: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zasady_walk_gracz_vs._gracz

Cytuj
1. Po zlokalizowaniu gracza należy napisać post z wstępem do walki, który polega na fabularnym zainicjowaniu akcji. Wymagany jest rzut kostką (6 oczek), który określi pierwszeństwo w walce. W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll].

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #7879 dnia: 05 Sierpień 2015, 21:46:09 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything