Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473621 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6460 dnia: 04 Listopad 2014, 20:44:20 »
Nie uważacie że fabularnie mamy śmieszną syytuację? Zara miną DWA LATA od zniesienia mgły. Co robi Meaneb? Nic. Czeka aż my go zaatakujemy. Naciągane to  ;[

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6461 dnia: 04 Listopad 2014, 20:54:07 »
Nie uważacie że fabularnie mamy śmieszną syytuację? Zara miną DWA LATA od zniesienia mgły. Co robi Meaneb? Nic. Czeka aż my go zaatakujemy. Naciągane to  ;[

Oblężenie Atusel od strony morza i lądu(desant)  <rycerz> <rycerz> <rycerz> \m/ <rycerz> <rycerz> <rycerz>

Taka moja propozycja co do urozmaicenia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6461 dnia: 04 Listopad 2014, 20:54:07 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6462 dnia: 04 Listopad 2014, 22:11:05 »
Taki mały atak, event taki.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6463 dnia: 04 Listopad 2014, 22:15:54 »
Ewentualnie jakaś misja wywiadowcza na kontynencie. Albo wyprawa mająca na celu zabicie jakiegoś generała czy coś.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6464 dnia: 05 Listopad 2014, 11:00:44 »
Nie uważacie że fabularnie mamy śmieszną syytuację? Zara miną DWA LATA od zniesienia mgły. Co robi Meaneb? Nic. Czeka aż my go zaatakujemy. Naciągane to  ;[
Ominąłeś kilka ostatnich wątków? Linia frontu znajduje się w Ilusmirze. Wojska Meaneba zmagają się z wrotami Torgonu. Nierozważne z ich strony byłoby prowadzenie wojny na dwa fronty. Tym bardziej z dwoma silnymi przeciwnikami. Dlatego jeszcze nie zaatakowali.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6465 dnia: 05 Listopad 2014, 14:08:07 »
Ominąłeś kilka ostatnich wątków? Linia frontu znajduje się w Ilusmirze. Wojska Meaneba zmagają się z wrotami Torgonu. Nierozważne z ich strony byłoby prowadzenie wojny na dwa fronty. Tym bardziej z dwoma silnymi przeciwnikami. Dlatego jeszcze nie zaatakowali.
Znaczy ja sądziłem że Meaneb ma niezliczone armie i w ogóle  :P A możesz w paintcie walnąć linie frontu?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6466 dnia: 05 Listopad 2014, 14:11:12 »
Na ostatnich obradach wszystko bylo przedstawione.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6467 dnia: 05 Listopad 2014, 19:25:19 »
Znaczy ja sądziłem że Meaneb ma niezliczone armie i w ogóle  :P A możesz w paintcie walnąć linie frontu?

Wy to jesteście w gorącej wodzie kąpani wszyscy. Póki co to każdy się rozwija, aby na wojnie być przepierdolem :D A Wy byscie się z kijami na demony rzucali :P Wielkie eventy trzeba robić jak każdy/większosć ma czas, a nie tak jak teraz:p

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6468 dnia: 05 Listopad 2014, 20:03:30 »
Dobry gracz zabije i demona kijem  ;p

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6469 dnia: 05 Listopad 2014, 21:00:13 »
ja chce być arcymagiem, ale Isu nie odpisuje

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6470 dnia: 05 Listopad 2014, 21:50:47 »
A ja chce też coś od Isa  ;[

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6471 dnia: 07 Listopad 2014, 16:25:57 »
Czy ktoś chętny wskazać co dokładnie jest niejasne w zapisie tych umek? http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Trucicielstwo_i_umiej%C4%99tno%C5%9Bci_techniczne
Ewentualnie co można zmienić?

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6472 dnia: 08 Listopad 2014, 00:46:50 »
Puklerz, tarcza i pawęż mają wszystkie +20pkt do wytrzymałości, czy coś mi umknęło? Bo jeśli tak jest w sumie... dziwnie. Pawęż powinna mieć większy bonus do deffa niż puklerz. ;s

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6473 dnia: 08 Listopad 2014, 01:01:10 »
Czy ktoś chętny wskazać co dokładnie jest niejasne w zapisie tych umek? http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Trucicielstwo_i_umiej%C4%99tno%C5%9Bci_techniczne
Ewentualnie co można zmienić?
Zerknąłem.

Przy młodym pirotechniku i pirotechniku jest info, że przy użyciu niebieksiej rudy i innych substancji... Ta część pasuje do WYTWARZANIA bomb a nie ich użycia. Mając bombę nie musisz wiedzieć jak była konstruowana, ale jak jej użyć. Więc takie wzmianki bym wywalił na spokojnie.

Regenerujące toksyny - Mikstury lecznicze leczą rany. Krew pita przez wampiry jako ich pożywienie leczy rany. Nie wiem jak leczyć rany mogą substancje które zabijają. DLA MNIE powinny one uśmierzać ból, powodować, że nie odczuwasz zwichniętej kończyny czy złamanej kości i możesz funkcjonować jeszcze przez x godzin.

Preparat: Szmaragdowa moc - Ciekawe, ma dużo plusów, więc przydałby się jakiś minus. Na zasadzie kompromisu coś za coś. I na pewno trzeba określić ile dawek można przyjąć za dnia.

Preparat: Szafirowy refleks - Ciekawe, ale zupełnie nie wiem jak specyfik może wzmocnić tak Twoje mięśnie i stawy że uda Ci się wskoczyć na 4 metry do góry tak o. Wg mnie zbyt przekokszone.

Narkotyczny organizm - Znowu dużo plusów, mało minusów. Zrobiłbym z niego narkomana. Bez truty w żyle nie umie funkcjonować (jak wampir bez krwi za dnia), z trutą dostaje finiszery, bo szybciej ogarnia.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6474 dnia: 08 Listopad 2014, 09:59:05 »
Do preparatow możliwe. Z refleksem to i tak słabsza wersja mutagenów które mają w Pakcie. Wy na spore odleglosci skaczecie itd. Ewentualnie zostawic sam bonus do widzenia i odleglosci strzalow. Co do regenerujacych toksyn to moze racja (one maja regenerowac bo wlasnie taki typ jest uzalezniony i nawet pozytywnie na niego dzialaja). A w nakrotycznym organizmie jest minus. Jesli gosc nie jedzie na trutkach to ma ujemne finiszery z wszystkich specjalizacji

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6475 dnia: 08 Listopad 2014, 11:32:31 »
Z refleksem to i tak słabsza wersja mutagenów które mają w Pakcie. Wy na spore odleglosci skaczecie itd.
Ale tam mamy realną i stałą zmianę właściwości tkanki. Widoczny jest szpon, ale mutacja obejmuje całe ciało. U was to takie mutacje co chwilę, to to takie dziwne.

A w nakrotycznym organizmie jest minus. Jesli gosc nie jedzie na trutkach to ma ujemne finiszery z wszystkich specjalizacji
Ale to powinien być prawdziwy ćpun. Nie tylko 1 finiszer w dół ale i pogorszenie całkowitej percepcji i zachowania.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6476 dnia: 08 Listopad 2014, 12:55:45 »
Ale tam mamy realną i stałą zmianę właściwości tkanki. Widoczny jest szpon, ale mutacja obejmuje całe ciało. U was to takie mutacje co chwilę, to to takie dziwne.
Ale to powinien być prawdziwy ćpun. Nie tylko 1 finiszer w dół ale i pogorszenie całkowitej percepcji i zachowania.

To zostać przy bardziej bojowych właściwościach?

A przy takich minusach może większy czas działania, czy dalej 1 i 2 posty?

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6477 dnia: 08 Listopad 2014, 12:58:33 »
Wiesz, nie wiem ile działa np. kwas, ale z opowieści kolegi, to trochę siedzi w żyle. Więc dałbym 3-4 postów z walką i do 5-6 godzin w poz.syt.

No i dałbym jak mówisz nastawienie na właściwości bojowe, bo masz być skuteczny przede wszystkim.


Puklerz, tarcza i pawęż mają wszystkie +20pkt do wytrzymałości, czy coś mi umknęło? Bo jeśli tak jest w sumie... dziwnie. Pawęż powinna mieć większy bonus do deffa niż puklerz. ;s

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6478 dnia: 12 Listopad 2014, 11:48:01 »
Cytat odpowiedzi na post Edzia w Sali wieczornej, jako takie wprowadzanie:
Nieprawda. Pisałem Ci o tym, kiedy ochoczo byłeś za tym, by dostęp był do obu miejsc.

Może im pisałeś, ale żadnej wzmianki o wprowadzeniu takiego prawa nie ma ani tu: http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,22122.0.html ani nie jest ujęte w zgłoszeniach, które trwały kilka dni i nawet nikt nie pofatygował się aby zmienić zapis, że każdy może:


- Z dniem dzisiejszym, tj. 09.03.19, Salazar Trevant, hrabia Terwor i dotychczasowy Podskarbi Koronny, zrzekł się swojego państwowego stanowiska. W związku z tym, po natychmiastowej podjętej przez króla Isentora I decyzji o wyłonieniu nowego kandydata na te stanowisko, ogłaszam rozpoczęcie wyborów na stanowisko Podskarbiego Koronnego.
Tradycyjnie zaczynamy od zgłoszeń kandydatów. Kandydować może każdy mieszkaniec Valfden. Lord, szlachcic, jak i zwykły obywatel. Wyjątkiem są osoby skazane w przeszłości wyrokiem sądowym. Kandydatury takowych, nie będą w ogóle brane pod uwagę.
Zgłoszenia będą trwały do wtorku, do godziny 18.00.


Jak widać sam opis mówi, że kandydaci nie mogą być tylko i wyłącznie osobami skazanymi w przeszłości z wyrokiem sądowym. Nie ma tu nic o tym, że członkowie Izby Lordów są wyłączeni z prawa zgłaszania się na członków Rady.

Nie chodzi mi o to, że przegrałem w wyborach tylko o fakt chamskiego posunięcia z Twojej strony. Użyłeś prawa o którym nikt nie został oficjalnie poinformowany oprócz członków Rady oraz jeśli była wzmianka o wprowadzeniu takiego przepisu na SB to się nie liczy jako poinformowanie kazdego gracza. Podsumowując czuję się urażony takim chwytem, ale apeluję do Ciebie i Twoich zastępców w grze - Edzia, Nifa, Lucasa, Pana Progana oraz Szeklana, abyście informowali o wszelkich zmianach nawet tych drobnych mające wpływ na zasady i rozgrywkę na bieżąco tj. zostało wprowadzone to napiszcie post w odpowiednim do tego temacie: Informacje .

Przyda się to członkom Rady, Lordom i Graczom, którzy nie będą obawiać się usłyszeć nie przestrzegasz zasad gry, ponieważ to i to... A potem człowiek się zastanawia to i to zostało wprowadzone, gdzie i kiedy? Sprawdzi w informacjach i rzeczywiście jego błąd bo zapomniał albo się nie zapomniał. Mówisz, że prawo nie działa wstecz, ale jeśli zmiana prawa nie została przedstawiona społeczności to co wtedy?

Koniec Apelu.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6479 dnia: 12 Listopad 2014, 17:18:53 »
Ja też o tym pierwszy raz słyszałem. Inaczej odpowiednie info byłoby zawarte w temacie z wyborami.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #6479 dnia: 12 Listopad 2014, 17:18:53 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top