oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.
No odnośnie magów, to ostatnia wyprawa pokazuje, że wcale nie są tacy uber pro by poradzić sobie zawsze ze wszystkim. Po prostu organizatorzy wypraw są dla nich zbyt łagodni ;] .
To tak zwana "Klątwa Canisa". Strach przed ranieniem graczy.
Isu pozabija 3/4 adeptów więc luz
Jak tak dalej będzie szło, to na końcu będziecie walczyć z super soliderami
Uwielbiałem ten moment jak się zaczynało w piwnicy jakiejś karczmy i można było zabić pijanego niemieckiego żołnierza w dowolny sposób. Albo jazdy kolejką górską na stacje i zabawy snajperką.
Oj tam, oj tam. Selekcja naturalna.
Zapraszamy do ÂŁowczych <anioł>