Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 473789 razy)

Description:

0 użytkowników i 23 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3340 dnia: 18 Grudzień 2013, 13:33:02 »
Jesli chodzi o amulet z klow wilka to nie zwiekszy to Twoich finiszerow bo to tylko zeby. Ale jakby wzmocnic zbroje takimi zebami w slabych punktach to moga podniesc jej wytrzymalosc o dajmy na to 1 punkt. Bardziej w re strone bym brnal.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3341 dnia: 18 Grudzień 2013, 13:36:54 »
Oszaleję z Tobą Isu!!! Jeszcze 4 miechy temu nie było takiej opcjji  :D będziemy wzmcniać zbroje!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3341 dnia: 18 Grudzień 2013, 13:36:54 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3342 dnia: 18 Grudzień 2013, 13:45:07 »
Każdy płatnerz miałby z automatu umiejętność wzmacniania elementów zbroi, czy musiałby się uczyć? Kiedyś podawałem coś takiego:

Powiedzmy (przykład), że używamy rogów bawołu, które mają wytrzymałość 20pkt.

Płatnerz miałby powiedzmy dwa poziomy umiejętności - Wzmocnienie hełmu płytowego I i II.


Wzmocnienie hełmu płytowego I
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 10% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Wzmocnienie hełmu płytowego II
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 20% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Pierwszy poziom dodawałby 10% z 20 pkt wytrzymałości rogów bawoła, czyli 2 punkty wytrzymałości.
Drugi poziom dodawałby 20% z 20 punktów wytrzymałości rogów bawoła czyli 4 punkty wytrzymałości.


Co o tym myślicie?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3343 dnia: 18 Grudzień 2013, 14:04:21 »
Ja mam pomysł nad amuletami każdego z bóstw, tak jak to jest w Skyrimie. każdy daje jakiś inny bonus. Taki porządny, i byłyby bardzo drogie i ciężkie do zdobycia(trochę grzywien do wydania i zrobienie jakiś misji od kapłanów bóstwa). Ale to opracuje w wolnym czasie i wam prześle.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3344 dnia: 18 Grudzień 2013, 14:22:54 »
Każdy płatnerz miałby z automatu umiejętność wzmacniania elementów zbroi, czy musiałby się uczyć? Kiedyś podawałem coś takiego:

Powiedzmy (przykład), że używamy rogów bawołu, które mają wytrzymałość 20pkt.

Płatnerz miałby powiedzmy dwa poziomy umiejętności - Wzmocnienie hełmu płytowego I i II.


Wzmocnienie hełmu płytowego I
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 10% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Wzmocnienie hełmu płytowego II
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 20% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Pierwszy poziom dodawałby 10% z 20 pkt wytrzymałości rogów bawoła, czyli 2 punkty wytrzymałości.
Drugi poziom dodawałby 20% z 20 punktów wytrzymałości rogów bawoła czyli 4 punkty wytrzymałości.


Co o tym myślicie?

Ja to tam popieram.

Oszaleję z Tobą Isu!!! Jeszcze 4 miechy temu nie było takiej opcjji  :D będziemy wzmcniać zbroje!
To je Iszentoł, jego nie ogarniesz  ;[

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3345 dnia: 18 Grudzień 2013, 14:55:52 »
Jesli chodzi o amulet z klow wilka to nie zwiekszy to Twoich finiszerow bo to tylko zeby. Ale jakby wzmocnic zbroje takimi zebami w slabych punktach to moga podniesc jej wytrzymalosc o dajmy na to 1 punkt. Bardziej w re strone bym brnal.
Wzmacnianie zbroi jest ok.

A odnośnie wisiorków jeszcze. Wilk to może i faktycznie zły przykład, bo to zwykłe zwierzę, ale gdyby materiał na takie amulety czy inne kolczyki pochodził od ciekawszych, nietypowych stworów, ma to rację bytu? Np. tarlesst albo inna hydra czy mantikora... Mamy sporo interesujących stworzeń na marancie i można to wykorzystać.

Każdy płatnerz miałby z automatu umiejętność wzmacniania elementów zbroi, czy musiałby się uczyć? Kiedyś podawałem coś takiego:

Powiedzmy (przykład), że używamy rogów bawołu, które mają wytrzymałość 20pkt.

Płatnerz miałby powiedzmy dwa poziomy umiejętności - Wzmocnienie hełmu płytowego I i II.


Wzmocnienie hełmu płytowego I
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 10% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Wzmocnienie hełmu płytowego II
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 20% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Pierwszy poziom dodawałby 10% z 20 pkt wytrzymałości rogów bawoła, czyli 2 punkty wytrzymałości.
Drugi poziom dodawałby 20% z 20 punktów wytrzymałości rogów bawoła czyli 4 punkty wytrzymałości.


Co o tym myślicie?


Mi się całkiem podoba, można do tego dorzucić wzmocnienia rękawic jakimiś kłami czy innymi szponami, by zadawać większe obrażenia w walce wręcz czy coś.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3346 dnia: 18 Grudzień 2013, 14:59:00 »
Popieram wypowiedzi!

Offline Ahmid

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 110
  • Reputacja: 116
  • Konto Kratosa :D
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3347 dnia: 18 Grudzień 2013, 16:39:04 »
Każdy płatnerz miałby z automatu umiejętność wzmacniania elementów zbroi, czy musiałby się uczyć? Kiedyś podawałem coś takiego:

Powiedzmy (przykład), że używamy rogów bawołu, które mają wytrzymałość 20pkt.

Płatnerz miałby powiedzmy dwa poziomy umiejętności - Wzmocnienie hełmu płytowego I i II.


Wzmocnienie hełmu płytowego I
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 10% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Wzmocnienie hełmu płytowego II
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 20% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Pierwszy poziom dodawałby 10% z 20 pkt wytrzymałości rogów bawoła, czyli 2 punkty wytrzymałości.
Drugi poziom dodawałby 20% z 20 punktów wytrzymałości rogów bawoła czyli 4 punkty wytrzymałości.


Co o tym myślicie?

Bardzo dobry pomysł! Takie coś po pierwsze urozmaiciło by grę, a i przydałoby się. I talenty + kasa by na coś szła. Bo z czasem, który dla nowych jest okropnie długi (dobrze) wszystkiego się wyuczymy co dane tej postaci jest. Argumentem za jest też to, że w sumie z każdego stworka można zabrać trofea. I dzięki temu też, myśliwi by się przydali. Chodzili by na polowania tak jak teraz, ale sprzedawali by je częściej. Bo teraz raz na jakiś czas, a gdy były by ulepszenia, myślę że większa część osób takie coś by chciała ;) I wtedy nagle przepych na trofea :P Tyle do powiedzenia :D

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3348 dnia: 18 Grudzień 2013, 19:16:30 »
Oszaleję z Tobą Isu!!! Jeszcze 4 miechy temu nie było takiej opcjji  :D będziemy wzmcniać zbroje!
Każdy płatnerz miałby z automatu umiejętność wzmacniania elementów zbroi, czy musiałby się uczyć? Kiedyś podawałem coś takiego:

Powiedzmy (przykład), że używamy rogów bawołu, które mają wytrzymałość 20pkt.

Płatnerz miałby powiedzmy dwa poziomy umiejętności - Wzmocnienie hełmu płytowego I i II.


Wzmocnienie hełmu płytowego I
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 10% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Wzmocnienie hełmu płytowego II
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 20% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Pierwszy poziom dodawałby 10% z 20 pkt wytrzymałości rogów bawoła, czyli 2 punkty wytrzymałości.
Drugi poziom dodawałby 20% z 20 punktów wytrzymałości rogów bawoła czyli 4 punkty wytrzymałości.


Co o tym myślicie?
I nadal nie jestem za takim rozwiązaniem, które ponownie tutaj zapodałeś. Jestem za rozwiązaniem, które przytoczyłem tzn. maks 1-2 punkty, bo w przypadku procentów rozrzut jest zbyt wielki, a próbując dopisać temu filozofię dodatkowych nauk, by móc wzmocnić zbroje wszystko gmatwasz.


Ja mam pomysł nad amuletami każdego z bóstw, tak jak to jest w Skyrimie. każdy daje jakiś inny bonus. Taki porządny, i byłyby bardzo drogie i ciężkie do zdobycia(trochę grzywien do wydania i zrobienie jakiś misji od kapłanów bóstwa). Ale to opracuje w wolnym czasie i wam prześle.
To jest rozwiązanie dla amuletów. ;)

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3349 dnia: 18 Grudzień 2013, 19:24:09 »
A moze jakieś pancerze z kości i rogów tańsze coś miedzy zbrojami miękkimi a niepłytowymi?
Bo wiem ze swego czasu też tak robili ;d

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3350 dnia: 18 Grudzień 2013, 20:51:59 »
Juz prędzej bronie z kości niż pancerz

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3351 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:01:07 »
Juz prędzej bronie z kości niż pancerz
Dobre :D

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3352 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:04:03 »
Słabe ;/


Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3353 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:04:54 »
Słabe ;/


Jako student archeologii stwierdzam, że mamy całkowicie odmienne wyobrażenia wyrobów kościanych :D

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3354 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:06:15 »
Juz prędzej bronie z kości niż pancerz
ja bym nie powiedział ;)
Robiono pancerz łuskowe tyle ze zamiast łusek metalowych używano kosci taka tam wersja dla biedaków ;)

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3355 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:11:06 »
Coś na wzór łuski równie dobrze można zrobić ze skóry, jak np azjatyckie pancerze lamekowe. Częściej słyszało się o kościanych grotach, nożach itp. niż kościanym pancerzu.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3356 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:15:40 »
nie wiem nie wnikam ale wiem ze takie pancerze się kiedyś robiło nie wiem w jakich czasach a napisałem tylko dlatego ze wysmiales moja teorie  ;[
A co do broni to bardziej mi się z jeszcze wcześniejszymi czasami kojarzy ;p
O ile na bron typu dzidą czy coś nie potrzeba było wiele cennego metalu o tyle na pancerz poszło by go juz od cholery...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3357 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:39:03 »
Nóż etc. z zęba jak najbardziej tak, po to wstawiamy te statystyki w bestiach. Ten pomysł padł już lata temu.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3358 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:42:37 »
A co z rodzajami łuku? Obecnie, moim zdaniem, jest zbyt duże uproszczenie w tej dziedzinie, mianowicie istnieje tylko jedna wersja tej broni, zwana łukiem. Można wprowadzić pewien podział, np. łuk refleksyjny, łuk krótki, łuk długi, a także różne rodzaje materiału dla nich, jak jakieś ścięgna, różne rodzaje drewna czy stal.

Teraz to słabo wygląda, wszyscy biegają z takimi samymi łukami. A tak byłyby też pewne obostrzenia, typu z łuku długiego można strzelać tylko w pozycji wyprostowanej, łuk refleksyjny możliwy do korzystania podczas jazdy konnej itp. Do przemyślenia imo.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3359 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:45:57 »
A co z rodzajami łuku? Obecnie, moim zdaniem, jest zbyt duże uproszczenie w tej dziedzinie, mianowicie istnieje tylko jedna wersja tej broni, zwana łukiem. Można wprowadzić pewien podział, np. łuk refleksyjny, łuk krótki, łuk długi, a także różne rodzaje materiału dla nich, jak jakieś ścięgna, różne rodzaje drewna czy stal.

Teraz to słabo wygląda, wszyscy biegają z takimi samymi łukami. A tak byłyby też pewne obostrzenia, typu z łuku długiego można strzelać tylko w pozycji wyprostowanej, łuk refleksyjny możliwy do korzystania podczas jazdy konnej itp. Do przemyślenia imo.
Zatwierdziłem wstępny projekt łuków zaprojektowany przez Gucia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #3359 dnia: 18 Grudzień 2013, 21:45:57 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything