oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
Z premią za talenty nie tak trudno dobić do 500 grzywien.
500 za założenie sklepu, a kapitał na prowadzenie też trza mieć.
Jeszcze może hipoteczny?
Tylko Isu tylko w aktualnym stanie rzeczy ciężko jest wymyślić coś co jest dobrym interesem. Zauważ że w marancie jedyne co można kupować to jedzenie/ picie bądź jakieś ubrania/pancerze i broń. A tego każdy aż tyle nie potrzebuje.
Ew. można wprowadzić rację żywnościowe na wyprawy. im lepsze tym na dłużej starczą. I wtedy wampirki mogły by polować na jakieś lepsze mięsko, i je sprzedawać a resztę kupowałoby się od chłopów.
Myślę nad tym, żeby wprowadzić zamianę talentów ale tylko schodząc w dół tzn. ze złotych na srebrne i brązowe, zaś ze srebrnych na brązowe. Myślicie, że zamiana 1z na 2s lub 3b jest odpowiednia?
Karczma jest to miejsce w którym możesz zjeść, napisać się czy dobrze wypocząć.