Podział myślistwa może być. W tym temacie dużo do powiedzenia nie zostało. Bardziej w temacie, co zrobić, żeby myślistwo było wartościowe. Myślę tu o wyrabianiu smarów na miecze, mikstur które będą dawały duże zapotrzebowanie na organy, jakiś używek, czy samych surowców na broń czy zbroi/szat.
Patrzcie na mnie. Lubie robić wyprawy i dawać zajęcie graczom. Lubie to bardziej niż własne chodzenie na wyprawy. To mnie po prostu jara. Ale wyprawy w celu zdobycia trofeów nie napiszę za żadne skarby, bo nie umiem. A dla czego? Bo jak na razie to nie ma żadnej fabuły. A powinno mieć. Ale nie ma. Jest cel i konie. Idziesz. Zabijasz. Wracasz. Bez fabuły, bez jakiegoś celu (przydatności trofeów w życiu) po prostu ten temat dla mnie leży. I jest mało przydatny jak na razie.