Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169458 razy)

Description:

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1820 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:34:21 »
Rzeczywiście, urocze miejsce.
Tam są wioski, klify, strażnice itp i jakieś Krucze zabudowania więc... kawałeczek musi być wolny :(

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1821 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:36:21 »
Nie  <tuli>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1821 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:36:21 »

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1822 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:37:45 »
Załóż tam ośrodek resocjalizacji :P Dla więźniów w sam raz :D

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1823 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:39:22 »
Nikt Ci nic nie musi sprawdzać, sama możesz sobie tworzyć własne lokacje. Napisz do Isa PW o "zwiększenie dochodu" jak już :)
Isu mi kazał tu wstawić. A co do tego czy jest tam kawałek "wolny" to podobno jest, kiedyś o tym pisaliśmy. No i ten... tam już są jakieś wsie przecież xd

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1824 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:41:19 »
to mamy błęda w grze!

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1825 dnia: 06 Styczeń 2015, 21:42:28 »
Tylko że ja bym chciała skorzystać na tym "błędzie" :/
Może to kółko na mapie jest za duże?  :P

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1826 dnia: 06 Styczeń 2015, 22:52:59 »
No własnie mamy błąd bo w takim wypadku cały chram z portalem do Tinirletu został odcięty i może być w posiadaniu demonów

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1827 dnia: 06 Styczeń 2015, 23:19:24 »
No własnie mamy błąd bo w takim wypadku cały chram z portalem do Tinirletu został odcięty i może być w posiadaniu demonów
To nie koniecznie musi być błąd. Tak po prostu może być. Teraz żeby go utrzymać trzeba wysyłać tam ludków (że do kolonii) i walczyć z demonami.


Eve, a ten Twój sierociniec jest dla osieroconych demoniątek, tak?

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1828 dnia: 07 Styczeń 2015, 00:56:11 »
Byłem w kolonii i tam są przecież normalnie działy miasta, jakiegoś zamku i czegoś tam jeszcze. Są kopalnie, są strażnice, są pilnowane i ogrodzone wioski/miasta. Więc co stoi na przeszkodzie założyć sierociniec w tej najbardziej "bezpiecznej" części kolonii?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1829 dnia: 07 Styczeń 2015, 11:02:13 »
Nanieście sobie dwie grafiki na siebie. Zostaje trochę wolnego miejsca w górach.

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1830 dnia: 07 Styczeń 2015, 12:54:15 »
Isu, to ile byłaby warta ta lokacja?

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1831 dnia: 09 Styczeń 2015, 18:53:48 »
Ostatnio przeglądałem wyprawe na której isu się denerwował, że ktoś bierze krew nie mając buteleczek, tylko gdzie je kupić?
Dlatego proponuje dodać możliwośc kupna flakoników u Aney.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1832 dnia: 09 Styczeń 2015, 18:55:35 »
Ostatnio przeglądałem wyprawe na której isu się denerwował, że ktoś bierze krew nie mając buteleczek, tylko gdzie je kupić?
Dlatego proponuje dodać możliwośc kupna flakoników u Aney.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/My%C5%9Blistwo_i_umiej%C4%99tno%C5%9Bci_dzieci_lasu#Upuszczanie_krwi

Cytuj
Zawsze więc masz przy sobie krótki nożyk i kilka flakoników do których możesz zebrać krew zabitych stworzeń.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1833 dnia: 09 Styczeń 2015, 18:57:03 »
a is się wypowiadał że GM'owie źle interpretują zasady ;c

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1834 dnia: 09 Styczeń 2015, 18:57:40 »
Propozycja niezwykle istotna!

W związku z tym, że istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na skórę kreshara, które w żaden logiczny sposób nie jest możliwy do zapewnienia wnoszę o dodanie nowego surowca - garbowanej skóry

Garbowana skóra
Właściwości - brak
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 5 grzywien
Cena za dekagram garbowanej skóry - 1 grzywna

Garbowana skóra, wytwarzana byłaby przez zakłady garbarskie na Valfden ze skór pospolitych zwierząt hodowlanych (krowy, świnie, owce, kozy) i jako naturalny surowiec wykorzystywana by była do produkcji butów, kapeluszy, siodeł, torebek i wszystkich innych możliwych produktów odzieżowo-kuśnierskich.
Skóra Kreshara znalazłaby zastosowanie jedynie w produkcji pancerzy miękkich.
Swoją prośbę popieram tym iż w tym momencie jako jedyny krawiec na wyspie nie mam możliwości wykonania zleceń z powodu braku dostępności materiału. Dodatkowo nielogicznym byłoby przeprowadzenie misji w której ubiłbym 50 kresharów celem zapewnienia sobie materiału, który wykorzystam w kilka dni.

Tak mi dopomóż mamuniu, tatuniu i wszyscy klienci ;/

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1835 dnia: 09 Styczeń 2015, 18:59:46 »
Jestem za

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1836 dnia: 09 Styczeń 2015, 19:00:30 »
Propozycja niezwykle istotna!

W związku z tym, że istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na skórę kreshara, które w żaden logiczny sposób nie jest możliwy do zapewnienia wnoszę o dodanie nowego surowca - garbowanej skóry

Garbowana skóra
Właściwości - brak
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 5 grzywien
Cena za dekagram garbowanej skóry - 1 grzywna

Garbowana skóra, wytwarzana byłaby przez zakłady garbarskie na Valfden ze skór pospolitych zwierząt hodowlanych (krowy, świnie, owce, kozy) i jako naturalny surowiec wykorzystywana by była do produkcji butów, kapeluszy, siodeł, torebek i wszystkich innych możliwych produktów odzieżowo-kuśnierskich.
Skóra Kreshara znalazłaby zastosowanie jedynie w produkcji pancerzy miękkich.
Swoją prośbę popieram tym iż w tym momencie jako jedyny krawiec na wyspie nie mam możliwości wykonania zleceń z powodu braku dostępności materiału. Dodatkowo nielogicznym byłoby przeprowadzenie misji w której ubiłbym 50 kresharów celem zapewnienia sobie materiału, który wykorzystam w kilka dni.

Tak mi dopomóż mamuniu, tatuniu i wszyscy klienci ;/

Projekt proszę przedstawić w odpowiednim temacie dla Izby Lordów  :D

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1837 dnia: 09 Styczeń 2015, 19:00:43 »
a is się wypowiadał że GM'owie źle interpretują zasady ;c
Isu jest małą ściemniarą, wróblicą, wygą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi Idź!.

Propozycja niezwykle istotna!

W związku z tym, że istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na skórę kreshara, które w żaden logiczny sposób nie jest możliwy do zapewnienia wnoszę o dodanie nowego surowca - garbowanej skóry

Garbowana skóra
Właściwości - brak
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 5 grzywien
Cena za dekagram garbowanej skóry - 1 grzywna

Garbowana skóra, wytwarzana byłaby przez zakłady garbarskie na Valfden ze skór pospolitych zwierząt hodowlanych (krowy, świnie, owce, kozy) i jako naturalny surowiec wykorzystywana by była do produkcji butów, kapeluszy, siodeł, torebek i wszystkich innych możliwych produktów odzieżowo-kuśnierskich.
Skóra Kreshara znalazłaby zastosowanie jedynie w produkcji pancerzy miękkich.
Swoją prośbę popieram tym iż w tym momencie jako jedyny krawiec na wyspie nie mam możliwości wykonania zleceń z powodu braku dostępności materiału. Dodatkowo nielogicznym byłoby przeprowadzenie misji w której ubiłbym 50 kresharów celem zapewnienia sobie materiału, który wykorzystam w kilka dni.

Tak mi dopomóż mamuniu, tatuniu i wszyscy klienci ;/
Przeciw. Można iść i zapolować, a nie brać skóry z powietrza.

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1838 dnia: 09 Styczeń 2015, 19:04:24 »
a ja tak czy siak chciałbym wyjaśnić tą sytuacje nie chce żeby mi się coś takiego przytrafiło czy cuś ;c
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,25771.260.html

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1839 dnia: 09 Styczeń 2015, 19:06:34 »
Przeciw. Można iść i zapolować, a nie brać skóry z powietrza.

Skoro tak to wywalmy wszystkie surowce ze skarbca.
Gdy ktoś zamówi u Ciebie broń to zrób sobie misję, idź do kopalni, pracuj tam cały dzień i nakop wiaderko rudy, potem idź do huty z urobkiem, jedź do drugiej kopani po węgiel i wytop surowce. Gdy będziesz miał sztabki to jedź znów do poręby i zetnij sobie drzewo, żeby mieć klocek do wystrugania rękojeści. Wtedy będziesz miał materiał i dopiero z niego wykuj sobie włócznię.  A nie tak jak teraz idziesz do skarbca i z dupy masz tam surowiec.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1839 dnia: 09 Styczeń 2015, 19:06:34 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top