Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169286 razy)

Description:

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1760 dnia: 17 Sierpień 2014, 18:55:34 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Piskorzec

Trochę nad tym posiedziałem. Jest coś szczególnie złego, czy zostały tylko jakieś minimalne poprawki?


Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1761 dnia: 27 Sierpień 2014, 13:14:57 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1762 dnia: 27 Sierpień 2014, 14:07:08 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_adept

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_ci%C4%99%C5%BCkozbrojny

Usunąłem wzmiankę o finiszerach w umkach rasowych, zastępując ją informacją, że w górach, jaskiniach itp, umiejętności gladiatora z podstawowych rosną do zaawansowanych. Chyba to dobre rozwiązanie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1763 dnia: 27 Sierpień 2014, 23:28:06 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dzik
Dodałbym szarżę, to tak jakby główny atak dzików.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wypaczony_%C5%9Bcierwojad
Dodałbym...
Cytuj
Splunięcie kwasem - Wypaczony kretoszczur pluje z paszczy kulą kwasu o średnicy 20 centymetrów. Zasięg splunięcia wynosi 6 metrów po prostej od paszczy. Splunięcie jest w stanie przeżreć wszystko, czego wytrzymałość wynosi mniej niż 18 punktów. Atak można zastosować 5 razy na post.
Broń: dziób
Obuch: 14
Wytrzymałość: 15

Pytanie czy jest sens dawać kły, skoro to i tak ma w dziobie?

Grafika do wpisu jest niepoprawna.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wypaczony_dzik
Jak wyżej do dzika i wypaczonego ścierwojada.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wypaczony_cieniostw%C3%B3r
Broń: zęby
Ostrość: 16
Wytrzymałość: 23

Broń: pazur
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 16

Broń: róg
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 38

Bestia: wypaczony cieniostwór
Kategoria: II
Wytrzymałość: 5

Reszta poprawek jak wyżej.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Piskorzec
Cytuj
ÂŚlepota - Piskorzec jest pozbawiony zmysłu wzroku, jednak rekompensuje to niezwykle wyczulonym słuchem i węchem. W związku z tym nie można podejść do bestii niewykrytym.
Kamuflaż - Zwierzę potrafi się tak dobrze kamuflować, że wykrycie go jest niemal niemożliwe. Piskorzec ukrywa się i staje w bezruchu, a gdy tylko przeciwnik znajdzie się wystarczająco blisko, zwierzę może ruszyć, otrzymując pierwszeństwo w ataku. Umiejętność nie jest skuteczna w przypadku przeciwnika z wyostrzonymi zmysłami.
Złe zapisy.

Cytuj
Pisk - Charakterystyczny pisk jest w stanie ogłuszyć przeciwnika, który jest oddalony na nie więcej niż 20 metrów od piskorca. Ogłuszony przeciwnik traci pierwszeństwo ataku nawet w sprzyjającym mu środowisku na czas jednego posta z walką lub minuty w pozostałych przypadkach. Jeśli przeciwnik posiada wyostrzony słuch, traci on możliwość jakiejkolwiek reakcji na czas jednego posta lub minuty w pozostałych przypadkach. Na ten atak odporne są istoty pozbawione słuchu oraz inne piskorce. Pisk można zastosować raz na dwa posty.
Przewracanie - Piskorzec jest w stanie skoczyć na przeciwnika i powalić go, jeśli ten nie wykona w porę uniku. Przewracanie można zastosować raz na jeden post.
Zakleszczenie - Piskorzec może wykonać zakleszczenie gdy jest w stanie dosięgnąć odstającej kończyny przeciwnika lub zaraz po udanym skoku. Zakleszczenie polega na próbie odgryzienia pochwyconej kończyny lub głowy ofiary. Zakleszczenie można zastosować pięć razy na jeden post.
Atak pazurami - Przyparty do muru piskorzec zaczyna machać wszystkimi czterema kończynami wyposażonymi w pazury długie na 10 centymetrów i zadać przeciwnikowi rany cięte. Atak pazurami można zastosować dwa razy na jeden post.
Struktura ataków jest bezsensowna dla bestii II kategorii. Nie musimy ograniczać ilości ataków bestii ale robimy to by ją osłabić, mocni przeciwnicy tego nie mają lub co najwyżej posiadają ograniczenie w potężnych atakach. Ograniczanie podstawowych ataków dla bestii II kategorii jest trochę bez sensu, bo staje się wtedy równie słaba co zwykły wilk.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_adept
Tutaj błędów nie widzę ale byłby dobrze gdyby to ktoś poza mną przeczytał. Jest już noc i jestem zmęczony.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_ci%C4%99%C5%BCkozbrojny
Masa błędów w wielkości liter i kilka literówek do poprawy.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1764 dnia: 27 Sierpień 2014, 23:39:24 »
Isu, ale propozycje zaczynają się od 3 sierpnia ;/

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1765 dnia: 27 Sierpień 2014, 23:41:35 »
Isu, ale propozycje zaczynają się od 3 sierpnia ;/

xD

Cytuj
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_adept
Tutaj błędów nie widzę ale byłby dobrze gdyby to ktoś poza mną przeczytał. Jest już noc i jestem zmęczony.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_ci%C4%99%C5%BCkozbrojny
Masa błędów w wielkości liter i kilka literówek do poprawy.

Przewertowałem wszystko jeszcze raz. Ujednoliciłem wielkości liter. Wszystko wydaje się dobrze.

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1766 dnia: 28 Sierpień 2014, 01:16:04 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dzik

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wypaczony_%C5%9Bcierwojad

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wypaczony_dzik

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wypaczony_cieniostw%C3%B3r 


Poprawiłem. U wypaczonego dzika i cieniostwora zwiększyłem kulę kwasu o 10cm i zasięg o 1 metr u dzika i 2 metry u cieniaka.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Kruk

Jeśli kruk dobry, to tam możesz go podlinkować w specjalnościach magicznych gdzie mag się uczy przemiany w niego, bo brakuje.
Jakiś grosz wpadnie, taaak na fundusz ochrony przyrody? <anioł>
« Ostatnia zmiana: 02 Wrzesień 2014, 00:19:42 wysłana przez Progan »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1767 dnia: 28 Sierpień 2014, 10:37:28 »
Ara

Ara
Pisklę potrzebuje dwóch tygodni na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie dziesięciu tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.


Projekt nowych ubrań, których potrzebuję

==Suknia==
[[Plik:Odzienia_suknia.jpg]]
===Przepis===
Korpus - 2 metry kwadratowe materiały (200%)<br>
Sukno - 2 1/2 metra kwadratowego materiału (250%)<br>

===Przykład===
Dla przykładu, suknia wykonana z bawełny.<br>
Korpus 0,02kg + sukno 0,025kg = łącznie 0,045kg<br>
<br>
Można to zaokrąglić do 0,04kg.<br>
Jeśli cena bawełny to 2 grzywny za 1 dekagram, a suknia waży 0,04kg, czyli 4 dekagram to za same materiały zapłacimy 8 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od krawca i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
'''Nazwa odzienia:''' przykładowa suknia<br>
'''Rodzaj:''' suknia<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyta z 0,04kg bawełny.<br>



==Kapelusz==
[[Plik:odzienia_kapelusz.jpg]]
===Przepis===
Kapelusz - 1 metr kwadratowy materiału (100%)<br>

===Przykład===
Dla przykładu, kapelusz wykonany ze skóry kreshara.<br>
Kapelusz 0,05kg = łącznie 0,05kg<br>
<br>
Jeśli cena skóry kreshara to 1 grzywna za 1 dekagram, a kapelusz waży 0,05kg, czyli 5 dekagram to za same materiały zapłacimy 5 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od krawca i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
'''Nazwa odzienia:''' przykładowy kapelusz<br>
'''Rodzaj:''' kapelusz<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyty z 0,05kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.<br>



==Kubrak==
[[Plik:odzienia_kubrak.jpg]]
===Przepis===
Lewy rękaw - 1/2 metra kwadratowego materiału (50%)<br>
Prawy rękaw - 1/2 metra kwadratowego materiału (50%)<br>
Kubrak - 2 metry kwadratowe materiału (200%)<br>
 
===Przykład===
Dla przykładu, kubrak wykonany z bawełny<br>
Lewy rękaw 0,005kg + prawy rękaw 0,005kg + korpus 0,02kg= łącznie 0,03kg<br>
<br>
Jeśli cena bawełny to 2 grzywny za 1 dekagram, a kubrak waży 0,03kg, czyli 3 dekagramy to za same materiały zapłacimy 6 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od krawca i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
'''Nazwa odzienia:''' przykładowy kubrak<br>
'''Rodzaj:''' kubrak<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyty z 0,03kg bawełny.<br>

A w tym temacie trzeba będzie tylko uzupełnić.





Surowiec rzemieślniczy:
Bestia

==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 20 punktów wytrzymałości<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - 0,5 kg (50 dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - 100 grzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - 2 grzywny<br>



Projekty innych, które nie zostały ocenione:

Salazar:
Matka roju -> Ten potwór z bestiariusza jest moim zdaniem błędny, trzy ataki: Dzika zwinność, Pierwotny instynkt, Górskie zwierze, powinny znajdować się w umiejętnościach (chyba).

Szczur -> Proszę o sprawdzenie potworka... Jeżeli było by dobrze to proszę o dodanie go do spisu chowańców. -> To nie żart...

Chowańce

==[[Szczur]]==
Młode potrzebuje jednego tygodnia na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie dwóch tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.


Szeklan:
Tu daje moją propozycje na zębacza:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Szymon


Fun:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Funerisa_Venatio
« Ostatnia zmiana: 28 Sierpień 2014, 10:54:42 wysłana przez Gordian Morii »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1768 dnia: 31 Sierpień 2014, 14:42:17 »
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,25893.msg374463.html#new

Tutaj wydaje mi się, że przydałoby się dopisać witalitę.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1769 dnia: 11 Wrzesień 2014, 21:07:53 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Piskorzec
Po przemyśleniach wywaliłem kamuflaż, który nie do końca pasuje mi do tej bestyjki, ale był w niej pierwotnie. Poza tym próbowałem przepchnąć kalkę tej umki z umek nabywanych, ale, jak widać, nie udało się i nie wiem, jak inaczej to opisać.
Ograniczenia ataków znacząco poluzowałem :)
Co do ślepoty - nie zmieniłem nic od ostatniego razu, ale spróbuję wyjaśnić.
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Napisałem to na bazie umki zjawy, zamieszczonej poniżej:
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Głupio było nie zawrzeć braku wzroku w umkach, ale ciężko mechanicznie nazwać to słabym punktem. Podpiąłem to więc pod zwierzęcy instynkt, lecz zamiast ograniczać trzy zmysły do dwóch, po przemyśleniu, wzmocniłem jeszcze bardziej, z racji maksymalnego wyostrzenia węchu i słuchu z powodu braku wzroku. Nie można podejść niewykrytym, NAWET wykorzystując skradanie czy coś tam. W porównaniu do niezwykłej percepcji zabrakło tylko pierwszeństwa ataku, ale to zazwyczaj gwarantuje i tak pisk.
Oczywiście, to tylko moje zdanie. Jeżeli moje rozumowanie nadal jest błędne, wystarczy podmienić ślepotę na zwierzęcy instynkt:
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1770 dnia: 06 Październik 2014, 13:58:54 »
Warto przypomnieć, że tutaj wiszą projekty. :) Gordian podsumował sporo z ostatnich miesięcy w swoim poście.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1771 dnia: 26 Październik 2014, 22:08:15 »
Zajrzałem ostatnio do działu "Lokacje" na wiki i muszę przyznać, że są nieczytelne. Może jest to takie tylko dla mnie, ale mimo wszystko jest tam wszystko na raz, przemieszanie z poplątaniem, a żeby wiedzieć, gdzie co jest, trzeba osobno otwierać każdy artykuł lub znać to wszystko na pamięć - a obie opcje są średnio interesujące, jak na mój gust.

Nie widzę potrzeby wrzucania tego wszystkiego na mapę, ale w moim przekonaniu uporządkowanie tego pod hrabstwa byłoby niezłym wyjściem. Typu, załóżmy istnienie wioski Wrocław. Wrocław leży w hrabstwie Verran i wtedy jest przypięty do osobnej kategorii pt. "Hrabstwo Verran". I nagle wszystko staje się o wiele czytelniejsze.

Możemy też iść nieco dalej i do każdej lokacji w nazwie dopisać nazwę gminy. Np. Feros - Wrocław. I wtedy wystarczy jeden czy dwa rzuty okiem na mapę by wiedzieć, gdzie to mniej więcej jest. Wszak to gra opisowa, nie potrzebujemy tutaj współrzędnych geograficznych, ale zwykłe przyporządkowanie tego pod osobne kategorie sprawi, że wszystkie te wpisy znacznie zyskają na czytelności.



Czy jest możliwe zrealizowanie tej wizji? Czy też pozostanie ona tylko mrzonką?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1772 dnia: 26 Październik 2014, 22:31:53 »
Zajrzałem ostatnio do działu "Lokacje" na wiki i muszę przyznać, że są nieczytelne. Może jest to takie tylko dla mnie, ale mimo wszystko jest tam wszystko na raz, przemieszanie z poplątaniem, a żeby wiedzieć, gdzie co jest, trzeba osobno otwierać każdy artykuł lub znać to wszystko na pamięć - a obie opcje są średnio interesujące, jak na mój gust.

Nie widzę potrzeby wrzucania tego wszystkiego na mapę, ale w moim przekonaniu uporządkowanie tego pod hrabstwa byłoby niezłym wyjściem. Typu, załóżmy istnienie wioski Wrocław. Wrocław leży w hrabstwie Verran i wtedy jest przypięty do osobnej kategorii pt. "Hrabstwo Verran". I nagle wszystko staje się o wiele czytelniejsze.

Możemy też iść nieco dalej i do każdej lokacji w nazwie dopisać nazwę gminy. Np. Feros - Wrocław. I wtedy wystarczy jeden czy dwa rzuty okiem na mapę by wiedzieć, gdzie to mniej więcej jest. Wszak to gra opisowa, nie potrzebujemy tutaj współrzędnych geograficznych, ale zwykłe przyporządkowanie tego pod osobne kategorie sprawi, że wszystkie te wpisy znacznie zyskają na czytelności.



Czy jest możliwe zrealizowanie tej wizji? Czy też pozostanie ona tylko mrzonką?

Byłem też za tym, ale Isu stwierdził, że jest to nie potrzebne. Jednakże patrząc na przypisywanie do hrabstw i terenów byłoby to błogosławieńśtwem.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1773 dnia: 27 Październik 2014, 08:30:10 »
Nic takiego nie mowilem. Przypisanie kazdej lokacji pod kategorie hrabstwa to dobry pomysl. Umiecie to ogarnac lokacje jako kategorie zas hrabstwa jako podkategorie.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1774 dnia: 01 Listopad 2014, 09:12:25 »
Tak sobie pomyślałem że można by dodać do gry "umiejętności" pod prostą nazwą atutów. Każda organizacja i ludzie poza mieliby możliwość nauczenia się jednego atutu za powiedzmy 3 brązowe talenty i jakąś drobną opłatę, którym określałby i wzmacniał nieco zdolności którymi chcą się kierować itd. I tak np.

Kruki:
- Złodziej - Gracz otrzymuje bonusowy przedmiot w momencie korzystania z zdolności kradzieży kieszonkowej, złodziejskiego wzroku lub otwierania zamków.

- Zabójca - Gracz otrzymuje bonus do umiejętności kamuflaż w postaci negacji wyczulonych zmysłów i innych umiejętności tego typu.

- Najemnik - Gracz otrzymuje bonus pieniężny za wykonanie misji zleconej mu przez innego gracza lub organizację.

Bractwo:
- Obrońca - Gracz otrzymuje pierwszeństwo ruchu w walce, jeśli wykonywanym manewrem jest osłona innego gracza lub NPC za pomocą tarczy przed ciosem lub pociskiem.

- ÂŁowca magii - Gracz otrzymuje bonus do umiejętności intuicja w postaci pierwszeństwa ruchu w walce z istotami magicznymi i astralnymi.

- Inkwizytor - Gracz otrzymuje możliwość odpędzenia nieumarłej istoty do II kategorii bez konieczności walki z nią. Istota I kategorii zostanie zniszczona.

Pakt:
- Elementalista - Gracz otrzymuje możliwość nauki pierwszego zaklęcia z dwóch szkół żywiołów innych niż ta którą wybrał jako pierwszą.

- Piewca śmierci - Gracz otrzymuje możliwość przejęcia kontroli nad istotą nieumarłą I kategorii na czas 2 postów w walce.

- Iluzjonista - Gracz będący mutantem otrzymuje możliwość przywołania iluzji kryjącej jego ramię. Iluzja utrzymuje się póki ten nie da się ponieść emocjom lub nie znajdzie się w trakcie walki.

Neutralni (bez gildii):
- Sławny podróżnik - Gracz zostaje zwolniony z potrzeby opłat za wynajem konia na krócej niż 2 dni. Nie musi także płacić za pierwszy posiłek i nocleg w każdej karczmie jaką napotka.

- Awanturnik - Gracz otrzymuje możliwość pewnego uniknięcia pierwszego ciosu w walce, którą on sam rozpoczął. Nie dotyczy broni dystansowej.

- Rzemieślnik - Gracz otrzymuje możliwość wyrobienia dwóch przedmiotów z swojej profesji w tym samym czasie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1775 dnia: 01 Listopad 2014, 11:30:15 »
Rzeczy z mechaniki zapisane są w umkach do wyuczenia, zaś pozostałe to zasady rang etc.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1776 dnia: 01 Listopad 2014, 12:06:37 »
No to by było do wyuczenia. Coś w stylu dawnych tytułów, tylko tamto praktycznie nie działało i nikt nie patrzył.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1777 dnia: 01 Listopad 2014, 12:31:19 »
No to by było do wyuczenia. Coś w stylu dawnych tytułów, tylko tamto praktycznie nie działało i nikt nie patrzył.
Nie patrzyłem dawno jaki u was jest chaos, ale w pozostałych organizacjach wszystko działa jak należy i nie potrzebujemy utrudniać sobie życia tym projektem.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1778 dnia: 01 Listopad 2014, 16:44:35 »
Bractwo prosperuje naprawdę dobrze i tak jak powiedział Isu, nie musimy się bawić w takie rzeczy.

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1779 dnia: 03 Listopad 2014, 19:19:36 »
Chciałabym zaproponować nowego, futrzastego chowańca. :)
W związku z tym, że po raz pierwszy tworzę coś nowego, chciałabym prosić o sprawdzenie poprawności szczególnie statystyk, ataków i trofeów.


Opis:
Irbis (nazywany także śnieżną panterą) to górski kot, który przetrwanie w takim terenie opanował do perfekcji. Wysokość zwierzęcia to 150cm, ma dość krótkie lecz masywne łapy i gęste, białokremowe futro z licznymi rozetkami i plamami, które umożliwiają mu kamuflaż. Długość jego ciała waha się od 160-200cm, a ogon mierzy 100-140cm. Waga kota wynosi ok. 160-200kg w zależności od płci (u samic mniejsza niż u samców). Poluje zarówno w dzień jak i w nocy. ÂŻywi się ptakami, małymi ssakami, dzikami, a także zwierzętami takimi jak kozice czy jelenie.

Statystyki:
Broń: pazury
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 18

Broń: zęby
Ostrość: 20
Wytrzymałość: 24

Bestia: irbis
Kategoria: I
Wytrzymałość: 2

Technika walki:
Irbis zbliża się do ofiary niepostrzeżenie. Jego ruchy są bardzo ciche i ostrożne. Gdy dopadnie do przeciwnika, wysuwa swoje ostre pazury, które potrafią rozerwać szaty i skórę. Do poważnego zranienia lub uśmiercenia ofiary wykorzystuje także kły i  masę ciała. Potrafi skoczyć na odległość 20m

Ataki:
-Rozszarpanie: Irbis może wykonać rozszarpanie zaraz po przewróceniu przeciwnika, jeśli ten nie wykona uniku.
-Przewracanie - Irbis jest w stanie przewrócić przeciwnika, który nie wykona w porę uniku. Przewrócenie można zastosować raz na jeden post.
-Atak paszczą: Kot jest wyposażony w duże kły, które wbijają się w ciało przeciwnika do 6cm i powodują rany o średnicy 3cm
-Atak pazurami: Pazury irbisa wysuwają się, gdy zwierzę atakuje. Wbijają  się do 4cm głębokości i powodują rany o średnicy dochodzącej do 2cm

Umiejętności:
-Dzika zwinność - Przeciwnik otrzymuje minus 50 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do irbisa.
-Zwierzęcy instynkt - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności cichy zabójca.
-Górskie zwierze - Dobrze zna góry. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.

Słabe punkty:
-Podatność na ogień - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.
-Uległość - Przeciwnik lub NPC jest podatny na istoty posiadające umiejętność alfa. W związku z tym możesz go przekonać do swojej racji lub wybić mu z głowy walkę z Tobą.

Trofea:
20 pazurów Irbisa
2 m2 skóry Irbisa
4 kły Irbisa
6 litrów krwi Irbisa


Wygląd irbisa.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopad 2014, 19:21:37 wysłana przez Evening Antarii »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1779 dnia: 03 Listopad 2014, 19:19:36 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything