Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169708 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1720 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:02:42 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Ettin

Tak to wygląda. Nie wiem tylko, jak zapisać umiejętność walki bronią drzewcową. Jako kij?

p.s. post Nifa jest jeszcze na poprzedniej stronie.  ;)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1721 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:17:37 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Ettin

Tak to wygląda. Nie wiem tylko, jak zapisać umiejętność walki bronią drzewcową. Jako kij?

p.s. post Nifa jest jeszcze na poprzedniej stronie.  ;)
To raczej nie jest walka bronią biała. Wypadałoby to inaczej zdefiniować. Walka bronią może tyczyć się tego co mamy w specjalizacjach zapisane, a tam w broniach obuchowych konarów nie ma. :P


Do trucizn:

Jad ghula zatruwa organizm, postać gracza otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów, ponadto osoba mająca w krwiobiegu jad ghula umrze w ciągu 6 godzin, jeśli nie spożyje antidotum.

Może tak być? Nie miałem za bardzo pomysłu jak to ruszyć i wyszło trochę sztywno.
To w umce zapisałeś poprawnie z tego co Ci wysłałem ale do samego jadu w karach ciężko już było przepisać poprawny zapis? Wrzuciłeś tak samo niepoprawnie jak przedtem.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1721 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:17:37 »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1722 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:29:57 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci


Offline Nikolaj

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputacja: -3749
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1724 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:37:46 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Ettin

Tylko takie małe moje spostrzeżenie. Jakim cudem ktoś będzie w stanie kontrolować takiego ettina, który normalnego człowieka połknie w całości? Ja rozumiem wilka czy niedźwiedzia. Ale go?

Według mnie bestie ogromne, czy te z III poziomu nie powinny mieć słabego punktu "uległość". To po prostu nie logiczne.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1725 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:41:20 »
To w umce zapisałeś poprawnie z tego co Ci wysłałem ale do samego jadu w karach ciężko już było przepisać poprawny zapis? Wrzuciłeś tak samo niepoprawnie jak przedtem.
Podejrzewam, że zapisane w ten sposób też jest źle?

Cytuj
Istota, która w chwili śmierci posiada w krwiobiegu jad ghula staje się jednym z nich. Jeśli po ugryzieniu lub zadrapaniu przez ghula gracz nie otrzyma antidotum w ciągu 6 godzin umrze. Ponadto otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów ze wszystkich wyuczonych specjalizacji walki.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1726 dnia: 02 Sierpień 2014, 13:54:46 »
Edzio, to nieco tępawa jednostka. Tak jak te 3 trolle z Hobbita. Umka Alfa pozwala:

Cytuj
Funkcja - Jeśli przeciwnik posiada słaby punkt pt. "uległość", jesteś w stanie zmusić go do zaprzestania walki i ucieczki z pola bitwy.

Jeśli ona pozwala również na kontrolowanie zwierzaka np. nakłonienie go do walki przy swoimi boku, to źle zrobiłem i trzeba to poprawić.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1727 dnia: 02 Sierpień 2014, 16:47:07 »
Samouczek tworzenia broni
Porównanie wersji aktualnej z poprawioną

Siedziałem nad tym już wieki temu, teraz wrzucam tutaj, żeby zwrócić Twoją uwagę.
- "Pocisk - 2/100 sztabki (1%)" - to z naboju. Wrzuciłem "Pocisk - 1/50 sztabki (2%)", już nie pamiętam czemu, ale pytam, jak ma być.
- Ujednoliciłbym "wykuty", "wystrugany", "wyszyty", itp. uniwersalnym "wykonany", co sądzisz?
- Po sprawdzeniu jeszcze ułożyłbym bronie sieczne alfabetycznie, tak jak zapewne były, ale nowe rzeczy wrzucono w dziwnych miejscach. Teraz się z tym wstrzymałem, bo rozpierdoliłoby to porównywanie :)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1728 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:09:42 »
Edzio, to nieco tępawa jednostka. Tak jak te 3 trolle z Hobbita. Umka Alfa pozwala:

Jeśli ona pozwala również na kontrolowanie zwierzaka np. nakłonienie go do walki przy swoimi boku, to źle zrobiłem i trzeba to poprawić.
Ta umka pozwala na tyle, na ile jest zapisane. Dopiero jej wyższa forma będzie pozwalała na więcej.


Podejrzewam, że zapisane w ten sposób też jest źle?

No teraz ok, zapodasz kod?

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1729 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:12:04 »
A mojego bandytę daj do bestiariusza (zastąp obecnego). Bo niby jest na wiki, ale niewidoczny.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Bandyta

I Ettin.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Ettin
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpień 2014, 21:14:26 wysłana przez Rakbar Nasard »

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1730 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:13:06 »
No teraz ok, zapodasz kod?

*Istota, która w chwili śmierci posiada w krwiobiegu jad ghula staje się jednym z nich. Jeśli po ugryzieniu lub zadrapaniu przez ghula gracz nie otrzyma [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mikstury_oraz_ich_w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci#odtrutka_.280.2C3l.29 antidotum] w ciągu 6 godzin umrze. Ponadto otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów ze wszystkich wyuczonych specjalizacji walki.
Nazwać po prostu jad ghula. Podlinkowałem antidotum, ale nie wiem, czy trzeba było.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1731 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:45:07 »
*Istota, która w chwili śmierci posiada w krwiobiegu jad ghula staje się jednym z nich. Jeśli po ugryzieniu lub zadrapaniu przez ghula gracz nie otrzyma [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mikstury_oraz_ich_w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci#odtrutka_.280.2C3l.29 antidotum] w ciągu 6 godzin umrze. Ponadto otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów ze wszystkich wyuczonych specjalizacji walki.
Nazwać po prostu jad ghula. Podlinkowałem antidotum, ale nie wiem, czy trzeba było.
Zapodaj wszystko z kodowaniem na wiki. ;)

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1732 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:50:07 »
A. Chciałem podlinkować ten jad ghula w atakach, ale nie ma go w karach, więc tego nie zrobiłem.

Cytuj
[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz Ghul.jpg}}
=Opis=
Nikt tak naprawdę nie wie, skąd wzięły się ghule. Jedni twierdzą, że to przeklęci przez bogów ludzie, którzy zostali skazani na ten los za grzech kanibalizmu, inni zaś, że to po prostu ludzie ożywieni i wypaczeni z pomocą czarnej magii. Niezależnie jednak od tego, co ludzie mówią, ghule są realnym zagrożeniem. ÂŻerują w miejscach obfitujących w zwłoki, najlepiej świeże, można je zatem spotkać na cmentarzach, w kryptach, w pobliżu świeżo usypanych kurhanów czy na polach bitew. Niestety, nie żywią się wyłącznie martwymi, w przypadku braku pożywienia potrafi także zaatakować żyjącego, który zanadto zbliży się do jego kryjówki. Wyglądają podobnie do żywych, jednak ich ciała zazwyczaj są osobliwie napuchnięte i zdeformowane, poruszają się zgarbione, nie wydając przy tym żadnego dźwięku. Osiągają wzrost i wagę podobne do ludzkich. Wbrew swojemu wyglądowi, ghule są bardzo szybkie, zwinne i silne, zdolne do powalenia niczego nie spodziewającego się wroga w ciągu sekund. Są też bardzo czujne, uważnie obserwują otoczenie, w związku z czym trudno je podejść, pozostając niezauważonym. Zazwyczaj żeruje samotnie, nie jest to jednak regułą, na pobojowiskach można spotkać niemalże całe stada ghuli, liczące nawet do 8 sztuk, tyczy się to również cmentarzy w dużych miastach lub miejscowościach.

==Statystyki==
'''Broń:''' pazury<br>
'''Ostrość:''' 6<br>
'''Wytrzymałość:''' 9<br>
<br>
'''Broń:''' zęby<br>
'''Ostrość:''' 4<br>
'''Wytrzymałość:''' 7<br>
<br>
'''Bestia:''' ghul<br>
'''Kategoria:''' I<br>
'''Wytrzymałość:''' 2<br>



=Technika walki=
Wygłodniały ghul potrafi zaatakować z ukrycia, wyskakując na zaskoczoną ofiarę i powalając ją. Używa do tego swoich pazurów oraz mocnych zębów. Atakuje raczej bezmyślnie, starając się przełamać obronę przeciwnika za pomocą brutalnej siły. Wie jednak, że zraniona ofiara szybko umrze, dlatego potrafi pozornie odpuścić, by potem tropić ją przez wiele godzin i pożywić się na świeżych zwłokach.

==Ataki==
*'''Atak bezpośredni''' - Ghul bierze zamach i atakuje przeciwnika pazurami. Trafienie skutkuje zarażeniem jadem ghula.

*'''Ugryzienie''' - Ostre zęby i mocne szczęki są bronią ghula. Stara się ona gryźć w miejsca strategiczne: kończyny, żeby spowolnić ofiarę lub gardło, żeby uśmiercić ofiarę. Ugryzienie zaraża gracza jadem ghula.

*'''Ogłuszenie''' - W trakcie walki ghul potrafi wykorzystać swoją siłę i wyprowadza potężne uderzenie w głowę ofiary, cios zdolny jest ogłuszyć gracza na 1 post z walką lub 1 minutę w innych sytuacjach. Atak można zastosować raz na jeden post.

*'''Obalenie''' - Ghul rzuca się na swoją ofiarę, przygniatając ją własnym ciężarem i próbuje wgryźć się w jej gardło. Przed atakiem nie można zastosować bloku. Atak można zastosować raz na jeden post.



=Umiejętności=
*'''Niezwykła percepcja''' - Istota obdarzona jest niebywałym darem zauważania procesów i zdarzeń zachodzących w około niej. Składają się na to doskonały wzrok i słuch. Czasami również nienaganne wykrywanie drgań powietrza i zapachu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Cichy_zab.C3.B3jca cichy zabójca].

*'''Cieniolubność''' - Najlepiej czuje się w zacienionych lub ciemnych miejscach. Walcząc w kryptach, grotach czy w ciemnościach otrzymuje pierwszy ruch w walce.

*'''Nieumarły''' - Niepodatny na efekty z żywiołu umysłu, odporny na perswazje, uduszenie, zatrucia wszystkimi rodzajami trucizn, zastraszenie, otumanienie i wszelkie choroby. Nie wpływają na niego rany krytyczne i stłuczenia.

*'''Akrobatyka ghula''' - Maksymalna wysokość skoku w wzwyż wynosi 8 metrów. Maksymalna wysokość skoku w dal wynosi 10 metrów. Optymalna wysokość do zeskoku i nie zrobieniu sobie przy tym krzywdy wynosi 15 metrów.

*'''Dzika zwinność''' - Przeciwnik otrzymuje minus 20 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do ghula.

*'''Jad ghula''' - Ta specyficzna trucizna pokrywa zarówno pazury ghula, jak i jego uzębienie. Każde zranienie wiąże się z zakażeniem, gracz musi spożyć [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mikstury_oraz_ich_w%C5%82a%C5%9Bciwo%C5%9Bci#odtrutka_.280.2C3l.29 antidotum], inaczej umrze w ciągu 6 godzin, ponadto do czasu jej spożycia gracz otrzymuje karę minus jeden do ilości dostępnych na post finiszerów ze wszystkich wyuczonych specjalizacji walki.



=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień, w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.

*'''Podatność na światło''' - Ghul jest wrażliwy na światło. Promienie mocnego światła są w stanie obezwładnić go na następny post z walką lub dwie minuty w innych sytuacjach.

*'''Pomiot zaświatów''' - Istota jest bardzo wrażliwa na wszelakie oznaki kultu bogów powszechnie uważanych za strażników dobra, głównie Zartata. W przypadku, gdy gracz posiada broń pobłogosławioną przez Zartata istota nie może wykonać kontry.



=Trofea=
*1l krwi nieumarłego
*10 pazurów ghula
*1 język ghula

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1733 dnia: 02 Sierpień 2014, 21:52:18 »
A. Chciałem podlinkować ten jad ghula w atakach, ale nie ma go w karach, więc tego nie zrobiłem.

Bo na to kodowanie do wiki na karę czekam. :P

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1734 dnia: 03 Sierpień 2014, 01:51:02 »
Samouczek tworzenia broni

Papuga - zależy mi na sprawdzeniu, a później wrzuciłbym potwora pod nazwą Ara już poprawionego.

Ara
Pisklę potrzebuje dwóch tygodni na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie czternastu tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.

Prośba o dodanie nowego surowca do wyrobu pancerzy:

==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - 0,5kg (60 dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - 200 grzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - 4 grzywny<br>
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpień 2014, 02:15:19 wysłana przez Gordian Morii »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1735 dnia: 03 Sierpień 2014, 07:57:41 »
Samouczek tworzenia broni

Papuga - zależy mi na sprawdzeniu, a później wrzuciłbym potwora pod nazwą Ara już poprawionego.

Ara
Pisklę potrzebuje dwóch tygodni na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie czternastu tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.
Więc popraw statystyki na arę, bo na razie w tekście jest papuga. Tylko "Ptasia zwinność" mi nie pasuje  ale zapodam rozwiązanie nim poprawisz bestie.


Prośba o dodanie nowego surowca do wyrobu pancerzy:

==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - 0,5kg (60 dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - 200 grzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - 4 grzywny<br>

Ale to jest źle zrobione. <ignorant>

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1736 dnia: 03 Sierpień 2014, 11:41:36 »
Ara - To jest już poprawione.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Papuga - to do usunięcia


==ÂŁuska Lwa morskiego==
'''Właściwości''' - nie nasiąka wodą<br>
'''Wytrzymałość''' - 19<br>
'''Waga 1m2''' - xkg (x dekagram)<br>
'''Cena 1m2''' - xgrzywien<br>
'''Cena za dekagram łuski Lwa morskiego''' - x grzywny<br>

To wystarczy zmienić statystyki wagi i ceny na takie jak Ci się podobają i już będzie dobrze, co do nienasiąkania wodą, to jest to łuska morskiego stwora, więc uznaję, że powinna mieć taką właściwość.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1737 dnia: 03 Sierpień 2014, 11:44:53 »
Ale ta bestia (lew morski) ma odporność na żywioł wody (- 20 pkt do punktów siły czarów z żywiołu wody) to to nie powinno być też przy tej łusce wzięte pod uwagę? jakoś...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1738 dnia: 03 Sierpień 2014, 11:55:25 »
Ale ta bestia (lew morski) ma odporność na żywioł wody (- 20 pkt do punktów siły czarów z żywiołu wody) to to nie powinno być też przy tej łusce wzięte pod uwagę? jakoś...

Nie wiem, dlatego nie wpisywałem tego. Ale wydaje mi się, że nie powinniśmy wpisywać odporności na żywioły przy każdej skórze, którą dana bestia posiada.

Poza tym, nie wiem dlaczego obecnie wszystkie bestie mają statystyki wytrzymałości +30.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1739 dnia: 03 Sierpień 2014, 23:09:06 »
Nie wiem, dlatego nie wpisywałem tego. Ale wydaje mi się, że nie powinniśmy wpisywać odporności na żywioły przy każdej skórze, którą dana bestia posiada.

Poza tym, nie wiem dlaczego obecnie wszystkie bestie mają statystyki wytrzymałości +30.
To właśnie o to chodzi, żeby poprawnie od razu zapodać. :P To o czym wspomniał Sal też warto dodać.


Patty to jak z tym kodowaniem na wiki?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1739 dnia: 03 Sierpień 2014, 23:09:06 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything