Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169417 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1680 dnia: 22 Lipiec 2014, 14:06:58 »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1681 dnia: 22 Lipiec 2014, 14:50:07 »
Walczymy. Wiesz, że ja w przeciwieństwie do Gordiana, nie popuszczę. Będziemy to codziennie poprawiać, aż nie zaakceptujesz. Ale teraz nieco absurdów z twojej strony...  <rycerz>



Ghuraz

Ogon może mieć większą wytrzymałość od reszty ciała, tak samo jak pazur i kieł. To, że wyobrażasz sobie go inaczej, to twoja indywidualna sprawa. Tutaj jednak ulegnę, bo to pierdółka.

Cytuj
Napisałbym ile to trawienie zajmuje w czasie, bo to nie jest tak, że strafi przeciwnika w mgnieniu oka. Praktycznie każdy połknięty miałby czas na uwolnienie jesli nie zostałby pogryziony.

Dopiero co sam pisałeś ten atak dla smoka.  <facepalm>

Cytuj
Nie pasuje, bo on ma tylko dobry węch.

Ok, racja.

Alluador:

Cytuj
Brak umiejętności jad alluadora.

Wzorowałem się na tych potworkach, zgodnych z zasadami gry:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wiwerna
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Krwiopijca
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Czarna_wiwerna

Ciągle piszesz, żeby stosować schematy - stosuje je. Jak więc to jest, że raz jest dobrze a raz źle? Podobnie było z tą mapką na radzie, po prostu nie sprecyzujesz sobie czego, a potem jak baba się wahasz.




Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1681 dnia: 22 Lipiec 2014, 14:50:07 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1682 dnia: 22 Lipiec 2014, 15:06:55 »
Ghuraz

Ogon może mieć większą wytrzymałość od reszty ciała, tak samo jak pazur i kieł. To, że wyobrażasz sobie go inaczej, to twoja indywidualna sprawa. Tutaj jednak ulegnę, bo to pierdółka.

Dopiero co sam pisałeś ten atak dla smoka.  <facepalm>
Oczywiście, że może ale na grafice nie wygląda by w porównaniu do reszty ciała miał na ogonie super pancerz. Tak więc jeśli jest to ta sama część ciała co wszędzie trzeba mu wpisać ogólną wartość wytrzymałości. Bo pazur to nie jest to samo co warstwa skóry na np. plecach.


Wzorowałem się na tych potworkach, zgodnych z zasadami gry:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wiwerna
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Krwiopijca
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Czarna_wiwerna

Ciągle piszesz, żeby stosować schematy - stosuje je. Jak więc to jest, że raz jest dobrze a raz źle? Podobnie było z tą mapką na radzie, po prostu nie sprecyzujesz sobie czego, a potem jak baba się wahasz.
Tutaj są wpisane:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Atrybuty_i_kary#Trucizny

Tak więc możesz też tutaj dodać podobny zapis i styknie.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1683 dnia: 22 Lipiec 2014, 15:31:47 »
Tak?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_6

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_3

I tak miało być od początku, gdybyś zaakceptował go:

==Jad alluadora==
*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.




Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1684 dnia: 23 Lipiec 2014, 16:16:44 »
Isu, jako że nasza Marantowa Brać wyraziła się niemal jednym głosem, to prosimy o zmianę. Jeżeli jest taka możliwość na wikipedii, aby edytować główny panel z przyciskami (tj. Nawigacja, szukaj itp.), to prosimy o wywalenie "Narzędzi" oraz i szczególnie "w innych językach" a zastąpić: "Forum" (z odnośnikiem na forum MArant) oraz "Zasady Gry" (z odnośnikiem do zasad gry).

Aha, to wyżej też.  <ignorant>

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Bandyta

Ten bandyta wg. nowych reguł jest ok?
« Ostatnia zmiana: 23 Lipiec 2014, 18:16:25 wysłana przez Rakbar Nasard »

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci


Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1686 dnia: 25 Lipiec 2014, 16:03:58 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1687 dnia: 25 Lipiec 2014, 17:41:09 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1688 dnia: 26 Lipiec 2014, 11:16:44 »
Isu, jako że nasza Marantowa Brać wyraziła się niemal jednym głosem, to prosimy o zmianę. Jeżeli jest taka możliwość na wikipedii, aby edytować główny panel z przyciskami (tj. Nawigacja, szukaj itp.), to prosimy o wywalenie "Narzędzi" oraz i szczególnie "w innych językach" a zastąpić: "Forum" (z odnośnikiem na forum MArant) oraz "Zasady Gry" (z odnośnikiem do zasad gry).
Zacząłem w tej kwestii rzeźbić więc nie przestraszcie się jak nagle wyskoczy coś dziwnego.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C5%82aby_Gladiator_lekkozbrojny
Poza drobnymi błędami w interpunkcji jest ok.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mangus
Cytuj
Broń: szczęki
Obuch: 45
Wytrzymałość: 60
?


Cytuj
Atak bezpośredni - Mangus unosi swoją nogę i tłucze nią w ziemię. Jeżeli przeciwnik znajdzie się w odległości 2 metrów od upadku kopyta zostaje ogłuszony na następny post z walką lub 2 minuty w pozostałych sytuacjach. ÂŚrednica kopyta wynosi 1,5m.
Upadku kopyta?

Cytuj
Ataku tupnięciem - Mangus unosi się na zadnich nogach i opadając potrafi zmiażdżyć przeciwnika. Atak wymaga dwóch postów z walką. W przypadku pomyślności ataku gdy wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 70 przeciwnik zostaje zmiażdżony, o ile nie została uszkodzona górna część korpusu ani głowa, zgon nastąpi po 2 postach z walką lub 2 minutach w innych sytuacjach.
Nie rozumiem tego totalnie.

To:
Cytuj
Broń: rogi
Ostrość: 30
Wytrzymałość: 45
Zaprzecza temu:
Cytuj
Atak rogami - Mangus może ugodzić rogami, zadając trzy rany kute. Przed atakiem nie można wykonać bloku. Jeśli wytrzymałość postaci wynosi pomiędzy 30, a 35, rogi powodują stłuczenie oraz pancerz otrzymuje status "uszkodzony". Jeśli wytrzymałość postaci wynosi poniżej 30, zostaje ona przebita na wylot, powstałe rany mają kształt wrzeciona o średnicy długości 25 cm.

Dalej nie idą bo już teraz jest masę błędów. Jak już nikt nie będzie widział błędów z innych graczy odezwę się.



http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Stra%C5%BCnica_Funf
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Stra%C5%BCnica_Szpic
Mamy w galerii marantu masę świetnych grafik, a Ty zdjęcia jakieś malutkie wrzucasz.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Bandyta
Cytuj
Atak bronią- Istota uzbrojona jest w jednoręczny miecz bandyty o zasięgu 0,9 metra oraz dwa sztylety bandyty o zasięgu 0,3 metra. Dzięki broni może ranić przeciwników zadając im rany kute i cięte. Po śmierci kultysty jego broń zamienia się w zgniliznę.



Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1689 dnia: 26 Lipiec 2014, 11:40:28 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Bandyta

A to?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_6 (pasuje do niego antytoksyczność?)

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_3

==Jad alluadora==
*Jad alluadora paraliżuje ofiarę w zasięgu 10 centymetrów od rany i zabija ją w ciągu 5 postów z walką lub 2h w innych sytuacjach.




Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1690 dnia: 26 Lipiec 2014, 11:52:59 »
[http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wampir_k%C5%82usownik

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodin

Co w nich do poprawy?

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1691 dnia: 26 Lipiec 2014, 11:54:53 »
Poprawiłem względem błędów, które mogły mieć znaczenie:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mangus

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1692 dnia: 26 Lipiec 2014, 15:17:37 »
{{Uwaga!|Treść zamieszczona na tej stronie nie jest zgodna z prawdziwymi zasadami gry. Należy ją poprawić.}}[[Kategoria:Do poprawy]]
[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_hirodin.jpg}}
=Opis=
Hirodin jest to pasożytnicze stadium larwalne [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Pierwotnie był to zwyczajny pasożyt, który wraz z pokarmem dostawał się do organizmu, gdzie wykorzystywał ciało nosiciela do "przeżycia". W Wyniku nekromanckich eksperymentów oraz oddziaływaniu czarnej rudy na wyspach wulkanicznych doszło do mutacji tego pasożyta. Stworzenie wraz z odnóżami jest długie na 5 milimetrów a średnica jego ciała to 2 milimetry, dzięki czemu łatwo jest go przeoczyć podczas spożywania pokarmu z dzikich zwierząt - jest to najczęstsza, lecz nie jedyna droga nabycia pasożyta. Pasożyta można nabyć też przez skórę, czemu towarzyszy temu ogromny ból powodujący łatwość wykrycia zarażenia. Hirodin przebywa w ciele nosiciela maksymalnie do 4 dni, oddziałując na organizm nosiciela i powodując jego destrukcję w czasie przeistaczania w ciało [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Dzięki właściwościom ciała jest w stanie regenerować swoje tkanki. A jedynym sposobem zabicia tej istoty jest rozgniecenie jej, gdyż wszelkie rany cięte, zostają błyskawicznie zregenerowane. W przypadku połowicznego przecięcia organizmu, organizm jest w stanie rozdwoić się (powielić).

==Statystyki==
'''Broń:''' zęby<br>
'''Ostrość:''' 7<br>
'''Wytrzymałość:''' 10<br>
<br>
'''Broń:''' odnóża<br>
'''Ostrość:''' 1<br>
'''Wytrzymałość:''' 2<br>
<br>
'''Bestia:''' hirodin<br>
'''Kategoria:''' I<br>
'''Wytrzymałość:''' 2<br>



=Technika walki=
Hirodin nie prowadzi ataków, które mogły by odnieść skutek śmiertelny. Jego celem jest wdarcie się do organizmu istoty żywej i pasożytnicze oddziaływanie na nim, poprzez wszczepienie się szczękami w tkanki miękkie organizmu. Ma to na celu przeistoczenie nosiciela w [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Jeżeli pasożyt nie dostanie się do organizmu za pomocą drogi pokarmowej wówczas stosuje ugryzienie. Za pomocą swoich macek powoduje rozszarpanie rany, którą dostaje się do środka. <br>

==Ataki==
*'''Ugryzienie''' - Dzięki ostrym zębom Hirodin stara się gryźć w miejsca niskiej wytrzymałości: gardło, żeby wytworzyć głęboką ranę, bądź kończyny, żeby wedrzeć się pod skórę. Atak można zastosować raz na jeden post. Ugryzienie zaraża gracza jadem hirodina.

*'''Wgryzienie hirodina''' - Za pośrednictwem odnóży, hirodin rozszarpuje ranę tworząc drogę do wnętrza organizmu żywego. Rana jest bolesna lecz niegroźna dla życia nosiciela.

*'''Pasożytowanie wewnętrzne''' - Będąc wewnątrz organizmu, Hirodin stosuje atak ugryzienia blokując je na stałe zblokowaniem szczęk. Tworząc więź, podczas której zatruwa jadem nosiciela przeistaczając go w Hirodusa. Atak można zastosować raz na 1 post z walką.



=Umiejętności=
*'''Cieniolubność''' - Najlepiej czuje się w zacienionych lub ciemnych miejscach. Walcząc w jaskiniach, grotach czy w ciemnościach otrzymuje pierwszy ruch w walce.

*'''Wielkość hirodina''' - Dzięki niewielkiemu rozmiarowi, hirodin potrafi wejść w trudno dostępne miejsca. Ponadto przeciwnik otrzymuje minus 100 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do hirodina.

*'''Odporność na ogień''' - Przeciwnik jest niepodatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują -60 punktów do siły czaru.

*'''Jad Hirodina''' - Istota posiadająca jad hirodina we krwi staje się niewrażliwa na ból na 1 post z walką lub 5 minut w pozostałych sytuacjach. Podczas trwania ataku pasożytowania wewnętrznego istota ma podwyższoną ciepłotę ciała do 40 stopni, oraz odczuwa nudności przez okres 2 dni. Po tym czasie zapada w śpiączkę, przypominającą śmierć osobnika. ÂŚpiączka trwa 2 dni, podczas której występuje zanik aktywności mózgu. Po 4 dniach od rozpoczęcia pasożytowania wewnętrznego, ciało nosiciela przechodzi przemianę w [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodus Hirodusa]. Proces przemiany jest powolny, lecz ujawnienie tego faktu jest natychmiastowe, gdyż polega na rozerwaniu powłoki nosiciela. ÂŚlina zombie jest w stanie zneutralizować jad hirodina w okresie pierwszych dwóch dni od rozpoczęcia ataku pasożytowania wewnętrznego.

*'''Witalność Hirodina''' - Wszelkie rany cięte, w tym odcięte kończyny odrastają się w ciągu 2 postów z walką, lub 10 minut w pozostałych sytuacjach. Odcięte elementy ciała regenerują się tworząc drugą identyczną kopię stworzenia w czasie 2 postów z walką, lub 10 minut w pozostałych sytuacjach. Rany od obuchu nie regenerują się.



=Słabe punkty=
*'''Podatność na ślinę zombie''' - Zwierze jest wrażliwe na ślinę zombie. ÂŚlina zombie jest w stanie uśmiercić hirodina w ciągu 1 posta z walką, lub 5 minut w innych sytuacjach od zatrucia, ponadto przerywa atak pasożytowania wewnętrznego, doprowadzając do śmierci hirodina i neutralizując jad hirodina w ciągu 1 posta z walką, lub 5 minutach w innych sytuacjach.



=Trofea=
'''brak'''

Poprawiłem tego Hirodina, żeby zapis był bardziej gramatyczny.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1693 dnia: 26 Lipiec 2014, 19:05:25 »
Bo długich i ciężkich dniach spędzonych w bibliotekach Efehidon, jak i licznych pomiarach chyba w większości miejsc na wyspie urodziło się to:TA DAM! - kompleksowy opis krajobrozowo-klimatyczny wyspy.
Zaprawdę powiadam Wam, przejrzyjcie to i poszukajcie błędów, a radość ma będzie wielka.

Dla wszystkich tych "Gordziu kurdebele jak to w górach -10 stopniów :(:(:(:(" Przygotowany został "PRZYPIS", a przypis ten jest dobry, bo wyjaśnia to co niewyjaśnione.

"A mówiłeś, że zrobisz jeszcze bagna! I brzegi morskie!" - zaprawdę więc powiadam wam, zrobię. Lecz nie są to strefy klimatyczno-krajobrazowe i nie mają one bezpośredniego wpływu na panujące na danym terenie warunki, dlategóż zostanie to dodane, ale jak zachce mi się.

Otwarty jestem na dyskusje i propozycję jakichś przemyślanych zmian, dlatego zapraszam chętnych do Dyskusji o grze, bo można jeszcze coś dodać, można jeszcze coś wyciąć.

"A i dlaczego nie ma kwiatków wypisanych?" A bo są one dziko zrobione na wiki i wstawi się je kiedyś.


Drugi projekt: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Gordiana_II ukończony już dawno temu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1694 dnia: 26 Lipiec 2014, 23:19:57 »
Gordiu czy z takim kodowaniem nie wygląda lepiej? http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Klimat_Valfden

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1695 dnia: 26 Lipiec 2014, 23:28:49 »
Gordiu czy z takim kodowaniem nie wygląda lepiej? http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Klimat_Valfden

Jak dla mnie kodowanie może być, tylko nie zamykaj mi tego tematu, bo będę go uzupełniał o ewentualne nowe potwory, tak raz w miesiącu. Raczej nikt nie będzie się tam bawił, a w razie dodania nowych lądów, czy  właśnie roślin to będę sobie mógł to edytować.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1696 dnia: 26 Lipiec 2014, 23:29:41 »
Jak dla mnie kodowanie może być, tylko nie zamykaj mi tego tematu, bo będę go uzupełniał o ewentualne nowe potwory, tak raz w miesiącu. Raczej nikt nie będzie się tam bawił, a w razie dodania nowych lądów, czy  właśnie roślin to będę sobie mógł to edytować.
Ok, dodaj tylko do zasad. ;)

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1697 dnia: 27 Lipiec 2014, 13:04:49 »
Pytanie: czy Dev w ogóle będzie coś ruszać z Ranaarami i Taurenami? Bo to stoi puste już od dłuższego czasu, a może wiele ciekawych rzeczy tam wprowadzić.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1698 dnia: 27 Lipiec 2014, 13:13:07 »
Jesli ktos chce sie za to zabrac mozemy wstepnie pogadac. Na koncepcje Deva czekamy juz nieco za dlugo.

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1699 dnia: 27 Lipiec 2014, 13:15:52 »
Ja bardzo chętnie. Daj mi parę dni na znalezienie jakiegoś ogólnego pomysłu, przedstawię go na wiki, np.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1699 dnia: 27 Lipiec 2014, 13:15:52 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything