Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169251 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1560 dnia: 03 Lipiec 2014, 20:22:27 »
Powodzenia w obiedzie. :P

Sugerowałem się np. Demonem.

Rogi mają ostrość 50. Więc i tak się przebijają. Coś tutaj naknociłeś.

A tutaj zasugerowałem się ostatnio dodanym Paradakiem.

Kończyny dałbym 3 metry maks. Jest pewna biologiczna zależność u ssaków dwunożnych definiująca długość kończyn w stosunku do ciała. Ale nie jestem biologiem, by znać to na pamięć. 4 wydaje mi się za dużo.

To jest walka wręcz.
Tylko tyle do ciosu pazurami. Przy tak dużej bestii 4cm to nie mało?

Behemot potrafi kopnąć przeciwnika, zasięg kopnięcia wynosi 2,5 metra. W obronie nie można wykonać bloku. Atak można zastosować raz na jeden post.

Po coś schemat mamy...

Racja. Poprawione.

Jak to teraz wygląda?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rakbara_3

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1561 dnia: 03 Lipiec 2014, 23:01:54 »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1561 dnia: 03 Lipiec 2014, 23:01:54 »

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1562 dnia: 04 Lipiec 2014, 11:37:11 »
Chciałbym żeby postało stanowisko głównego kapłana, takiego kaznodziei, co by dawał śluby, odprawiał pogrzeby i ogarniał stronę duchową tych zagubionych owieczek na festynach, uroczystościach. Zagrzewał do walki i podnosił ducha.

I od razu chcę startować na to stanowisko!



- Ojcze Proganie!
- Słucham Cię, dziecko...



such fame :D

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1563 dnia: 04 Lipiec 2014, 11:40:01 »
Popieram ręcyma i nogami.   :)

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1564 dnia: 04 Lipiec 2014, 14:55:13 »
papież Progan

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1565 dnia: 04 Lipiec 2014, 14:58:09 »
Piątym członkiem rady królewskiej w historii Polski był jakiś Arcybiskup. Można by wprowadzić  <ignorant> . Jednocześnie nabyłby wówczas obowiązki...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1566 dnia: 04 Lipiec 2014, 15:03:06 »
Ktoś powinien dbać o kaplice. ÂŻeby tam coś się działo :p

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1567 dnia: 04 Lipiec 2014, 17:15:05 »
Więc jakby nie patrzeć, kapłan by się przydał. :P

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1568 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:19:01 »
Cytuj
Broń: kopyta
Ostrość: 50
Wytrzymałość: 60
Zamienić na obuch.

Cytuj
10m2 skóry behemota
Dałbym 12.

Tak tylko teoretycznie zapytam. Wiecie, że wartości podatności na np. ogień można wpisywać dowolne? Nie musi to być zawsze 5.



Cytuj
Cieniolubność - Najlepiej czuje się w zacienionych lub ciemnych miejscach. Walcząc w jaskiniach, grotach czy w ciemnościach otrzymuje pierwszy ruch w walce.
Inna wersja tej umki znajduje się na wiki.


Cytuj
Wielkość hirodina - Dzięki niewielkiemu rozmiarowi, hirodin potrafi wejść w trudno dostępne miejsca. Ponadto przeciwnik otrzymuje minus 500 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do hirodina.
Przesada. Wyliczyłeś to chociaż? Potrafimy trafić z X metrów z łuku w oko ale ciężko nam będzie trafić w robala?

Cytuj
Jad Hirodina - Istota posiadająca jad hirodina we krwi zostaje uniewrażliwiona na ból na 1 post z walką lub 5 minut w pozostałych sytuacjach. Podczas trwania ataku pasożytowanie wewnętrzne istota ma podwyższoną temperaturę ciała oraz odczuwa nudności na okres 2 dni. Po dwóch dniach zapada w śpiączkę, która jest uznawana za moment śmierci osobnika. ÂŚpiączka trwa kolejne 2 dni. Po 4 dniach od rozpoczęcia pasożytowania wewnętrznego, ciało nosiciela przechodzi przemianę w Hirodusa. Proces przemiany jest powolny, lecz ujawnienie tego faktu jest natychmiastowe, polega na rozerwaniu powłoki nosiciela. ÂŚlina zombie jest w stanie zneutralizować i zabić Hirodina, podana w okresie pierwszych dwóch dni od rozpoczęcia ataku Pasożytowania wewnętrznego.
To bym zapisał bardziej zrozumiale i po polsku.


Cytuj
Witalność Hirodina - Wszelkie rany cięte, w tym Odcięte kończyny odrastają się w ciągu 2 postów z walką, bądź 10 minut w pozostałych sytuacjach. Odcięte elementy ciała regenerują się tworząc drugą identyczną kopię stworzenia w czasie 2 postów walką, bądź 10 minut w pozostałych sytuacjach. Rany obuchowe nie regenerują się.
To samo co wyżej. Nie ma czegoś takiego jak rany obuchowe.

Jeśli jest podatny na ślinię zombie to czemu nie ma tego w podatnościach?

Poza tym kęs nie jest miarą także wolałbym konkretne rozmiary.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1569 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:29:41 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1570 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:33:55 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Smokożółw  ;)
Tak się zacząłem zastanawiać czy to ma sens w przypadku żółwia:
Cytuj
Zwierzęcy instynkt - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności cichy zabójca.


Cytuj
Strumień pary – Smokożółw potrafi plunąć we wroga skondensowanym stożkiem pary wodnej. Zasięg podmuchu wynosi 5 metrów po prostej od paszczy bestii. Podmuch jest w stanie spalić wszystko, czego wytrzymałość wynosi mniej niż 15 punktów. Atak żywiołu wody, można zastosować 2 razy na post.
Ti jest nadal niepoprawione.


Cytuj
Atak ogonem – Długi, pionowo spłaszczony ogon bestii jest w stanie roztrzaskać łodzie rybackie i inne niewielkie jednostki pływające. Można zastosować go 3 razy na post.
Tutaj lub w oposie warto byłoby nadmienić jaką ten ogon ma długość.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1571 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:41:44 »
Cytuj
Zamienić na obuch.

Poprawiłem, przeoczyłem. ;/

Cytuj
Dałbym 12.

Tak tylko teoretycznie zapytam. Wiecie, że wartości podatności na np. ogień można wpisywać dowolne? Nie musi to być zawsze 5.

Poprawione i wiemy. Tu widze podatność na ogień, ale nie jakąś znaczącą.

Cytuj
Inna wersja tej umki znajduje się na wiki.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Cieniostw%C3%B3r#Umiej.C4.99tno.C5.9Bci

Spójrz, Cieniostwór ma taką wpisaną.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1572 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:46:56 »
Strumień pary – Smokożółw potrafi plunąć we wroga skondensowanym stożkiem pary wodnej. Zasięg podmuchu wynosi 5 metrów po prostej od paszczy bestii. Podmuch jest w stanie spalić wszystko, czego wytrzymałość wynosi mniej niż 15 punktów. Atak żywiołu wody, można zastosować 2 razy na post.

Napisane jest, że to atak żywiołu wody, jak to nie będzie to weź rzuć jakiś wzór.

Resztę poprawiłem

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1573 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:50:33 »
Strumień pary – Smokożółw potrafi plunąć we wroga skondensowanym stożkiem pary wodnej. Zasięg podmuchu wynosi 5 metrów po prostej od paszczy bestii. Podmuch jest w stanie spalić wszystko, czego wytrzymałość wynosi mniej niż 15 punktów. Atak żywiołu wody, można zastosować 2 razy na post.

Napisane jest, że to atak żywiołu wody, jak to nie będzie to weź rzuć jakiś wzór.

Resztę poprawiłem

Najpierw piszesz o tym, że pluje we wroga stożkiem pary, po czym opisujesz jakiś podmuch. To w końcu on pluje czy to jest podmuch?


Poprawiłem, przeoczyłem. ;/

Poprawione i wiemy. Tu widze podatność na ogień, ale nie jakąś znaczącą.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Cieniostw%C3%B3r#Umiej.C4.99tno.C5.9Bci

Spójrz, Cieniostwór ma taką wpisaną.

Ok, źle spojrzałem, spoko. :)

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1574 dnia: 04 Lipiec 2014, 21:57:14 »
Najpierw piszesz o tym, że pluje we wroga stożkiem pary, po czym opisujesz jakiś podmuch. To w końcu on pluje czy to jest podmuch?


No a jak smok pluje ogniem, to sam płomień nie występuje w formie ognistego podmuchu? Bestia wyciąga łeb, otwiera paszczę i pluje tą parą, a ta para od tego konkretnego gruczołu rozszerza się tworząc stożek.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1575 dnia: 04 Lipiec 2014, 22:09:14 »
Inna wersja tej umki znajduje się na wiki.

Przesada. Wyliczyłeś to chociaż? Potrafimy trafić z X metrów z łuku w oko ale ciężko nam będzie trafić w robala?
To bym zapisał bardziej zrozumiale i po polsku.

To samo co wyżej. Nie ma czegoś takiego jak rany obuchowe.

Jeśli jest podatny na ślinię zombie to czemu nie ma tego w podatnościach?

Poza tym kęs nie jest miarą także wolałbym konkretne rozmiary.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Hirodin -> A teraz?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1576 dnia: 05 Lipiec 2014, 00:10:05 »
No a jak smok pluje ogniem, to sam płomień nie występuje w formie ognistego podmuchu? Bestia wyciąga łeb, otwiera paszczę i pluje tą parą, a ta para od tego konkretnego gruczołu rozszerza się tworząc stożek.
http://pl.wiktionary.org/wiki/plu%C4%87

http://pl.wiktionary.org/wiki/podmuch

Nie tylko ja widzę różnice.

Offline Aaria Kruczowłosa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 189
  • Reputacja: 196
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1577 dnia: 05 Lipiec 2014, 10:34:04 »
To może dla odmiany sprawa trochę bardziej techniczna i nie związana tak mocno z grą... Może wartoby założyć temat z nieobecnościami? Wtedy wszystko byłoby w jednym miejscu i nie byłoby problemów typu : "Dać mu karę, czy też nie dać?" A tak to jedni napiszą na PW, inni na SB, a jeszcze inni w temacie z wyprawą i potem tego szukaj człowieku...

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1578 dnia: 05 Lipiec 2014, 10:48:06 »
Dla mnie bez sensu. Można wysłać wiadomość na priv do prowadzącego zadanie i do Isentora nawet.

Co z kapłanem? ;[

Offline Aaria Kruczowłosa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 189
  • Reputacja: 196
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1579 dnia: 05 Lipiec 2014, 10:52:46 »
Ale myślę, że jednak wtedy więcej osób by w sposób jasny określiło: ok od dnia x do dnia y mnie nie ma. A tak to sam widziałeś co ostatnio działo się w dziale wypraw. Z resztą nic to nie kosztuje, a ja na przykład lubię mieć wszystko w jednym miejscu.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1579 dnia: 05 Lipiec 2014, 10:52:46 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top