Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169221 razy)

Description:

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1460 dnia: 20 Czerwiec 2014, 17:54:45 »
Pomijając kwestie włóczni, bo wypadałoby zrobić jakąś debatę na ten temat i wspólnymi siłami wykreować jej byt w grze.

System wzbogacania się, który widziałem w Twoim brudnopisie nie pasuje do RPG już w samym zalążku. Opiera się na stawianiu wirtualnych obiektów za wygórowaną kwotę z odroczonym w długim terminie przychodem. Gracz wydaje tylko hajs i czeka, gra nic z tego nie ma i pozostali gracze nic z tego nie mają.

Aktualny system rozbudowy ziemi i wzbogacania się z jej przydziału polega na dodawaniu lokacji na wiki. Gracz opisuje nową wieś, osadę, pole, młyn, karczmę na rozstaju dróg i inne mniejsze lub większe lokacje. Czytam zawsze ten opis i na podstawie jego dokładności, ujmującej za serce stylistyce pisania przydzielam np. danej gminie większy tygodniowy przychód. Na czym polega różnica z Twoim systemem? Gracz ma hajs od razu, gra ma powiększone zasoby spisanych lokacji, które można wykorzystać w rozgrywce, gracze mają co odwiedzać podczas wypraw i co wrzucać do własnych wątków.

Po prostu do tej pory tego nie skatalogowałem i załatwiane to było na PW, ze wszystkimi, którzy pytali jak zwiększyć dochód z ziem.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1461 dnia: 20 Czerwiec 2014, 18:03:13 »
Pomijając kwestie włóczni, bo wypadałoby zrobić jakąś debatę na ten temat i wspólnymi siłami wykreować jej byt w grze.

System wzbogacania się, który widziałem w Twoim brudnopisie nie pasuje do RPG już w samym zalążku. Opiera się na stawianiu wirtualnych obiektów za wygórowaną kwotę z odroczonym w długim terminie przychodem. Gracz wydaje tylko hajs i czeka, gra nic z tego nie ma i pozostali gracze nic z tego nie mają.

Aktualny system rozbudowy ziemi i wzbogacania się z jej przydziału polega na dodawaniu lokacji na wiki. Gracz opisuje nową wieś, osadę, pole, młyn, karczmę na rozstaju dróg i inne mniejsze lub większe lokacje. Czytam zawsze ten opis i na podstawie jego dokładności, ujmującej za serce stylistyce pisania przydzielam np. danej gminie większy tygodniowy przychód. Na czym polega różnica z Twoim systemem? Gracz ma hajs od razu, gra ma powiększone zasoby spisanych lokacji, które można wykorzystać w rozgrywce, gracze mają co odwiedzać podczas wypraw i co wrzucać do własnych wątków.

Po prostu do tej pory tego nie skatalogowałem i załatwiane to było na PW, ze wszystkimi, którzy pytali jak zwiększyć dochód z ziem.

Ale ja mówiłem Elrondowi, że to dopiero jest taki rys, nie do wglądu :( A wrzuciłem, tu żeby nie śmiecić w innych tematach :)
A co do tego co gracz ma za to. Myślałem, że rozbudowa takich ziem miała skutki takie, że jeśli na danym terenie są stajnie, to gracz będzie mógł skorzystać fabularnie ze stajni. Jakby był zielarz to napotkanego npc może do niego odprowadzić. Palisada czy tam raczej gród warowny żeby było gdzie się schronić w czasie napadu albo pościgu. O takie smaczki. ÂŻe MG wstawia link do danej wioski i puf gracz wie co i jak :) Ale tak jak mówię, to był dopiero taki pre alpha plan spisany, żebym nie zapomniał sam. A nie temat pod dyskusje. Morean pytał o włócznie jednoręczną, miałem chwilę to zrobiłem statystyki. I zrobiłem też halabardy, żebyś mógł mieć takich pro strażników jakich miał Doran Martel. :D

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1461 dnia: 20 Czerwiec 2014, 18:03:13 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1462 dnia: 20 Czerwiec 2014, 18:40:15 »


tak tylko przypominam xD.
Zaakceptowany, proponuje 900 grzywien.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1463 dnia: 20 Czerwiec 2014, 18:43:54 »
accepted! Dzisiaj jeszcze jeden albo dwa dojdą ;). Dokładniej zrobione oczywiście.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1464 dnia: 20 Czerwiec 2014, 18:45:57 »
accepted! Dzisiaj jeszcze jeden albo dwa dojdą ;). Dokładniej zrobione oczywiście.

Co poprawiasz?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1465 dnia: 20 Czerwiec 2014, 19:46:16 »
Walka Oberyna była świetna i nasuwa mojej postaci pewną zmianę stylu.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1466 dnia: 21 Czerwiec 2014, 13:46:42 »
Propozycja "potworka":

Pirat

{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_pirat.jpg|}}
=Dane=
'''Rasa:''' [[człowiek]]<br>
'''Mutacja:''' brak<br>
'''Udźwig:''' 3.34kg/20kg





=Bronie=

==<span style="color:teal;">PRZY PASIE [1]</span>==
'''Nazwa broni:''' Rozpruwacz<br>
'''Rodzaj:''' miecz<br>
'''Typ:''' jednoręczny<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
'''Opis:''' Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra.<br>
<br>
'''Nazwa broni:''' Rozpruwacz<br>
'''Rodzaj:''' miecz<br>
'''Typ:''' jednoręczny<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
'''Opis:''' Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra.<br>



==<span style="color:teal;">NA PLECACH [2]</span>==
brak<br>



==<span style="color:teal;">PRZY PASIE I KOSTCE [3]</span>==
'''Nazwa broni:''' Kieł lwa morskiego<br>
'''Rodzaj:''' sztylet<br>
'''Typ:''' jednoręczny<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
'''Opis:''' Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra.<br><br>



==<span style="color:teal;">NA KORPUSIE [4]</span>==
brak<br>





=Odzienie=

==<span style="color:teal;">GÂŁOWA [1]</span>==
brak<br>



==<span style="color:teal;">RAMIONA [2]</span>==
brak<br>



==<span style="color:teal;">KORPUS [3]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' koszula pirata<br>
'''Rodzaj:''' koszula<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyta z 0,03kg bawełny.<br>



==<span style="color:teal;">RÊCE [4]</span>==
brak<br>



==<span style="color:teal;">NOGI [5]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' spodnie pirata<br>
'''Rodzaj:''' spodnie<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyte z 0,03kg bawełny.<br>



==<span style="color:teal;">STOPY [6]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' buty pirata<br>
'''Rodzaj:''' buty<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Wyrobione z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.<br>





=Statystyki postaci=

==<span style="color:orange;">Specjalizacje walki</span>==
* Walka bronią sieczną - miecz II [75%]
* Walka bronią sieczną - sztylet II [75%]
* Używanie zbrój miękkich



==<span style="color:orange;">Umiejętności nabywane</span>==
*Wilk morski
*Akrobatyka
*Nożownik



==<span style="color:orange;">Umiejętności rasowe</span>==
* Potencjał magiczny
* Potencjał chemiczny
* Ciało z gliny
* Ulubieniec bogów
* Bystry umysł



==<span style="color:green;">Spis zaklęć magicznych</span>==
*brak

Kapitan piratów

{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_kapitan_piratów.jpg|}}
=Dane=
'''Rasa:''' [[człowiek]]<br>
'''Mutacja:''' brak<br>
'''Udźwig:''' 7,83kg/20kg





=Bronie=

==<span style="color:teal;">PRZY PASIE [1]</span>==
'''Nazwa broni:''' Siekacz<br>
'''Rodzaj:''' miecz<br>
'''Typ:''' jednoręczny<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
'''Opis:''' Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra.<br>
<br>
'''Nazwa broni:''' pistolet pirata<br>
'''Rodzaj:''' pistolet skałkowy<br>
'''Obuch:''' 15 + obuch materiału pocisku<br>
'''Opis:''' Wykonany z 0,57kg stali Valfdeńskiej i 0,37kg drewna o zasięgu do 50 metrów.<br>
<br>20x<br>
'''Nazwa amunicji:''' żelazny nabój<br>
'''Rodzaj:''' nabój<br>
'''Obuch:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 25<br>
'''Opis:''' Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,0075kg niebieskiej rudy.<br>



==<span style="color:teal;">NA PLECACH [2]</span>==
brak<br>



==<span style="color:teal;">PRZY PASIE I KOSTCE [3]</span>==
'''Nazwa broni:''' pistolet pirata<br>
'''Rodzaj:''' pistolet skałkowy<br>
'''Obuch:''' 15 + obuch materiału pocisku<br>
'''Opis:''' Wykonany z 0,57kg stali Valfdeńskiej i 0,37kg drewna o zasięgu do 50 metrów.<br>
<br>
'''Nazwa broni:''' Kieł lwa morskiego<br>
'''Rodzaj:''' sztylet<br>
'''Typ:''' jednoręczny<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
'''Opis:''' Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra.<br><br>



==<span style="color:teal;">NA KORPUSIE [4]</span>==
brak<br>





=Odzienie=

==<span style="color:teal;">GÂŁOWA [1]</span>==
brak<br>



==<span style="color:teal;">RAMIONA [2]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' płaszcz kapitana piratów<br>
'''Rodzaj:''' płaszcz<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyty z 0,03kg bawełny.<br>



==<span style="color:teal;">KORPUS [3]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' koszula pirata<br>
'''Rodzaj:''' koszula<br>
'''Typ:''' ubranie<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
'''Opis:''' Uszyta z 0,03kg bawełny.<br>
<br>
'''Nazwa odzienia:''' napierśnik kapitana<br>
'''Rodzaj:''' napierśnik<br>
'''Typ:''' zbroja miękka<br>
'''Wytrzymałość:''' 4<br>
'''Opis:''' Wyrobiony z 1,2kg skóry piskorca, nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 16 punktów wytrzymałości.<br>



==<span style="color:teal;">RÊCE [4]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' kapitańska rękawica<br>
'''Rodzaj:''' rękawica<br>
'''Typ:''' zbroja miękka<br>
'''Wytrzymałość:''' 4<br>
'''Opis:''' Wykonana z 0,12kg skóry piskorca, nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 16 punktów wytrzymałości.<br>
<br>
'''Nazwa odzienia:''' kapitańska rękawica<br>
'''Rodzaj:''' rękawica<br>
'''Typ:''' zbroja miękka<br>
'''Wytrzymałość:''' 4<br>
'''Opis:''' Wykonana z 0,12kg skóry piskorca, nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 16 punktów wytrzymałości.<br>



==<span style="color:teal;">NOGI [5]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' pirackie spodnie<br>
'''Rodzaj:''' spodnie<br>
'''Typ:''' zbroja miękka<br>
'''Wytrzymałość:''' 4<br>
'''Opis:''' Wykonane z 1,4kg skóry piskorca, nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 16 punktów wytrzymałości.<br>



==<span style="color:teal;">STOPY [6]</span>==
'''Nazwa odzienia:''' buty kapitana<br>
'''Rodzaj:''' buty<br>
'''Typ:''' zbroja miękka<br>
'''Wytrzymałość:''' 4<br>
'''Opis:''' Wyrobione z 0,8kg skóry piskorca, nie nasiąka wodą, materiał odporny na zaklęcia żywiołu wody na obrażenia do 16 punktów wytrzymałości.<br>





=Statystyki postaci=

==<span style="color:orange;">Specjalizacje walki</span>==
* Walka bronią sieczną - miecz III [100%]
* Walka bronią sieczną - sztylet III [100%]
* Walka bronią palną - pistolet skałkowy III [100%]
* Używanie zbrój miękkich



==<span style="color:orange;">Umiejętności nabywane</span>==
*Wilk morski
*Akrobatyka
*Nożownik
*Hart ciała
*ÂŻelazny żołądek
*Perswazja



==<span style="color:orange;">Umiejętności rasowe</span>==
* Potencjał magiczny
* Potencjał chemiczny
* Ciało z gliny
* Ulubieniec bogów
* Bystry umysł



==<span style="color:green;">Spis zaklęć magicznych</span>==
*brak
« Ostatnia zmiana: 21 Czerwiec 2014, 14:20:25 wysłana przez Gordian »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1467 dnia: 21 Czerwiec 2014, 14:37:40 »
Gordian nie robimy juz takich statystyk do potworow. :(

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1468 dnia: 21 Czerwiec 2014, 14:51:25 »
Właściwie, to do ludzkich potworków  ;).

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1469 dnia: 21 Czerwiec 2014, 14:58:26 »

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1470 dnia: 21 Czerwiec 2014, 15:13:12 »
Taki Kultysta, jest normalnie, więc tamci to chyba będą poprawiani, tylko się ich nie usuwa, bo som wszędzie. No i z tamtych, to nigdy nie wiem, z której są kategorii.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1471 dnia: 21 Czerwiec 2014, 17:53:34 »
A przecież to już jest w bestiariuszu:
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Bandyta
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Bandyta_podżegacz
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ch%C5%82op
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Czarna_Gwardia
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Szlachcic_pod%C5%BCegacz

i jeszcze kilku takich? Co ja na morzu zaatakuję? Bandycki okręt ;/
Ale spoko. To pousuwaj to co wrzuciłem na wiki.
Dokładnie chodzi mniej więcej o to co próbował wytłumaczyć Gorn. Nie stosujemy już takich statystyk, bo są to typowe statystyki gracza i jakby to ująć. Gracze nie potrafili z nimi walczyć w sposób uczciwy dla przeciwnika. W przypadku statystyk bestii opisy są dokładne i wręcz wymagają od gracza większej finezji. ;)

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1472 dnia: 21 Czerwiec 2014, 17:54:48 »
Dokładnie chodzi mniej więcej o to co próbował wytłumaczyć Gorn. Nie stosujemy już takich statystyk, bo są to typowe statystyki gracza i jakby to ująć. Gracze nie potrafili z nimi walczyć w sposób uczciwy dla przeciwnika. W przypadku statystyk bestii opisy są dokładne i wręcz wymagają od gracza większej finezji. ;)

Kumam. Jak będę miał czas to machnę jakieś opisy tego.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1473 dnia: 21 Czerwiec 2014, 17:59:04 »

Offline Thor ibn Odyn Grom

  • DarkModders Team
  • ***
  • Wiadomości: 1519
  • Reputacja: 1121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Strzeż się mroku, bo on jest wszędzie.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1474 dnia: 21 Czerwiec 2014, 19:06:06 »
Dokładnie chodzi mniej więcej o to co próbował wytłumaczyć Gorn. Nie stosujemy już takich statystyk, bo są to typowe statystyki gracza i jakby to ująć. Gracze nie potrafili z nimi walczyć w sposób uczciwy dla przeciwnika. W przypadku statystyk bestii opisy są dokładne i wręcz wymagają od gracza większej finezji. ;)
Co za Gorn, ja to mówiłem  :(

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1475 dnia: 22 Czerwiec 2014, 14:09:43 »
=Pirat=
[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_pirat.jpg|}}

=Opis=
Piraci to po prostu bandyci morscy, których jedynym zajęciem jest napadanie na bezbronne konwoje kupieckie czy uszkodzone jednostki o niskiej wartości bojowej w celu zgarnięcia bogactwa. Zazwyczaj spotkać ich można w okolicach wysp, zatok czy ruchliwych szlaków morskich, rzadziej na pełnym morzu. Najczęstszymi statkami jakich używają są brygi, z uwagi na ich mobilność i stosunkowo małe zanurzenie, pozwalające im na ucieczkę przed pogonią na płytsze wody rzek czy zatok.

==Statystyki==
'''Broń:''' pięść<br>
'''Obuch:''' 2<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>
<br>
'''Broń:''' miecz pirata<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
<br>
'''Broń:''' sztylet pirata<br>
'''Ostrość:''' 23<br>
'''Wytrzymałość:''' 30<br>
<br>
'''Bestia:''' pirat<br>
'''Kategoria:''' I<br>
'''Wytrzymałość:''' 1<br>



=Technika walki=
Piract przechodzi zazwyczaj podstawowe szkolenie w walce mieczem i sztyletem. Nie jest wyspecjalizowanym zabójcą, gdyż jego celem są zazwyczaj słabo chronione konwoje kupieckie. Stosuje standardowe techniki walki.



==Ataki==
*'''Walka wręcz'''- Siepacz potrafi bardzo dobrze walczyć na pięści. Bez problemu sparuje cios, osłoni się przedmiotem lub użyje go do zaatakowania przeciwnika.

*'''Atak bronią'''- Istota uzbrojona jest w jednoręczny miecz pirata o zasięgu 0,9 metra i parę sztyletów o zasięgu 0,3 metra. Dzięki broni może ranić przeciwników zadając im rany kute i cięte.



=Umiejętności=
*'''Potencjał magiczny''' - Pozwala rzucić 1 formę inkantacji na post.

*'''Władanie bronią białą''' - Istota posiada wiedzę pozwalającą jej na używanie zaawansowanych technik walki mieczem i sztyletem [75%].

*'''Potencjał chemiczny''' - Może wypić dodatkowo jedną miksturę na post.

*'''Ciało z gliny''' - Udźwig postaci do 20kg. Maksymalna wysokość skoku w wzwyż wynosi 1 metr. Maksymalna wysokość skoku w dal wynosi 4 metry. Optymalna wysokość do zeskoku i nie zrobieniu sobie przy tym krzywdy wynosi 3 metry.

*'''Ulubieniec bogów''' - W przypadku odnalezienia złota w skrzyni lub pozyskaniu złota z zabitego przeciwnika Mistrz Gry dolicza bonus +15% do znalezionych grzywien.

*'''Bystry umysł''' - Dodaje bonus +1 do najwyższego otrzymanego w wyprawie talentu. Po otrzymaniu za wyprawę 3 brązowych talentów i 1 srebrnego talentu. Mistrz Gry doliczy bonus w postaci 1 srebrnego talentu.

*'''Wilk morski''' - Jako doświadczony marynarz jesteś w stanie pokierować statkiem jako sternik, a także nadzorować każdą pracę na nim, jako kapitan. Umiejętność również zaznajamia cię ze wszystkimi tajnikami przetrwania na morzu.



=Słabe punkty=
*'''brak'''



=Trofea=
*5 litrów krwi pirata
*Nazwa broni: miecz pirata<br>
Rodzaj: miecz<br>
Typ: jednoręczny<br>
Ostrość: 23<br>
Wytrzymałość: 30<br>
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra.<br>
*Nazwa broni: sztylet pirata<br>
Rodzaj: sztylet<br>
Typ: jednoręczny<br>
Ostrość: 23<br>
Wytrzymałość: 30<br>
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra.<br>
*Nazwa broni: sztylet pirata<br>
Rodzaj: sztylet<br>
Typ: jednoręczny<br>
Ostrość: 23<br>
Wytrzymałość: 30<br>
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra.<br>

:(
Klik
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwiec 2014, 16:46:21 wysłana przez Gordian »

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1476 dnia: 22 Czerwiec 2014, 14:49:20 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_zelerisa

Pierwszy raz robiłem staty dla ludzkiego przeciwnika :(


« Ostatnia zmiana: 22 Czerwiec 2014, 15:21:04 wysłana przez Dragosani »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1477 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:31:34 »
Skąd ta wytrzymałość 3? Przecież mają na sobie szaty, więc 1. To samo z pięściami nie mają żelaznych rękawic, by wytrzymałość wynosiła więcej niż 1.

Poza tym podawanie w trofeach amunicji jest nieco bez sensu, bo przeciwnik cały czas strzela więc wychodzi na to, że trzeba mu tę amunicję cały czas odejmować.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1478 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:35:13 »
W przypadku kapitana dałem wytrzymałość 5 z racji tego, iż 1 ten, co tacy przeciwnicy niby mają zawsze, plus 4 z pancerza. Ale nie mam pojęcia, czy tak to ma być :/

Dobra, zmieniłem aby było tak jak u Najemnika jest. Czyli sama wytrzymałość pancerza. I wywaliłem amunicję z trofeów.
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwiec 2014, 15:37:32 wysłana przez Dragosani »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1479 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:37:20 »
Ja spisałem pięści od kultysty, bo on też niby bez pancerza. Myślałem, że to taki jest obuch pięści po prostu. Ale poprawiłem.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1479 dnia: 22 Czerwiec 2014, 15:37:20 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top