Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169449 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1420 dnia: 15 Czerwiec 2014, 17:40:04 »
Is dał polecenie tylko w kierunku rapiera.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1421 dnia: 15 Czerwiec 2014, 19:03:04 »
Ale to trochę dziwnie. Sztylet też kuje, jak rapier. Sztyletem przebijesz, rapierem nie. Dziwna nielogiczna dziwność.

Można by dopisać że kujące i w nawiasie rapier, sztylet i reszta kujących. :P

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1421 dnia: 15 Czerwiec 2014, 19:03:04 »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1422 dnia: 15 Czerwiec 2014, 19:06:42 »
Sztylet wydaje się masywniejszy według mnie

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1423 dnia: 15 Czerwiec 2014, 19:08:39 »
Ale to trochę dziwnie. Sztylet też kuje, jak rapier. Sztyletem przebijesz, rapierem nie. Dziwna nielogiczna dziwność.

Można by dopisać że kujące i w nawiasie rapier, sztylet i reszta kujących. :P

Tylko wiesz, sztylet jest krótszy, a dwa przecież to jest nóż :p jak ściągniesz trofeum :D

Offline Nikolaj

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputacja: -3749
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1424 dnia: 17 Czerwiec 2014, 08:27:03 »
Mam takie pytanie. Po cholera gracze robią sobie certyfikaty czeladnicze, po cholerę kupują surowce, uczą się schematów, skoro gracz może sobie iść do tego tematu: http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,21901.msg358483/boardseen.html#new powiedzieć co chce dostać, a MG mu z dupy wyciągnie daną rzecz i sprzeda jak najtaniej? Albo się bawimy w handel, czeladzie albo się nie bawimy. Albo dajemy graczom zarobić albo nie dajemy i jedynym źródłem dochodów oprócz tych z posiadanych ziem, będzie arena i zabijanie mobów na wyprawach.

Aktualnie mamy w uj ludzi z certyfikatem. Albo zamknijcie ten temat, albo wywindujcie cenę czterokrotnie. Idziesz do Wagi miejskiej, masz produkt szybko ale w uj drogo. Idziesz do czeladnika, czekasz odrobinę dłużej, ale masz tanio.

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1425 dnia: 17 Czerwiec 2014, 08:31:38 »
Edziu, bo Waga Miejska to jest rozwiązanie tymczasowe, ponieważ Isentor, czy Salazar mogą odwołać kupców w każdej chwili, to raz. Po drugie, Waga Miejska nie naprawi Ci uszkodzonego sprzętu i po 3 raczej z tego, co widziałeś, wcale nie jest tam aż tak tanio.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1426 dnia: 17 Czerwiec 2014, 09:36:02 »
Mam takie pytanie. Po cholera gracze robią sobie certyfikaty czeladnicze, po cholerę kupują surowce, uczą się schematów, skoro gracz może sobie iść do tego tematu: http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,21901.msg358483/boardseen.html#new powiedzieć co chce dostać, a MG mu z dupy wyciągnie daną rzecz i sprzeda jak najtaniej? Albo się bawimy w handel, czeladzie albo się nie bawimy. Albo dajemy graczom zarobić albo nie dajemy i jedynym źródłem dochodów oprócz tych z posiadanych ziem, będzie arena i zabijanie mobów na wyprawach.

Aktualnie mamy w uj ludzi z certyfikatem. Albo zamknijcie ten temat, albo wywindujcie cenę czterokrotnie. Idziesz do Wagi miejskiej, masz produkt szybko ale w uj drogo. Idziesz do czeladnika, czekasz odrobinę dłużej, ale masz tanio.

Dla tego właśnie planuję utworzyć u nas Gildię handlową, która będzie pozwalała graczom na prawdziwy zarobek z wytwarzanego oręża czy ogólnie zbrój. Pomysł jest taki, że skoro teraz mamy już czyste wody, a lewiatan is ded, to my założymy sobie kompanię handlową, która pozwoli nam na handel np. z kontynentem, albo innymi nacjami, które możemy gdzieś spotkać w świecie.

Ta kompania czy gildia kupiecka zrzeszałaby wszystkich chętnych wytwórców na wyspie, którzy za jej pośrednictwem mogliby sprzedawać swoje rzeczy za morze co generowałoby im przychód. Ciupciamy po 20 sztuk danego oręża, zbieramy się w kilka osób i robimy sobie wyprawę na handel. Sprzedajemy gdzieś tam w świecie, za dużą kasę, wracamy do domu. Płacimy podatek do skarbca a reszta do podziału według tego co się sprzedało. ;] Tylko potrzebuje chętnych do pomocy ogarnięcia i przede wszystkim wymyślenia umiejętności handlowo-kupieckich.

Offline Nikolaj

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputacja: -3749
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1427 dnia: 17 Czerwiec 2014, 11:01:20 »
Edziu, bo Waga Miejska to jest rozwiązanie tymczasowe, ponieważ Isentor, czy Salazar mogą odwołać kupców w każdej chwili, to raz. Po drugie, Waga Miejska nie naprawi Ci uszkodzonego sprzętu i po 3 raczej z tego, co widziałeś, wcale nie jest tam aż tak tanio.

Tymczasowe?(!) Data utworzenia: dnia: 01 Wrzesień 2010, 14:53:00 »  ;)

I własnie że tanio jest. Aktualnie inkasujesz na zadaniu za talenty kilka stówek. Gracze niektórzy ciułają po kilkanaście tysięcy na koncie. Sam Aragorn inkasuje co tydzień 1 tysiąc grzywien. Więc nie mów mi że tam jest drogo. Poza tym sam kiedyś zarządzałem przez krótki okres wagą, wiem jak się tam nalicza cenę i wiem, że jest ona śmiesznie niska.

Jak już powiedziałem. Wywindować każdą cenę 3 albo 4-krotnie.

Dla tego właśnie planuję utworzyć u nas Gildię handlową, która będzie pozwalała graczom na prawdziwy zarobek z wytwarzanego oręża czy ogólnie zbrój. Pomysł jest taki, że skoro teraz mamy już czyste wody, a lewiatan is ded, to my założymy sobie kompanię handlową, która pozwoli nam na handel np. z kontynentem, albo innymi nacjami, które możemy gdzieś spotkać w świecie.

Ta kompania czy gildia kupiecka zrzeszałaby wszystkich chętnych wytwórców na wyspie, którzy za jej pośrednictwem mogliby sprzedawać swoje rzeczy za morze co generowałoby im przychód. Ciupciamy po 20 sztuk danego oręża, zbieramy się w kilka osób i robimy sobie wyprawę na handel. Sprzedajemy gdzieś tam w świecie, za dużą kasę, wracamy do domu. Płacimy podatek do skarbca a reszta do podziału według tego co się sprzedało. ;] Tylko potrzebuje chętnych do pomocy ogarnięcia i przede wszystkim wymyślenia umiejętności handlowo-kupieckich.

Z chęcią pomogę w wolnym czasie. Ale uprzedzam że muszę się również uczyć od czasu do czasu :P

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1428 dnia: 17 Czerwiec 2014, 11:02:49 »
Tymczasowe?(!) Data utworzenia: dnia: 01 Wrzesień 2010, 14:53:00 »

I własnie że tanio jest. Aktualnie inkasujesz na zadaniu za talenty kilka stówek. Gracze niektórzy ciułają po kilkanaście tysięcy na koncie. Sam Aragorn inkasuje co tydzień 1 tysiąc grzywien. Więc nie mów mi że tam jest drogo. Poza tym sam kiedyś zarządzałem przez krótki okres wagą, wiem jak się tam nalicza cenę i wiem, że jest ona śmiesznie niska.

Tymczasowe w sensie takim, że teraz obecne są kupcy, którzy sprzedają towary. Kiedy się to odwoła już nie będzie można kupować.

Offline Nikolaj

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputacja: -3749
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1429 dnia: 17 Czerwiec 2014, 11:07:11 »
Ale Moruś, rozmawiamy o Wadze miejskiej, nie o kupcach, gdzie są najprostsze żelazne i drewniane rzeczy ;)

I nie mówię o jakimkolwiek odwoływaniu. Mówię o kompromisie. Wywindować cenę do góry. Gracz będzie miał wybór. Albo szybko i bardzo drogo w wadze, albo odrobinę wolniej i taniej u innego gracza.

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1430 dnia: 17 Czerwiec 2014, 11:14:21 »
No ja też cały czas mówię o Wadze Miejskiej. Kupować możesz tam dopiero wtedy kiedy Isentor, bądź teraz też Salazar napiszę, że są kupcy i można kupować. Kiedy się ich odwoła, nie będziesz mógł już nic kupować. Albo zwyczajnie nie będzie tak dużego zapotrzebowania. Fakt, można kupić moze i tanio, ale ja za swoją broń słono zapłaciłem.

Offline Nikolaj

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputacja: -3749
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1431 dnia: 17 Czerwiec 2014, 11:19:05 »
Ja naprawdę nie wiem, czemu ty tego bronisz.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1432 dnia: 17 Czerwiec 2014, 17:45:29 »
Ceny w wadze generowane są losowo. To znaczy, że teraz mają 10% przebitki, wcześniej miały np. 200% a raz zdarzyło się nawet 400%. Więc to nie jest tak, że mamy tam super tanio, bo najtaniej jest teraz - 10%. Po prostu teraz gracze potrzebowali ekwipunku przed wyprawami i było mało czasu na wytworzenie tego. Nie możecie generalizować tego co dzieje się w wadze na podstawie 1 przypadku.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1433 dnia: 18 Czerwiec 2014, 19:42:46 »
Co z tym rapierem i halabardą?  ;[

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1434 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:28:24 »
Chciałbym, aby w tym dziale:

http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/board,133.0.html

powstał nowy temat, pt. "Tablica zleceń"

Każdy gracz, który chciałby, by ktoś zrobił mu jakiś miecz, element zbroi, wyszukaną miksturę czy łuk, pisałby w niej ogłoszenie.

"Drodzy kupcy i rzemieślnicy! Chciałbym zakupić mithrilową kuszę. Kontakt PW."

No i później gadają na osobności, umawiają się, targują z kilkoma kupcami i produkt zostaje stworzony. Aktualnie nie ma żadnego takiego tematu, nie wiadomo za bardzo kto jest rzemieślnikiem, a pisać w każdym sklepie trochę głupio.


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1435 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:30:34 »
Chciałbym, aby w tym dziale:

http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/board,133.0.html

powstał nowy temat, pt. "Tablica zleceń"

Każdy gracz, który chciałby, by ktoś zrobił mu jakiś miecz, element zbroi, wyszukaną miksturę czy łuk, pisałby w niej ogłoszenie.

"Drodzy kupcy i rzemieślnicy! Chciałbym zakupić mithrilową kuszę. Kontakt PW."

No i później gadają na osobności, umawiają się, targują z kilkoma kupcami i produkt zostaje stworzony. Aktualnie nie ma żadnego takiego tematu, nie wiadomo za bardzo kto jest rzemieślnikiem, a pisać w każdym sklepie trochę głupio.


Podejmiesz się tego zadania?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1436 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:31:30 »
Podejmiesz się tego zadania?

Spoko.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1437 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:42:02 »
Dodałem rapier, kodowanie było złe i były też błędy w tekście. :P Także reszty nie dodaje bo długo mi to idzie, a myślałem, że mam gotowca.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Samouczek_tworzenia_broni
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Specjalizacje_walki
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Samouczek_tworzenia_odzie%C5%84

Mam prośbę, przeglądniecie bestiariusz i zapodacie potwory, które powinny mieć umiejętność pancerza?


==Rapier==
[[File: Rapier.jpg|300px]]
===Przepis===
Ostrze - 4/5 sztabki (80%)<br>
Rękojeść - 1/5 sztabki (20%)<br>
Jednoręczny - 1/10 sztabki (10%)<br>

===Przykład===
Dla przykładu, jednoręczny rapier w całości wykonany ze stali.<br>
Ostrze 0,76kg + rękojeść 0,19kg + jednoręczny 0,095kg = łącznie 1,045kg<br>
<br>
Można to zaokrąglić do 1,05kg.<br>
Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a rapier waży 1,05kg, czyli 105 dekagram to za same materiały zapłacimy 52,5 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.<br>

===Statystyki===
Nazwa broni: na pokaz<br>
Rodzaj: rapier<br>
Typ: jednoręczny<br>
Ostrość: 23<br>
Wytrzymałość: 30<br>
Opis: Wykuty z 1,05kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 1,14 metra.<br>

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1438 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:47:24 »
Na pewno:
- Biały demon
- Czarna wiwerna
- Demon
- Garguli demon
- Golem z gliny
- Pospolity demon
- Rotish
- Shizi
- Wiwerna

Offline Lanaya

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 63
  • As the Temple reqiures!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1439 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:47:40 »
Czekamy teraz w takim razie na dodanie włóczni jednoręcznej.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1439 dnia: 19 Czerwiec 2014, 12:47:40 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top