Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 169592 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1340 dnia: 27 Kwiecień 2014, 10:26:43 »
W statystykach umiesc podsumowanie, czyli nazwe broni, laczny obuch, na ktory sklada sie pocisk i proca, zas szczegolowo czym posluguje sie bestia zawrzyj w trofeach.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1341 dnia: 27 Kwiecień 2014, 11:50:51 »
W takim razie proszę o sprawdzenie:

Gremlin - wstawiłem nowy obrazek Gremlina (kopię starego), trzeba by starego się pozbyć, żeby się nie dublowało....
« Ostatnia zmiana: 27 Kwiecień 2014, 18:51:17 wysłana przez Salazar »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1341 dnia: 27 Kwiecień 2014, 11:50:51 »

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1342 dnia: 27 Kwiecień 2014, 18:38:06 »
Piskorzec - do sprawdzenia

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1343 dnia: 28 Kwiecień 2014, 16:06:32 »
Dopisałem mu sprzęt.


[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_najemnik.jpg}}
=Opis=
Najemnik to ochotnik walczący za pieniądze, często w służbie dla danego państwa, miasta, władcy lub jakiejś organizacji, a nawet osoby prywatnej. Człowieka tego można wynająć do walki w praktycznie dowolnej sprawie, ponieważ nie kieruje się on żadnym idealizmem. Najemnik to człowiek, dla którego wojna jest zawodem.

==Statystyki==
"Broń:" Pięści <br>
"Obuch:" 2<br>
"Wytrzymałość:" 3<br>

"Broń:" Flamberg<br>
"Ostrość:" 23<br>
"Wytrzymałość:" 30<br>

"Bestia:" najemnik<br>
"Kategoria:" I<br>
"Wytrzymałość:" 27 <br>

=Technika Walki=
Najemnik potrafi świetnie walczyć na pięści, jednak jego główną bronią jest dwuręczny miecz. Stosuje standardowe techniki walki. W przypadku walki z opancerzonym przeciwnikiem stosuje głównie pchnięcia, w przypadku walki z nieopancerzonym wrogiem stosuje przede wszystkim cięcia.

==Ataki==
*'''Walka wręcz'''- Najemnik potrafi bardzo dobrze walczyć na pięści. Bez problemu sparuje cios, osłoni się przedmiotem lub użyje go do zaatakowania przeciwnika.

*'''Atak bronią'''- Istota uzbrojona jest w dwuręczny flamberg  o zasięgu 1,8 metra. Dzięki broni może ranić przeciwników zadając im rany kłute i cięte.

=Umiejętności=
*'''Potencjał magiczny''' - Pozwala rzucić 1 formę inkantacji na post.

*'''Władanie bronią białą''' - Istota posiada wiedzę pozwalającą jej na używanie zaawansowanych technik walki bronią sieczną [75%].

*'''Potencjał chemiczny''' - Może wypić dodatkowo jedną miksturę na post.

*'''Ciało z gliny''' - Udźwig postaci do 20kg. Maksymalna wysokość skoku w wzwyż wynosi 1 metr. Maksymalna wysokość skoku w dal wynosi 4 metry. Optymalna wysokość do zeskoku i nie zrobieniu sobie przy tym krzywdy wynosi 3 metry.

*'''Ulubieniec bogów''' - W przypadku odnalezienia złota w skrzyni lub pozyskaniu złota z zabitego przeciwnika Mistrz Gry dolicza bonus +15% do znalezionych grzywien.

*'''Bystry umysł''' - Dodaje bonus +1 do najwyższego otrzymanego w wyprawie talentu. Po otrzymaniu za wyprawę 3 brązowych talentów i 1 srebrnego talentu. Mistrz Gry doliczy bonus w postaci 1 srebrnego talentu.

*'''Hart ciała najemnika''' - Po otrzymaniu ciosu krytycznego lub postrzału pociskiem jego szybkość nie spada o połowę.

*'''Ciało najemnika''' - Jego szybkość wzrasta dwukrotnie, w przypadku noszenia zbroi płytowej nie spada o połowę. Dzięki wysportowanemu ciału lepiej znosi wysiłek podczas noszenia zbrój niepłytowych i płytowych.

=Słabe punkty=
*Brak

=Trofea=
*5 litrów krwi najemnika

Nazwa broni: Flamberg<br>
Rodzaj: miecz<br>
Typ: dwuręczny<br>
Ostrość: 23<br>
Wytrzymałość: 30<br>
Opis: Wykuty z 2,56kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 1,8 metra.<br>

Nazwa odzienia: buty najemnika<br>
Rodzaj: buty<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykute z 2,5kg żelaza.<br>

Nazwa odzienia: lewy karwasz najemnika<br>
Rodzaj: karwasz<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykuty z 0,25kg żelaza.<br>

Nazwa odzienia: prawy karwasz najemnika<br>
Rodzaj: karwasz<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykuty z 0,25kg żelaza.<br>

Nazwa odzienia: nagolenniki najemnika<br>
Rodzaj: nagolennik<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykuty z 5,5kg żelaza.<br>

Nazwa odzienia: lewy naramiennik najemnika<br>
Rodzaj: naramiennik<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykuty z 1kg żelaza.<br>

Nazwa odzienia: prawy naramiennik najemnika<br>
Rodzaj: naramiennik<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykuty z 1kg żelaza.<br>

Nazwa odzienia: napierśnik najemnika<br>
Rodzaj: napierśnik<br>
Typ: zbroja niepłytowa<br>
Wytrzymałość: 27<br>
Opis: Wykuty z 10kg żelaza.<br>


//
Dodałem taki obrazek:


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1344 dnia: 28 Kwiecień 2014, 19:50:16 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Gremlin
1000 grzywien mam dla Ciebie.


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Piskorzec
Brak zastosowania pod mechanikę. Nie jest uwzględnione co i jak z postami z walką. Jak jest atak, który można odeprzeć tylko unikiem to trzeba napisać, że nie można zastosować kontry. Zobacz bodaj szarże u wilka. Umiejętności też nieco oderwane od rzeczywistości, no bo spoko, że są wyjaśnione ale co? Jak to się odnosi do mechaniki gry? Ogólnie musiałbym tam tyle poprawić, że dostałbyś 0 grzywien.



Umiesz wrzucić go na wiki?

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1345 dnia: 28 Kwiecień 2014, 20:34:07 »

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1346 dnia: 28 Kwiecień 2014, 21:03:06 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Piskorzec

Uzupełniłem umki, ale podyskutujmy o problemach natury projektowej.

Pisk - atak, który jest niemożliwy do zablokowania, ale za to ogłusza tylko połowicznie (uniemożliwia tylko ataki) i do użycia jest raz na trzy posty, coby nieco go zbalansować i dać jakieś możliwości obrony
Skok - kopiuj-wklej z wspomnianego przez Ciebie wilka; "Piskorzec jest w stanie skoczyć na przeciwnika i powalić go, jeśli nie wykona w porę uniku. Przewrócenie można zastosować raz na jeden post." a "Przewracanie - Wilk jest w stanie przewrócić przeciwnika, który nie wykona w porę uniku. Przewrócenie można zastosować raz na jeden post."; skąd miałem wiedzieć, że czegoś tu jeszcze brakuje?
Zakleszczenie - jedyny atak zadający obrażenia, nieograniczony, jeśli chodzi o ilość użyć, a jedynie uzależniony od sprzyjającej mu okazji; to po prostu ugryzienie, toteż wchodzi ostrość ze statystyk kłów
Wyczulone zmysły - jest ślepy, więc podkręciłem na maksa węch i słuch, teraz dorzuciłem jeszcze dodatkowe wyjaśnienie
Kamuflaż - kalka z umiejętności nabywanej
Biegacz - po prostu szybko biega i jest zwrotny, dzięki czemu ucieka
ÂŚlepota - ślepy i tyle; nadrabia węchem i słuchem, więc w sumie tak słaby punkt to to nie jest, ale głupio nie zanotować, bo jest odporny na ataki związane ze wzrokiem, choćby błysk; dorzucić do umiejętności jako odporność na <tak_właściwie_co>?
Podatność na ogień - była kalka z wilka (nie ma tam wpływu mechanicznego), teraz jest z niedźwiedzia

Co mam zmienić/wywalić/napisać inaczej?

Tu masz link do wilka, kontrolnie: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wilk

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1347 dnia: 28 Kwiecień 2014, 21:19:40 »
Poprawa Kreshara oczywiście nie była bezcelowa, tak samo jak wiewiórki i Gremlina...

Odnośnie pierwszego stworzenia, Kreshara, mamy statystyki jego skóry, która jest "Wyjątkowo elastyczna". Zgodnie z zapisem w zasadach gry można tworzyć każdy typ ubrania, tak jak i z bawełny oraz jedwabiu. Gdzie mogę wstawić wszystkie schematy ubrań (z jedwabiu, skóry kreshara oraz bawełny), aby zostały dodane do nauki w cechu rzemieślniczym? Ciekawe zlecenia się zapowiadają i chciałbym zawczasu przygotować się na produkcję pełną parą  <ignorant> .

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1348 dnia: 30 Kwiecień 2014, 15:57:31 »
Stworzyłem nowe zwierze w brudnopisie. Tu daje link http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Szymon

Można je dodać do gry?

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1349 dnia: 09 Maj 2014, 16:02:25 »
Testy zaufania na broń palną mnie drażnią już trochę. Raz że jest to naciągane bo inni NPC i tak ją mają a dwa... ja już nie mam pomysłów.  :( :o Zróbmy jakiś system reputacji, taki ogólny coś jak talenty.

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1350 dnia: 09 Maj 2014, 16:20:17 »
W Gothic 3 odstawałeś punkty reputacji za zadania. Tylko gdybyśmy tak zrobili to i tak musiałbyś prowadzić questy dla graczy, którzy chcieliby sobie tych punktów nabić  ;[

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1351 dnia: 09 Maj 2014, 16:29:03 »
Reputacja byłaby liczona za kreowanie swojej postaci i ogólne "prowadzenie się" brane z jej wszystkich wypraw czy rozmów w karczmach. ÂŁatwiej mi było sprawdzać jaką gracz ma opinię i skłonić go do opowiadania co robił itd.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1352 dnia: 09 Maj 2014, 19:35:44 »
Tak mi się przypomniało... Jak wspomniałem w temacie powitalnym, brałem kiedyś czynny udział w tworzeniu Everlandu, takiego Marant, tylko fajniejszego (ha!). Mieliśmy wtedy na forum zaimplementowane takie coś, co mogę określić znacznikiem. Był to jakiś rodzaj BBCodu chyba. Chodziło o to, że MG stawiał powiedzmy "[mg=Neltharion]Lorem ipsum takie tam[/mg]" i wtedy na ekranie pojawiało się "Mistrz Gry Neltharion powiedział/informuje/sialala, że: (...)" w jakimś tam z góry określonym kolorze i wielkości czcionki. To samo miał zwykły użytkownik, w innym kolorze of course. Uważam, że było to całkiem estetyczne i nawet fajne.
Czy uważacie, że takie coś się przyjmie? Czy jest w ogóle możliwe do wprowadzenia?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1353 dnia: 09 Maj 2014, 19:41:01 »
W Gothic 3 odstawałeś punkty reputacji za zadania. Tylko gdybyśmy tak zrobili to i tak musiałbyś prowadzić questy dla graczy, którzy chcieliby sobie tych punktów nabić  ;[
Reputacja byłaby liczona za kreowanie swojej postaci i ogólne "prowadzenie się" brane z jej wszystkich wypraw czy rozmów w karczmach. ÂŁatwiej mi było sprawdzać jaką gracz ma opinię i skłonić go do opowiadania co robił itd.
Lucjan dobrze powiedział, że wyszłoby na to samo. Dlatego, że rozdawanie sobie po kumpelsku reputacji w prywatnych wyprawach wpływałoby na reputacje u nie związanego z Tobą NPC. Co jest po prostu bez sensu.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1354 dnia: 18 Maj 2014, 20:51:43 »
Proponuje dać płaszcze nie tylko w kategorii ubrań ale też tych lekkich pancerzy. Myślę, że nie jeden gracz wolałby płaszcz obszyty jakąś skórą z bonusem niż bawełniany. Tak to w sumie poza płaszczami z znakiem organizacji na nic one się nie przydają.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1355 dnia: 18 Maj 2014, 20:54:01 »
mogą być też uszyte ze skóry kreshara, lecz Is jak dotąd nie dodał schematów ubrań ze skóry krashera, które wstawiłem...  <ignorant> . Lecz wytrzymalsze przez to nie będą akurat... Obecnie tylko skóra Krashera jest dostatecznie elastyczna by użyć jej do stworzenia płaszcza.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1356 dnia: 18 Maj 2014, 21:10:49 »
Ale nie chodzi o elastyczność płaszcza. Tylko np. taki jaszczur jak ty skorzystał by z płaszcza z wilcza skóra dającego ciepło nocą itd.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1357 dnia: 19 Maj 2014, 20:54:47 »
Elorap. Mam zadanie z Salazarem i się tam pojawił wilk, dało mi to szansę przyjrzeć się takowemu na wiki naszej. Chcę stwierdzić, że ma on spierdolone proporcje. Proponuję zmianę na wilk-jamnik lub wilk-limuzyna, albo zmianę wymiarów stworzenia. Macie tam 1,8 metra długości i 70 cm wysokości (w kłębie się domyślam, tak się mierzy takie zwierza). Dla porównania standardowy wilk z tej planety z której do was piszę ma około 1 - 1,3m długości i 70-85cm wysokości.

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1358 dnia: 21 Maj 2014, 20:22:04 »
Pomyślałem, że mogę się przypomnieć z moim potworkiem. Dodałem go do bestiariusza już jakiś czas temu i dalej czeka na sprawdzenie błędów, albo zaakceptowanie (w przypadku braku błędów).

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Najemnik

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1359 dnia: 21 Maj 2014, 21:30:10 »
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Spróbowałem ogarnąć utopca na nowe zasady. Momentami musiałem nieco improwizować, więc może nie być idealnie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1359 dnia: 21 Maj 2014, 21:30:10 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything