O potworzeCzarownik, który po swojej śmierci żyje nadal. Po części żywy, napawa się strachem i nieszczęściem. Spotkać go można jedynie w nocy pełni, kiedy to wychodząc z kryjówki napawa się i odżywia światłem księżyca. Jego ciało na pół zgniłe podtrzymuje przy życiu potężnymi emocjami ludzi. Porywa dzieci, straszy, wiedzie na śmierć, aby potem chełpić się i żywić rozpaczą, bólem, strachem czy w końcu samą śmiercią. Mistrz Iluzji. Potrafi wnikać w umysły aby tam władać nad zmysłami. Ofiara widzi się np. na bagnach pośrodku nocy, lub w zasypywanym ziemią dole, choć w prawdzie jest środek dnia, a ofiara jest u siebie w domu. Czarownik mami i zwodzi ofiarę, aby ta w swej wizji wpadła w grzęzawisko i utonęła. Podczas tego, czerpie moc z emocji ofiar. Co dziwnego, osoby u których wizja kończy się śmiercią, umierają naprawdę. Zdarzały się przypadki, że znajdowano w domach mieszkańców, w których płucach była woda z bagien, czy piasek. Podczas pełni niebywale silny. Może znikać, pojawiać się, rozpływać w blasku księżyca to znów w nim się tworzyć. Słaby, gdy pozbawimy go dopływu księżycowego blasku, lub poza pełnią. W dzień bezbronny leży w swej trumnie. Zabić go można najlepiej wystawiając na słońce lub całkowicie spalić.
Statystyki. Broń: Ostre pazury
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 10
Bestia: Księżycowy czarownik
Kategoria: II
Wytrzymałość: 4
Technika walkiUżywa czarów z zakresu Magii Iluzji, oraz atakuje szponami. Stara się nie wejść w pole widzenia swej ofiary. Skrywa się w mroku, mamiąc, wchodząc w umysł, przejmując władzę nad zmysłami. W przypadku walki z bliska, używa ostrych paznokci. Może również dmuchnąć pyłem, który ma właściwości usypiające
AtakiAtak szponami – Atak ostrymi i długimi paznokciami, które są zarażone trupim jadem. Rany potrafią był głębokie do 2 cm.
Aura Księżyca – Dzięki temu, czarownik potrafi używać magii Umysłu mamiąc w umysłach zwykłych ludzi.
Księżycowy Pył – Czarownik posiada Księżycowy pył. Z bliskim spotkaniem z ofiarą, może go dmuchnąć doprowadzając do uśnięcia ofiary.
Umiejętności+ Ciche poruszanie się - Księżycowy czarownik potrafi się cicho poruszać, dzięki czemu może zaskoczyć ofiarę. Tylko osoba z umiętnością "Intuicja" może go wykryć zawczasu.
+ Kamuflaż - Przeciwnik potrafi się ukryć, lecz każdy mocniejszy ruch go zdradza. Nie działa na osoby z wyostrzonymi zmysłami.
+ Wystraszenie - Dzięki swej obrzydliwości, potrafi wystraszyć przeciwnika. Wystraszenie działa przez 2 posty lub 10 min.
+ Odporność na magię Umysłu - Lata uczenia się magii, nauczyło go blokować mózg przed swoimi sztuczkami.
+ Długowieczność - Jako że żywi się tylko uczuciami, potrafi dożyć do kilkuset lat.
+ Zdolność do wkradania się w umysłu - Czarownik może wkraść się w umysł upatrzonej ofiary, mącąc mu aż wreszcie doprowadzając do szaleństwa.
+ Wielka moc podczas pełni. - Księżycowy czarownik czerpie moc z księżyca, co w praktyce przekłada się na to że w tym okresie jest najtrudniejszym, prawie niemożliwym do zabicia przeciwnikiem.
Słabe punkty− Wrażliwość na ogień - Czarownik nosi stare ciuchy, i jest zgniły dzięki czemu łatwo się pali.
− Wrażliwość na światło słoneczne
− Wrażliwość na dobre emocje - Księżycowy mag czerpię siłę od złych emocji. Gdy jest przy kimś kto jest szczęśliwy - traci siłę, przez co łatwiej go zabić.
− Wrażliwość na srebro - Jako istota przeklęta, jak wilkołaki czy wampiry może zginąć od srebra. Uderzenia z takiego miecza, niwelują wszelkie ataki.
Trofea brak
//By Kratos