Pierwsze słyszę.
Nie będzie. Dla przykładu. Zaklęcie kuli ognia posiada 4 sloty ulepszenia.
Miło to słyszeć
Dlatego, że organizacje rozróżniają graczy. Jeśli będziemy w stanie nauczyć się tego samego w każdej organizacji przynależność do nich straci sens. Wszyscy będziemy jednakowi. Stanie się po prostu nudno. Z tworzeniem większej liczby atrybutów nie ma problemu. Jeśli masz na to czas zapraszam do współpracy.
Hmm... przeglądałem zasady.
Rodzaje broni
Broń drzewcowa (kij)
Broń sieczna (miecz, topór, włócznia, sztylet, szpon, wardyna)
Broń obuchowa (młot, kostur, buława)
Broń dystansowa (łuk, kusza, proca, różdżka, broń palna)
Czy nie można by było można rozdzielić tego na pojedyncze nauki?
Tzn:
Sado wykupił walkę bronią sieczną. Od teraz jego nauczyciel może szkolić w:
Walka mieczem (broń sieczna):
Lekcja I - uczysz się podstawowych technik walki mieczem. [50%] (nauka wymaga brązowy talent) Koszt: 50 - sztuk złota.
Lekcja II - uczysz się zaawansowanych technik walki mieczem. [75%] (nauka wymaga srebrny talent) Koszt: 300 - sztuk złota.
Lekcja III - opanowujesz mistrzostwo w posługiwaniu się mieczem. [100%] (nauka wymaga złoty talent) Koszt: 1500 - sztuk złota.
Walka toporem (broń sieczna):
Lekcja I - uczysz się podstawowych technik walki toporem. [50%] (nauka wymaga brązowy talent) Koszt: 50 - sztuk złota.
Lekcja II - uczysz się zaawansowanych technik walki toporem. [75%] (nauka wymaga srebrny talent) Koszt: 300 - sztuk złota.
Lekcja III - opanowujesz mistrzostwo w posługiwaniu się toporem. [100%] (nauka wymaga złoty talent) Koszt: 1500 - sztuk złota.
Walka włócznią (broń sieczna):
Lekcja I - uczysz się podstawowych technik walki włócznią. [50%] (nauka wymaga brązowy talent) Koszt: 50 - sztuk złota.
Lekcja II - uczysz się zaawansowanych technik walki włócznią. [75%] (nauka wymaga srebrny talent) Koszt: 300 - sztuk złota.
Lekcja III - opanowujesz mistrzostwo w posługiwaniu się włócznią. [100%] (nauka wymaga złoty talent) Koszt: 1500 - sztuk złota.
Walka sztyletem (broń sieczna):
Lekcja I - uczysz się podstawowych technik walki sztyletem. [50%] (nauka wymaga brązowy talent) Koszt: 50 - sztuk złota.
Lekcja II - uczysz się zaawansowanych technik walki sztyletem. [75%] (nauka wymaga srebrny talent) Koszt: 300 - sztuk złota.
Lekcja III - opanowujesz mistrzostwo w posługiwaniu się sztyletem. [100%] (nauka wymaga złoty talent) Koszt: 1500 - sztuk złota.
Walka szponem (broń sieczna):
Lekcja I - uczysz się podstawowych technik walki szponen. [50%] (nauka wymaga brązowy talent) Koszt: 50 - sztuk złota.
Lekcja II - uczysz się zaawansowanych technik walki szponen. [75%] (nauka wymaga srebrny talent) Koszt: 300 - sztuk złota.
Lekcja III - opanowujesz mistrzostwo w posługiwaniu się szponen. [100%] (nauka wymaga złoty talent) Koszt: 1500 - sztuk złota.
Walka wardyną (broń sieczna):
Lekcja I - uczysz się podstawowych technik walki wardyną. [50%] (nauka wymaga brązowy talent) Koszt: 50 - sztuk złota.
Lekcja II - uczysz się zaawansowanych technik walki wardyną. [75%] (nauka wymaga srebrny talent) Koszt: 300 - sztuk złota.
Lekcja III - opanowujesz mistrzostwo w posługiwaniu się wardyną. [100%] (nauka wymaga złoty talent) Koszt: 1500 - sztuk złota.
Czy nie lepiej tak wygląda? Czy nie można by tak porodzielać reszty? Aktualnie uczę się walki bronią sieczną. Sztyletem i włócznią. Dwie całkiem inne bronie, całkiem inna technika, a poznaje je od razu. Absurd. Tak samo w dystansowych. Kusza i proca.
Dzięki temu, gracz miałby większą swobodę. Nadal były by obsadzone pewne ramy nauczania. Ale gracz miałby się czego uczyć. Nie odechciewałoby mu się grać.
I niech mnie popr inni gracze w końcu!