Nazwa wyprawy: Tańce z liszami - Na ratunek Aragornowi
GM: Aragorn
Wymagania: Brak
Nagroda: To co znajdziecie
W pełnym rynsztunku wybrałem się przed Fort Teller, aby oczekiwać na resztę kompani. Siedziałem na murku i rozmyślałem nad misją która nas czeka, nad pomocą która miała przybyć. Zastanawiało mnie także ile wojsk ma Om. Czy jego zamek będzie łatwo zdobyć czy nie. A najbardziej mnie zastanawiało ilu Aragorn ma prawdziwych przyjaciół którzy przyjdą mu z pomocą oraz silną armią. Pod tą kwestią był największy znak zapytania bo któż wie ile sił ci "przyjaciele" przyprowadzą. Zacząłem się trochę niecierpliwić bo nikogo nie było ani widu ani słychu.Postanowiłem zacząć spacerować aby się rozgrzać, w końcu był już późny Atunus.....
Portret:
Statystyki ekwipunku:
Broń 1:Nazwa broni:
Klinga ÂŁowcyRodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
Broń 2:Nazwa broni:
Uderzenie wiatruRodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]
Broń 3:Nazwa broni:
Lekki miecz półtora ręczny.Rodzaj: miecz
Typ:półtora ręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 1 metra.
Wykuty przez maureńskich kowali.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 4:Nazwa broni:Nazwa broni:
Nóż na wilkiRodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 25 sztabek żelaza o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Odzienie:
Nazwa odzienia:Przepaska na nożeOpis: Skórzana przepaska na korpus z miejscem na 16 sztyletów do 10 centymetrów długości.
10x Nazwa broni:
Nóż do rzucaniaRodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 8 centymetrów.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Pas:Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Pancerz Samotnego ÂŁowcyRodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Płaszcz wędrowcaRodzaj: zbroja miękka
Typ: płaszcz
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełnianego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Statystyki postaciSpecjalizacje:Umiejętności nabywane:*Walka bronią sieczną [100%]*Używanie zbrój miękkich*Akrobatyka*Walka bronią dystansową [50%]*Otwieranie wszelkich zamkówOsiągnięcia:* Pogromca smokówUmiejętności rasowe:*Potencjał magiczny
*Potencjał chemiczny
*Ciało z gliny
*Ulubieniec bogów
*Bystry umysł
Magia: brak