Nazwa Zadania: Polowanie na Utopce
MG: Aragorn
Wymagania: Brak
Nagrody: Zapłata
Ocian wyszedł przed karczmę i rozejrzał się. Nie był pewien w którą stronę ma iść do Ombros. Postanowił pójść przed bramę miasta i spytać się strażnika. Przeszedł przez całe stare miasto trafiając na rynek i ratusz, w końcu trafił pod brame miasta. Podszedł do znajdującego się nieopodal strażnika miejskiego i zagadał:
- Witaj strażniku, chciałbym wiedzieć jak mam dotrzeć do Ombros. Strażnik ujrzał postać która jak się okazało była wampirem,który miał zimne i przeszywające spojrzenie.
Portret:
Statystyki ekwipunku:
Broń 1:
Nazwa broni: Szept Nocy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 2:
Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]
Cena: 40 sztuk złota
Broń 3:
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota
Broń 4:
Brak
Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Pas:
Jeden złoty pierścień(50szt złota)
Sakiewka: 100 sztuk złota
Statystyki postaci:
Specjalizacje:-Walka bronią sieczną 100%
-Walka bronią dystansową 50%
-Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:-Znajomość języka starowampirycznego
-Pozyskiwanie trucizn
-Straszliwe spojrzenie
-Przemiana w nietoperza
-Podstawowe łowiectwo
-Odbijanie pocisków
-Zdzieranie futer
Umiejętności rasowe:* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew