Autor Wątek: Młoty i kilofy  (Przeczytany 10859 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Młoty i kilofy
« dnia: 23 Styczeń 2011, 12:30:56 »
Młoty i kilofy


Z rozkazu Wielkiego Mistrza bramy Gildii zostały otwarte dla wszystkich poszukiwaczy przygód, którzy razem z magami mieli udać się na ekspedycję badawczą, która miała na celu odkrycie prawdy, którą skrywały olbrzymie wrota znalezione przed laty w jednym z bocznych szybów kopalni srebra. Teraz szyb ten był już całkowicie przebudowany. Na prośbę Mistrza Gordiana górnicy poszerzyli i umocnili strop tunelu tak by był on pewną drogą wiodącą do opustoszałego krasnoludzkiego miasta.
Gordian nie był świadomy, że przez lata przechowywał w swojej komnacie klucz, który otwierać miał te wrota co odkrył kilka dni temu gdy znalazł podobną rycinę w starej krasnoludzkiej księdze.
Teraz jednak ruszali na wyprawę...


//:Wszyscy, którzy się zgłosili proszeni są o rychłe stawienie się.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:35:00 »
Po raz pierwszy przekraczałam bramy Gildii, zapewne po raz ostatni. Rozejrzałam się ciekawie, szukając reszty towarzystwa.





Ekwipunek:

1. Broń:
Nazwa broni: Tarcza
Rodzaj: tarcza
Typ: jednoręczna
Wielkość: średnia
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykonana z 30 kawałków drewna i 30 sztabek żelaza.
Wymagania: Walka tarczą [50%]

2. Broń:
-

3. Broń:
Nazwa broni: Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

4. Broń:
-

Odzienie:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną [75%]
Walka tarczą [50%]

Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:
+ Akrobatyka
+ Kradzież kieszonkowa
+ Ciało atlety
+ Intuicja

Umiejętności rasowe:
+ Potencjał magiczny
+ Potencjał chemiczny
+ Ciało z gliny
+ Ulubieniec bogów
+ Bystry umysł

Forum Tawerny Gothic

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:35:00 »

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:41:27 »
Diomedes rychło przypomniał sobie o kolejnej wyprawie, na którą się zapisał, deklarując swe ostrze do walki. Skoczył więc pospiesznie do domu, zabrał cały potrzebny ekwipunek i rzucił coś na pożegnanie do drugiej domowniczki. Ruszył biegiem na miejsce zbiórki. W głowie miał okropny mętlik, nie wiedział w ogóle co go będzie czekać. Uwiązane włosy falowały w powietrzu, smagając lekko szyję i plecy Diomedesa. Ujrzał zarys znajomej sylwetki. Gdy podbiegł bliżej ujrzał maga Gordiana, z którym miał okazję spędzić już nieco czasu. Uśmiechnął się, ukazując szereg białych zębów i powitał się serdecznie z elfem.
- Witaj Gordianie. Szczerze mówiąc: wybrałem się na tą wyprawę w ciemno. W ogóle nie orientuje się w tym, jaki jest jej cel. - powiedział ze śmiechem.




Portret


Ekwipunek


Broń 1:
Nazwa: Jeździec Burzy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 2:
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]


Broń 3:
Nazwa broni: Różdżka gromu
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Piorun kulisty
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek



Broń 4: nic

Odzienie:
Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:
Sakiewka zawierająca:
- Złoty pierścień (Wartość - 50zł)



Statystyki postaci:

Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną II
- Używanie zbrój miękkich
- Używanie różdżek


Umiejętności nabywane:
brak

Umiejętności rasowe:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł


Magia:
brak

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:50:59 »
Aragorn przybył na miejsce.


Portret


Statystyki ekwipunku:




Broń 1

Nazwa broni: Ostrze rozpierduchy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]



Broń 2

ÂŁuk:

Nazwa broni: Orli szpon
Rodzaj: łuk
Zasięg: 200 metrów
Precyzja: 90% [140% Z bonusem...]
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]

Broń 3

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 
Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Odzienie

Nazwa odzienia: Kolczuga gwardzisty
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota

Statystyki postaci
Specjalizacje walki:

Używanie różdżek
Walka bronią dystansową 100%
Walka bronią sieczną 75%
Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności:
Perswazja
Myśliwy
Hart ciała
Kamuflaż
Cichy zabójca
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
Kradzież kieszonkowa


Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Styczeń 2011, 13:16:28 »
Aerandir przybył na miejsce spotkania:
- Witam Panie i Panowie, pomoc wampira zapewne przyda się w podziemnych korytarzach.


Ekwipunek:

Broń 1
Nazwa broni: Szept Nocy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 3
brak

Broń 4
brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

- 2,1l krwi
- Sakiewka (100 sztuk złota)

Statystyki postaci:

Specjalizacje:

    * Walka bronią sieczną 100%
    * Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:
    * Akrobatyka

Umiejętności rasowe:
    * Dziecko nocy
    * Krwiopijca
    * Wampir
    * Wampirza krew

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Styczeń 2011, 13:36:03 »
Zeleris nie pojawił się na placu Gildii, lecz w sali wieczornej. Tak jak nakazał Wielki Mistrz.

Obrazek:



Noszony ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna zakończony błękitnym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 1,8 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangol są dwa razy potężniejsze.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka:
- 100 sztuk złota
- dwa srebrne pierścienie


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

- Walka bronią obuchową 50%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:

- Psionika
- Projekcja astralna
- Teleportacja
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
  • Korzeń magiczny
  • Turs
  • Ziele lecznicze
  • Brzuchowiec

Umiejętności rasowe:

    * Potencjał magiczny
    * Potencjał chemiczny
    * Ciało z gliny
    * Ulubieniec bogów
    * Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia

    * Mała błyskawica
    * Lekkość
    * Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia

    * Lewitacja
    * Wir
    * Duża błyskawica
    * Grom
    * Piorun kulisty
« Ostatnia zmiana: 23 Styczeń 2011, 13:45:45 wysłana przez Dragosani »

Offline Lees

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 288
  • Reputacja: 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • "Boga nie ma w domu, wyjechał na wakacje do Vegas"
Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Styczeń 2011, 13:55:27 »
- Witajcie, przybyłem tak jak zapowiadałem. Mam nadzieję że okaże się pomocny. - powiedział Lees podchodząc do reszty towarzyszy.

Portret:


Statystyki ekwipunku:


Broń 1

Broń 2

Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Broń 4


Odzienie

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Pas

Sakiewka - 700 sztuk złota

Statystyki postaci

Specjalizacje walki:

Lekcja I - podstawowe techniki walki [50%] Sieczne
Umiejętności:
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:15:19 »
Również zawitałem po bramą Gildii Magów. Byłem już tu wcześniej jednak zawsze lubiłem podziwiać wielkie gmachy i mury skrywające za sobą sporą wiedzę.
-Witajcie. - odezwałem się przyjacielsko do zebranych


Portret



Statystyki ekwipunku:





Broń 1

Brak

Broń 2
Nazwa broni: Sprzymierzeniec ÂŚmierci
Rodzaj: Miecz
Typ: Jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości. Ozdobiony krasnoludzkimi runami. Na zastawie widnieje napis "Thy-Dunag"
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: Miecz
Typ: Jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: Zbroja miękka
Typ: Zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną 75%


Umiejętności nabywane:

+ Podstawy łowiectwa
+ Akrobatyka
+ Używanie zbrój miękkich
+ Cichy zabójca
+ Zdzieranie futer

Umiejętności rasowe:

+ Urodzony handlarz
+ Obieżyświat
+ Syn pustyni
+ Potencjał magiczny

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:18:18 »
-Wielki Mistrz prosi was panowie do sali wieczornej, gdzie odbyć się ma odprawa przed wyjazdem.- rzekł sługa, który piastował stanowisko głównego majordomusa Gildii i to właśnie on zobowiązany był przyjmować wszystkich gości oraz ogłaszać ich przybycie na salach.

//:Jeden z was niech napisze, że idziecie. Kto pierwszy ten lepszy:D

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:30:14 »
-Dziękujemy. Rzekł Aragorn i wraz z resztą ruszył w kierunku sali.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:33:20 »
Zeyfar idąc rozprostował kości. Dosyć niedawno wrócili z poprzedniej wyprawy jednak nie odpoczął wystarczająco po balu. Sprawdził wszystkie rzemienie w pancerzu i spokojnym krokiem szedł za grupą.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:47:48 »
Sala wieczorna pełna była magów oczekujących przybycia zbrojnych. Gdy wielkie drzwi otworzyły się oczy wszystkich zwróciły się właśnie w tamtym kierunku. Sługa wszedł jako pierwszy i odsuwając się na bok gestem wskazał by idący za nim wojownicy przeszli do przodu, przed Wielkiego Mistrza. Elf siedział w swym tronie bębniąc palcami prawej ręki w oparcie w czasie gdy lewa spoczywała na nodze. Wielki Mistrz odziany był w białe szaty arcymaga, które jednocześnie były oficjalnym strojem przywódców Gildii Magów. Twarz ukryta była za pozłacaną maską podobnie zresztą jak ręce, na które elf założył rękawice ze złotymi obszyciami. Siedział w milczeniu bacznie obserwując zbliżających się wojowników. Gdy Ci znaleźli się już wystarczająco blisko powstał i odbierając od sługi kostur podparł się nim.
-Witajcie drodzy przyjaciele Gildii Magów. Jako Wielki Mistrz chciałbym was serdecznie powitać w murach naszej siedziby i podziękować, że zechcieliście mi towarzyszyć w zbliżającej się wyprawie. Pozwólcie jednak, że krótko przedstawię wam cel naszej wyprawy. Usiądźcie.- poprosił wskazując na przygotowane stoły zastawione jedzeniem i winem.
-Kilka lat temu w czasie biesiady zorganizowanej przez hrabiego Gunsesa Cadacusa, którego niestety nie ma dzisiaj wśród nas wyspę nawiedziło słabe trzęsienie ziemi. Zjawisko to jest bardzo niezwykłe jak dla tych części świata i był to wielki ewenement. Wstrząsy były słabe więc uczta trwała dalej gdy posłańcy nieistniejącego już sojuszu Oterio Vomnen przybyli z informacją, że jeden z tuneli kopalni srebra zawalił się zasypując pracujących tam górników. Był to czas gdy Gildia powstawała a ja sam nie ujawniałem swego magicznego ja, więc zebrawszy sporą grupę ochotników ruszyliśmy z odsieczą. Gdy dotarliśmy tam znaleźliśmy zasypany tunel, który dzięki odrobinie alchemii udrożniliśmy. Poszukiwania zaginionych zawiodły nas w dziwne miejsce. Wstrząsy i tąpnięcie spowodowały odpadnięcie jednej ze ścian, która odsłoniła bramy opuszczonego krasnoludzkiego miasta. Ruszyliśmy więc by obejrzeć znalezisko ale gdy zbadaliśmy jedną z sal drogę zagrodziły nam wrota, których nie sposób było otworzyć. Zrezygnowani wróciliśmy do domów z nadzieją, że kiedyś uda nam się zbadać to co znajduje się po drugiej stronie. Teraz odnalazłem klucz, który mam nadzieję otworzy przejście i będziemy mogli wejść głębiej. Dlatego poprosiłem was o pomoc i towarzystwo w tej wyprawie gdyż nikt nie wie co można napotkać po drugiej stronie. Być może natrafimy na coś z czym magia sobie nie poradzi a wtedy bez pomocy doświadczonych wojowników bylibyśmy zgubieni. Teraz możemy ruszać chyba, że któryś z was ma jakieś pytania.

Portret



Statystyki ekwipunku
 


Broń 1

Nazwa broni: Kostur wiecznego wędrowca
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuty z 70 sztuk srebra zakończony białym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangor są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]


Broń 2

brak

Broń 3

brak

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata arcymaga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota



Statystyki postaci

Specjalizacje

Walka bronią obuchową - stopień zaawansowany [75%]
Używanie zbrój miekkich



Umiejętności nabywane

- Koncentracja
- Medytacja
- Mortokineza
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Projekcja astralna
- Psionika
- Telekineza
- Teleportacja
- Zmiennokształtny



Umiejętności rasowe

- Dziecię Nalasa
- Dziecię lasu
- Sokole oko
- Potencjał magiczny



Magia

- Amarangol [Całość]
- Naurangol [Całość]
- Lindangol [Całość]
- Nenangol [Całość]
- Urangol [Całość]



Alchemia

-Mikstura energii magicznej (0,3l)
-Większa mikstura energii magicznej (0,5l)
-Mikstura sił witalnych (0,2l)
-Mikstura dębowej skóry(0,2l)



Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #12 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:09:31 »
- Cóż, może zabrzmi to strasznie płytko i powierzchownie, jednakże... Co będziemy z tego mieć? - zapytał Diomedes, siadając za stołem. Kilkoro magów wybałuszyło na niego oczy, w niemym geście zdziwienia i dezaprobaty. Diomedes nie przejmując się nimi odkorkował wino i nalał sobie do kielicha. Uniósł go nieco w górę zasłaniając trochę twarz i spojrzał na Gordiana świdrującym wzrokiem. Kopalniana intryga go zainteresowała. Kto wie co odkryją po drugiej stronie ogromnych wrót? Diomedes rozglądnął się w poszukiwaniu Domenica, który najpewniej byłby ogromnie zainteresowany tymże pradawnym krasnoludzkim miastem. Niestety w sali go nie było. Najwyraźniej krasnoluda miało zabraknąć w drużynie. Diomedes skrzywił się niezauważalnie.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #13 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:19:06 »
-Zapewniam Cię Diomedesie, że skarbiec Gildii posiada jeszcze zapasy złota, więc jeżeli w kopalniach nie odnajdziemy niczego poza starymi ruinami opuszczonymi przez ich budowniczych wynagrodzę was złotem.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #14 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:29:11 »
- Nie wątpię w bogactwo skarbca gildii, mistrzu Gordianie - uśmiechnął się Diomedes - Poszedłbym, nawet bez zapłaty, jednakże chciałem się upewnić. Choć nie powiem, kusi mnie pewna rzecz. Mianowicie - łyknął z kielicha i znów popatrzył świdrująco na Gordiana - Jeśli dobrze się sprawię na wyprawie... To czy będzie jakaś możliwość, abym poduczył się od was nieco magii? - zapytał zupełnie poważnym tonem.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #15 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:45:41 »
-Oczywiście.- rzekł mag uśmiechając się ironicznie. -Jeśli tylko opuścisz Krucze Bractwo i odkryję u Ciebie magiczną moc to tak, będziesz mógł uczyć się magii na naszym uniwersytecie.- wyraz twarzy elfa się nie zmienił czego nie mógł stwierdzić Diomedes gdyż maska stanowiła idealną zasłonę.
-Jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią Diomedesie, a jeśli tak o ktoś ma jeszcze jakieś pytanie?

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #16 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:46:53 »
Diomedes skrzywił się lekko słysząc cyniczną wypowiedź Gordiana
- Cóż, w takim razie nie wchodzi to w rachubę. A szkoda.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #17 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:56:34 »
-Mistrzu Gordianie, muszę cię prosić abyś pozwolił mi po wyprawie nauczyć się u tych ludzi zbierania odpowiednich ziół. I alchemii o ile jest to możliwe. - odezwał się mauren.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #18 dnia: 23 Styczeń 2011, 16:10:10 »
-Drogi maurenie wybacz ale ja nie mogę nauczyć Cię zielarstwa gdyż ta dziedzina jest jedną z nauk pobieranych przez nowicjuszów w Gildii. Ponadto to nie ja odpowiedzialny jestem za zioła a jeden z moich zaufanych zielarzy, który swoją wiedzę przekazuje nowicjuszom. Dlatego w sprawie zielarstwa wymagania podobne są do tych, które przedstawiłem Diomedesowi.


//:Panowie i panie, o nauce magii i alchemii możecie zapomnieć do momentu aż nie wstąpicie w szeregi Gildii. Obraliście swoją drogę w innej organizacji więc przepadło. Ja też nigdy nie nauczę się władać łukiem w 100% czy nosić zbrój płytowych, gdyż nie jest to umiejętność maga.
Jeśli potrzebujecie magii to do waszego użytku dane zostały różdżki i runy, jeśli potrzebujecie alchemii to dany eliksir można nabyć w sklepie również gildii.
Gdy gildia będzie potrzebowała czegoś czym się nie zajmuje to zgłosi się do odpowiedniej organizacji. To jest balans systemu, którego brakowało w poprzednich wersjach gdzie każdy mógł być człowiekiem orkiestrą.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #19 dnia: 23 Styczeń 2011, 16:18:34 »
Uśmiechnęłam się zauważalnie, słuchając próśb, jakie kierowano do przywódcy Gildii. Sama spokojnie wysłuchałam elfa i oddałam się kontemplacji.

// no Gordianie, ale im dogadałeś ;) i zeby nie bylo, mi sie tam ten balans podoba

Forum Tawerny Gothic

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #19 dnia: 23 Styczeń 2011, 16:18:34 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top