W oddali wszyscy dostrzegli sylwetkę człowieka. Kilka chwil później nieznajomy nabrał kształtów i kolorów, dzięki czemu wszyscy zorientowali się kto nadchodzi. Przynajmniej ci, z którymi miał już kiedyś przyjemność. Peanut de Silverhold widząc poruszenie wśród towarzyszy przyspieszył kroku, by się nie spóźnić. Gdy wreszcie dotarł do grupki wojowników rzekł donośnym głosem.
- Witajcie wszyscy! Wybaczcie mi spóźnienie, ale miałem trochę pracy i nie mogłem wcześniej.Po tych słowach podszedł do Altaira, uścisnął mu dłoń i z szerokim uśmiechem na ustach powiedział:
- Cieszę się, że będziemy mieli okazję razem wyruszyć w bój. Mam nadzieję, że nie ostatni raz.Po krótkiej wymianie zdań, Peanut oddalił się od Altaira i podszedł do dużego, czarnego rumaka. Poklepał go po karku po czym szepnął mu na ucho:
- Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz.Portret:
Ekwipunek:
Broń 1: brak
Broń 2: Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]
Cena: 40 sztuk złota
Broń 3: Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Broń 4: Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Odzienie:Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Pas:Nazwa: Eloshru
Rodzaj: runa wody
Opis: Po wypowiedzeniu przez Ciebie nazwy runy, w wolnej dłoni wytwarza się kula wody, która po chwili przekształca się w wodny pocisk. Zasięg pocisku jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, pocisk rozbija się przewracając, ogłuszając lub uszkadzają mu kości poprzez stłuczenie.
Inne:2 x
Nazwa broni: Nóż na wilki
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 25 sztabek żelaza o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%])
Broń z wyprawy/zadania jest zepsuta, do przetopienia w hucie.
Statystyki:
Specjalizacje:- Walka bronią sieczną 50%
- Walka bronią dystansową 50%
- Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:- Akrobatyka
- Kradzież kieszonkowa
- Medyk
Umiejętności rasowe:- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł