Autor Wątek: Pomoc związana z grą  (Przeczytany 287506 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2920 dnia: 12 Styczeń 2016, 20:56:00 »
Tak.

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2921 dnia: 04 Luty 2016, 14:34:51 »
Jakich umek uczą w Mor Andor?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2921 dnia: 04 Luty 2016, 14:34:51 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2922 dnia: 05 Luty 2016, 19:26:28 »
Jakich umek uczą w Mor Andor?
Trzeba pójść, żeby się przekonać.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2923 dnia: 13 Luty 2016, 14:08:48 »
Tworze przeciwnika na wiki, mamy gdzieś wzór umki "odporność na perswazję?" Bo ja wymodziłem to:


    Odporność na perswazję - ÂŁowca Nagród został specjalnie przeszkolony do wydobywania informacji i siania dezinformacji, a także do manipulowania innymi ludźmi. Dzięki umiejętności perswazji ma większą szanse na przekonanie NPC i gracza do swojej racji. Jest na tyle doświadczonym mówcą, że potrafi przegadać nie jednego kupca. Jest przy tym odporny na wszelkie próby przekupstwa czy przekonania go do zaprzestania walki.



Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2924 dnia: 14 Luty 2016, 20:26:38 »
Mam pytanie, czy przy pomocy demonicznej mortokinezy mogę otoczyć się mortokinetyczną barierą jak magowie z paktu czy do tego trzeba jakąś umkę?
Ponadto czy mogę unieść swoje ciało i nim poruszać (lewitować) skoro mogę swobodnie przenosić w powietrzu ciała do 120kg?

[member=1]Isentor[/member]
« Ostatnia zmiana: 14 Luty 2016, 22:28:54 wysłana przez Silion aep Mor »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2925 dnia: 21 Luty 2016, 10:35:54 »
Mam pytanie, czy przy pomocy demonicznej mortokinezy mogę otoczyć się mortokinetyczną barierą jak magowie z paktu czy do tego trzeba jakąś umkę?
Ponadto czy mogę unieść swoje ciało i nim poruszać (lewitować) skoro mogę swobodnie przenosić w powietrzu ciała do 120kg?

[member=1]Isentor[/member]
Przeczytajmy.

Cytuj
Zasięg mortokinezy oraz czarów ofensywnych miotanych wynosi 100 metrów. Może raz na post pchnąć przeciwnikiem lub sprowadzić do stanu spoczynku obiekt do 580 kilogramów na odległość 10 metrów. Może raz na post podciągnąć przeciwnika lub sprowadzić do stanu spoczynku obiekt do 580 kilogramów z odległości 10 metrów. Może unieść przeciwnika do 580 kilogramów metr nad ziemię dusząc go mortokinetycznym uściskiem, wykonując tą czynność nie może wykonać żadnej innej akcji ani używać zaklęcia długotrwałego. Duszony przeciwnik nie może mówić i zostaje obezwładniony na następny post z walką, o ile nie zastosuje kontrataku za pomocą teleportacji lub telekinezy i jej wyższych form. Raz na post może złamać kark przeciwnikowi, którego wytrzymałości wynosi mniej niż 8 punktów. Waga unoszonych mortokinezą przedmiotów nie może przekraczać 120kg. Może rozbijać przedmioty np. drzwi, wazony, okna, barykady, których wytrzymałość nie przekracza 25 punktów. Jest w stanie odbić 3 pocisk z broni dystansowej lub broni palnej oraz 2 zaklęcia ofensywne, nieobszarowe na post, których atak nie przekracza 45 punktów.
Ad 1 - tak. Ad 2 - nie, ponieważ nie masz takiego zapisu w funkcji umiejętności.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2926 dnia: 02 Marzec 2016, 21:27:27 »
Można wiedzieć co się dzieje z wiki marantu? Nie działa nowo wrzucane grafiki, a niekiedy edycje tekstów nie pokazują chcą się załadować i zaktualizować po skończeniu edycji albo w ogóle jak się zmienią i drugi raz wejdzie się w edycje to i tak tam jest tekst z przed 1 edycji.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2927 dnia: 11 Marzec 2016, 14:05:03 »
Czemu mithrilowy miecz nie jest w stanie przebić żelaznej niepłytowej zbroi?

Nazwa broni: Ekkerundzki sihil runiczny
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra



Nazwa odzienia: żelazna kolczuga
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja niepłytowa
Wytrzymałość: 27
Opis: Wykuty z 10kg żelaza.

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2928 dnia: 24 Kwiecień 2016, 11:23:52 »
Czy do powożenia wozu potrzebna jest umiejętność jeździectwa?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2929 dnia: 25 Kwiecień 2016, 09:50:51 »
Czy do powożenia wozu potrzebna jest umiejętność jeździectwa?
Tak.

Czemu mithrilowy miecz nie jest w stanie przebić żelaznej niepłytowej zbroi?

Nazwa broni: Ekkerundzki sihil runiczny
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra



Nazwa odzienia: żelazna kolczuga
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja niepłytowa
Wytrzymałość: 27
Opis: Wykuty z 10kg żelaza.
Ponieważ nie jest. Czemu miałby być w stanie?

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2930 dnia: 25 Kwiecień 2016, 11:03:27 »
Tak.
Ponieważ nie jest. Czemu miałby być w stanie?
Wydaje mi się że to bug, ze stalą też coś było dziwnego

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2931 dnia: 25 Kwiecień 2016, 23:58:24 »
Wydaje mi się że to bug, ze stalą też coś było dziwnego
Liczyłeś? Może ktoś się rypnął.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2932 dnia: 26 Kwiecień 2016, 08:48:19 »
Duże dwuręczne miecze tak po prawdzie nie służyły do przecinania zbroi i było to mało prawdopodobne. Chodziło raczej o ciężar i siłę uderzenia, podobnie jak w toporze dwuręcznym. W końcu rycerze używali mniejszych ostrzy czy mizerykordii żeby zadać jakieś rany kute opancerzonym przeciwnikom, przez jakąś szczelinę mniejszą

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2933 dnia: 26 Kwiecień 2016, 15:19:53 »
Liczyłeś? Może ktoś się rypnął.

Patrz
Miecz ze stali: 23 ostrości

ÂŻelazna kolczuga(zbroja niepłytowa): 27 wytrzymałości

Dopiero szara ruda/Ilusmirskie szkło przebije kolczugę z żelaza. Tak ma być?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2934 dnia: 26 Kwiecień 2016, 15:49:07 »
Patrz
Miecz ze stali: 23 ostrości

ÂŻelazna kolczuga(zbroja niepłytowa): 27 wytrzymałości

Dopiero szara ruda/Ilusmirskie szkło przebije kolczugę z żelaza. Tak ma być?


Nie będe tego tłumaczył tego setny raz, bo i tak nie zrozumiesz.

Statystyki stali Valfdeńskiej:
Ostrość: 18
Obuch: 28
Wytrzymałość: 30

Statystyki żelaza:
Ostrość - 15
Obuch - 23
Wytrzymałość - 25

Tak więc mając zbroję niepłytową z żelaza ma ona 27 punktów wytrzymałości.
Mając miecz ze stali ma on 23 punkty ostrości, więc nie da się przebić tej zbroi bo po prostu stal nie ma być ostra tylko wytrzymała co przedstawia się w jej wytrzymałości.

Jednak jak spojrzysz na nasze uniwersum to nie ma ono tylko broni siecznej, ale także BROÑ OBUCHOWÂĄ! Także jak weźmiesz sobie taki młot ze stali to on ma aż 33 punkty obuchu, więc aż o 6 punktów więcej niż ma wytrzymałość z niepłytowej zbroi z żelaza.

Czemu chcesz ciągle jakieś ułatwienia zamiast pomyśleć, że może czymś innym można zabić?

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2935 dnia: 26 Kwiecień 2016, 16:24:52 »
Ja pierdziele Dev... nie chcę ułatwień. Wydaje mi się że stalowa broń sieczna powinna być w stanie przeciąć zbroję nie płytową. Nie wiem, może za dużo filmów widziałem... Jasne żę mamy obuchy, tylko że dostępne tylko w Bractwie ;p Co ty masz z tymi obuchami.

No dobra. Popatrzałem na YT jak w zasadzie wygląda spotkanie kolczugi i miecza i niby już wszystko wiem. Ale nadal coś mi nie pasuje. Dobra stal powinna przeciąć żelazo, jak ktoś się zna niech mi laikowi wytłumaczy.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2936 dnia: 26 Kwiecień 2016, 19:01:22 »
Mam inne pytanie. Nie znam się na walce i anatomii więc ten... zasady gry jasno mówią że odciąć ręke można na 75% walki daną specjalizacją. Ok. Ale jak to się ma do realizmu? Gdy mam np. miecz z stali a przeciwnik koszulę to niby ostrze powinno np. odciąć dłoń. Czy nie. Pytam bo nie wiem jak opisywać to. ÂŻe wojownik ma za mało siły?

Offline Torstein Lothbrok

  • Bękarty Rashera
  • ***
  • Wiadomości: 1532
  • Reputacja: 1318
  • By przerazić śmierć, wystarczy się doń uśmiechnąć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2937 dnia: 26 Kwiecień 2016, 19:05:00 »
Zależy jak ten miecz jest naostrzony. Od krzepy też, chociaż np. kataną nie trzeba mieć wielkiej siły, bo ten miecz gdy jest właściwie naostrzony, przetnie szmatkę rzuconą z kilku lub kilkunastu centymetrów na ostrze.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2938 dnia: 26 Kwiecień 2016, 19:11:07 »
Kości człowieka mają 6 punktów. Każdy miecz z łatwością to przetnie. Zapis z specjalizacji pochodzi z czasów z przed istnienia obecnych skili rasowych. Hmm.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2939 dnia: 26 Kwiecień 2016, 20:53:48 »
Kości człowieka mają 6 punktów. Każdy miecz z łatwością to przetnie. Zapis z specjalizacji pochodzi z czasów z przed istnienia obecnych skili rasowych. Hmm.
Izba Lordów. <aniol>


Mam inne pytanie. Nie znam się na walce i anatomii więc ten... zasady gry jasno mówią że odciąć ręke można na 75% walki daną specjalizacją. Ok. Ale jak to się ma do realizmu? Gdy mam np. miecz z stali a przeciwnik koszulę to niby ostrze powinno np. odciąć dłoń. Czy nie. Pytam bo nie wiem jak opisywać to. ÂŻe wojownik ma za mało siły?
Technika. Jak dam ci pierwszy raz w życiu miecz w ręce to nie będziesz potrafił zadać czystego cięcia. Szkolenie i praktyka...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomoc związana z grą
« Odpowiedź #2939 dnia: 26 Kwiecień 2016, 20:53:48 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything