- Tytuły. Umierając każdy jest równy... - powiedział elf wchodząc na pokład.
- Witam wszystkich obecnych - dodał po chwili.
Noszony Ekwipunek1. Srebrny Kostur ÂŚmierci
2.
3. Stalowy Kieł
4.
Nazwa broni: Srebrny Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony
ciemnozielonym magicznym kryształem (Magia ÂŚmierci),
o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher),
mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez
kostur zaklęcia z Magii ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze;
zwieńczony na dole ostrym szpikulcem
Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m;
ważący 5kg; mistrzowski oręż
Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher),
mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć;
ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia
Umiejętności- Walka brońmi miotanymi
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią oburęczną
Specjalizacje- Walka kosturem - V stopień wtajemniczenia
- Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
- Walka sztyletem - III stopień wtajemniczenia
- Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
AtakiAtaki do walki bronią jednoręczną:- Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Ataki długich broni oburęcznych:- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie
- Cięcie z bloku
ZaklęciaKlątwyI poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
II poziom: Laleczka Voodoo
Magia ÂŚmierciI poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty, Przyzwanie Demona
Magia KrwiiI poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie
II poziom: Dotyk Agonii
AmarangolI poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta
LidangolI poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty
NaurangolI poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie
UrangolI poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów
Atrybuty wyuczane- Spirytyzm
- Rytualizm
- Medytacja
- Teleportacja
- Telekineza
- Lewitacja
- Koncentracja
- Projekcja Astralna
- Tworzenie ożywieńca
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Skrytobójstwo
- Wysoka charyzma
- Perswazja
- Kondycja
- Akrobatyka
- Wytrzymałość na ból
- Pozyskiwanie kłów
- Pozyskiwanie skór
- Pozyskiwanie pazurów
- Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)
Atrybuty rasowe+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność
Pas- 5 butelek piwa
- mieszek z 5000 sztuk złota