Po chwili na miejsce spotkania teleportował się również Elveon. Przywitał się z bratem i słuchał co ma do powiedzenia Livia, na temat zadania
Ekwipunek i umiejętności 1.
Kostur ÂŚmierci Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty ze 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
2.
Valfdeńska Kusza 3Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
100x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6
3.
Gniew FeniksaNazwa broni: Gniew Feniksa
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg
4. Brak broni
Odzienie: Szata adepta nekromancjiNazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1Kg
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.
Atrybuty rasowe
Biały człowiek:
- śmiertelność
- krótkowieczność
WalkaUmiejętności walki:
* walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka brońmi miotanymi
Specjalizacje walki:
* walka mieczem IV
* walka kuszą IV
* walka kosturem III
Ataki
Brońmi oburęcznymi
Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo-/lewostronne; góra/dół
Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.
Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.
Brońmi jednoręcznymi
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
MagiaNekromancja
Magia Krwi
I Stopień Wtajemniczenia:
Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh
Magia ÂŚmierci
I Stopień Wtajemniczenia:
Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh
II Stopień Wtajemniczenia:
Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish
Przyzwanie Demona - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anosh Arash
Klątwy
I Stopień Wtajemniczenia:
Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh Arishesh
Zatrucie – Xuash Qihuush Ilishesh
Magia żywiołów
Naurangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Ognista strzała - Osh Isarish Izqiash, Izqihuxuash Grash
AtrybutySpirytyzm
Rytualizm
Wskrzeszenie zmarłego
Metamorfoza
Tworzenie ożywieńca
Koncentracja
Teleportacja
Lewitacja
Telekineza
Medytacja
Kondycja
Hard ciała
Mikstury lecznicze:
-Mała miksturka lecznicza (0.3 l)
Mikstury many:
Inne:
-Odtrutka (0.3 l),
Pozyskiwanie trucizny stopień I
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Akrobatyka
Rzemiosło
-Obróbka skór
-Obróbka żelaza
-Obróbka mithrilu
-Wykuwanie zbroi
-Mistrzowskie wykonanie
Inne przedmioty Heshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi