Autor Wątek: W poszukiwaniu rudy  (Przeczytany 1417 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
W poszukiwaniu rudy
« dnia: 09 Styczeń 2010, 17:21:52 »
Użyłem atrybutu teleportacji i teleportowałem się do stolicy Varrok, czekałem na przyjscie mojego sługi, niewolnika przemienionego w Raanaara.



Obrazek:





Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.






Umiejętności
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża Burza Ognista; Deszcz Ognia; Deszcz Meteorytów;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Odtrutka (0.3l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:25:10 »
//: Nie czekałeś długo. Z pobliskiej karczmy wyszedł odziany w klasyczną togę raanaar, podszedł do ciebie i przemówił.

- Witaj Panie! Przynoszę wieści... Jeszcze dziś członek rady odpowiedzialny za gospodarkę, może przyjąć Ciebie na audiencję.

Forum Tawerny Gothic

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:25:10 »

Canis

  • Gość
Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:28:32 »
- To wspaniale, oni muszą mieć dokładne informacje... W końcu Meaneb urzędował... Prowadź do pałacu!

raanaar zaprowadził mnie do pałacu, strażnicy nas wpuścili po okazaniu przez raanaara jakiegoś papieru i weszliśmy do środka. Raanaar poszedł do recepcji...


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:32:45 »
//: Po krótkiej rozmowie raanaara z recepcjonistą, pełnokrwistym orkiem, gdzie dało się słyszeć słowa "Sprawa gospodarcza, Audiencja była umówiona", Ork wstał i podszedł do jednych z wrót i wszedł za nie. Po paru minutach wyszedł.


- Pan przyjmie was, ale z powodów ważnego zebrania rady, musicie streścić swoją sprawę.

Canis

  • Gość
Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:39:36 »
weszliśmy do środka, raanaar podziękował recepcjoniście.

sala była duża, okrągła w środku postawiony okrągły stół i 6 krzeseł przy nim, zaś dalej stało biurko za którym siedział zmartwiony, przerzucający papiery szaman, ewidentnie poddenerwowany.

- panie, nie bedziemy owijać w bawełnę - powiedział raanaar od razu. - Musimy dowiedzieć się gdzie są złoża niebieskiej, magicznej rudy na terenach ignis.


ork ewidentnie oniemiał i w bezruchu tkwił, jakby coś go sparaliżowało. Wtem ja się odezwałem.

- Panie.... wiemy, ze sytuacja w kraju nie jest najlepsza i borykacie się z problemami społecznymi, proszę o pomoc, może uda nam się pomóc wam.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:46:11 »
//: Siedzący przy biurku ork wstał z miejsca. Zaczął chodzić po sali analizując nasze słowa. Nagle odezwał się rozganiając powstałą ciszę...

- Wiecie co... wszystko byłoby ładnie... ale to wszystko zostało zamknięte i niedostępne jest dla waszych oczu. Nie możemy udzielać takich informacji... poza tym, co wy możecie dla nas zrobić? ... Nic...

Canis

  • Gość
Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:51:51 »
- Nie całkiem, Mój Raanaar pełni rolę... moze niefortunnie powiem, ale szpiega w społeczności, zna problemy społeczne z jakimi się borykają mieszkańcy, może pomóc wam rozwiązać je, za to ja mogę pomóc wam w wkroczeniu na tereny ignis i ponownym uruchomieniu kopalń, mogę z eksplorować mapę jeśli mi pokażecie gdzie mogę znaleźć kopalnię niebieskiej, magicznej rudy. Rozumiem, spytasz poco mi ruda... proste, potrzebna mi duża ilość do badań, potrzeba nam czegoś co pomoże w ewentualnym zgładzeniu Meaneba... Sam wiesz ile zła nasiał i do jakich klęsk was skłonił... musicie mi pomóc...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:57:06 »
//: Ork podszedł do regału i zaczął oglądać pisma na nim leżące. Po krótkiej chwili szperania wyjął mapę i podał Ci ją.

- Dobrze, twój raanaar zostanie tutaj z nami. Będzie nam pomagał a ty już lepiej idź. Tylko uważaj i pamiętaj. Karawany były niszczone tak samo jak i kopalnie.
- rzekł i ponownie zasiadł za biurkiem.

Canis

  • Gość
Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:00:56 »
- raanaarze... sprowadź tu swoją rodzinę, zamieszkacie tutaj... jesteście w pełni wolni.

- Bardzo dizekuję panie...


Powiedział Raanaar  padł na kolana

- Nie rób tak... jestem tak samo ważny jak ty... Niewolnictwo nie czyni nas gorszymi, ejdynie zniewolonymi. Przepraszam. Jeszcze sie spotkamy.
wstał i podał mi rekę.

Rozłożyłem mapę i znalazłem punkt na terenie varrok oznaczony rysunkiem magicznej rudy. teleportowałem się w to miejsce.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:07:32 »
//:Pojawiłeś się przed zejściem do szybu kopalni. Zauważyłeś, że skały na zewnątrz są twarde, ale połyskują z nich popalone bryłki magicznej rudy, czułeś energię magiczną, która się z nich wydobywa na wskutek uszkodzeń. Wiesz, że cudem jest to, iż kopalnia jeszcze istnieje, że ruda nie eksplodowała. Widziałeś jak do wnętrza groty spływa stróżka gęstej czerwono-pomarańczowej lawy a z wnętrza bije okropny gorąc.

Canis

  • Gość
Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:11:00 »
Zszedłem w dół czując że szata i moje ciało paruje. po chwili użyłem umiejętności regeneracji, aby nawodnić ciało, aby nie spłonęło, żeby nie doszło do samozapłonu, schodziłem w dół w poszukiwaniu wyjętych, nieuszkodzonych ogromnych był ze skał, bądź luźnych.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:19:36 »
//:Schodząc tak w dół widziałeś zwęglone zwłoki ludzkie, jakby demonów, bądź bliżej nie znanych Ci  istot. Niezrażony tym schodziłeś dalej, twa szata zaczęła się palić lecz ty szybko ją ugasiłeś. Schodząc dalej w głąb zobaczyłeś jezioro magmy, do której spływa lawa ciągle powoli podnosząc jej poziom. Ujrzałeś zwisające z sufitu dwa ogromne głazy nie uszkodzone przez wybuch, które można by rzec heroicznie opierały się panującemu żarowi.

Canis

  • Gość
Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:23:18 »
Skierowałem obie ręce na kryształy i użyłem Mortokinezy.
Wyszarpnałem z jej pomocą oba ogromne kryształy. kryształy wyszły z luk i zacząłem przenosić je do siebie, położyłem przede mną i dotknąłem.

po chwili dobiegł mnie wrzask od wejścia do groty, jakby coś zaczynało tu wbiegać. Szybko skupiłem się na wyspie Goffyego i teleportowałem się, zanim bestie mnie ujrzały.

Pojawiłem się na wyspie, przy centralnym zejściu do grobowca. postawiłem tam obie bryły i teleportowałem się do Efehidon, na Valfden.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:24:38 »
Zadanie zakończone!!


Forum Tawerny Gothic

Odp: W poszukiwaniu rudy
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:24:38 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top