Wśród trzasków i magicznych iluminacji pojawił się Elrond, w trochę innym stroju i z nową bronią. Kuroliszek, który pikował nad kompanią przemierzającą cuchnące tunele, obrał sobie za cel osobę, która pozbawiła go pazurów. Spikował na nekromantę i w ostatniej chwili wyciągnął przed siebie kolec jadowy. Jednak elf na to czekał. Gdy monstrum było dwa metry od niego, zamachnął nie i uderzył z prawej. Kryształ złamał kolec, jednak cielsko nadal leciało na stojącego na ziemi Elronda. Ten nie czekając na przygniecenie, teleportował się parę metrów dalej. Kostur który cały czas dzierżył w dłoniach wystawił w kierunku kuroliszka i wyskandował skróconą wersje zaklęcia, jak to miał w zwyczaju. Wiedział, że wymawiania wszystkich słów da tylko czas przeciwnikowi.
- Ah, Aiaq! - poprzez dłonie i srebrny metal, jakim był trzon kostura, popłynęła energia magiczna. Ta, uformowała się przed kosturem w postaci ciemnej kuli, nie przypominającej do końca gazu, ani płynu. Tchnienie ÂŚmierci pomknęło w kierunku bestii. Jednak ta, po uderzeniu w ziemie, zdążyła wstać i odwrócić się w kierunku elfa. Przez zamglone ślepia ujrzała mknący czar w jej kierunku i chciała odskoczyć w bok. Udało się to jej tylko w małej części. Niszczący pocisk uderzył w skrzydło i pośród pisków i skrzeczeń, na oczach wszystkich towarzysz nekromanty, zaczęło obumierać i rozpadać się. Elf nie tracąc czasu podbiegł do bestii i wbił jej zaostrzony koniec kostura w głowę, przebijając ją na wylot.
- Wróciłem... - powiedział przytrzymując głowę kuroliszka nogą by wyciągnąć kostur.
(czar - Tchnienie ÂŚmierci; teleportacja; walka kosturem V - uderzenie obustronne)
Noszony Ekwipunek1. Srebrny Kostur ÂŚmierci
2.
3. Stalowy Kieł
4.
Nazwa broni: Srebrny Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony
ciemnozielonym magicznym kryształem (Magia ÂŚmierci),
o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher),
mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez
kostur zaklęcia z Magii ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze;
zwieńczony na dole ostrym szpikulcem
Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m;
ważący 5kg; mistrzowski oręż
Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher),
mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć;
ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia
Umiejętności- Walka brońmi miotanymi
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią oburęczną
Specjalizacje- Walka kosturem - V stopień wtajemniczenia
- Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
- Walka sztyletem - III stopień wtajemniczenia
- Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
AtakiAtaki do walki bronią jednoręczną:- Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Ataki długich broni oburęcznych:- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie
ZaklęciaKlątwyI poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
II poziom: Laleczka Voodoo
Magia ÂŚmierciI poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty, Przyzwanie Demona
Magia KrwiiI poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie
II poziom: Dotyk Agonii
AmarangolI poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta
LidangolI poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty
NaurangolI poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie
UrangolI poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów
Atrybuty wyuczane- Spirytyzm
- Rytualizm
- Medytacja
- Teleportacja
- Telekineza
- Lewitacja
- Koncentracja
- Projekcja Astralna
- Tworzenie ożywieńca
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Skrytobójstwo
- Wysoka charyzma
- Perswazja
- Kondycja
- Akrobatyka
- Wytrzymałość na ból
- Pozyskiwanie kłów
- Pozyskiwanie skór
- Pozyskiwanie pazurów
- Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)
Atrybuty rasowe+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność