//: Zarośla zaszeleściły mocno a potem nastała cisza... Wampir zdenerwowany zatrzymał się i uniósł miecz na wysokość oczu. Oczekiwał z niecierpliwością co zdarzy się za chwilę. A najbardziej czekał na to co za moment prawdopodobnie wyłoni się z zarośli. Czekanie dłużyło się. Czyżby tajemnicze coś odeszło? Wampir zrobił niepewny krok do przodu, potem kolejny. Ciągle nic. Zaryzykował. Ugiął nogi i wyskoczył w górę jednym susem przesadzając wyschłe zarośla... Niczego za nimi nie było. Ainur ruszył dalej gdy dosłyszał ciche tupanie tuż za swoimi plecami. Reakcja była natychmiastowa wampir wykonał wielki sus do przodu unikając uderzenia w plecy. Odwracając się zauważył...Nazwa:Rotish
Opis:Owad zamieszkujący zagęszczone części lasu, do których niemal nie dociera światło słoneczne. ÂŻywi się mniejszymi od siebie ssakami, nie pogardzi również człowiekiem. Posiada ostre zęby, oraz odnóża, które służą mu do poruszania się jak i do przebijania na wylot ofiary. Ich futro jest jednym z najcieplejszych, a przez to bardzo cenne. Posiada bardzo dobry słuch, węch jak i wzrok. Wyczuwa ofiary z daleka i atakuje bez uprzedzenia. Posiada średni chitynowy pancerz twardszy w dolnych częściach odnóg. Waży niespełna 160 kg, co nadrabia swoim 2 metrowym wzrostem i 5 m długości. Najczęściej można go spotkać w grupach po 12-18 osobników.
Walka:Atakuje otwarcie rzucając się na ofiarę chcąc ugodzić ją jedną ze swych przednich odnóży. Stosuje również ataki głową wgryzając się w ciało swymi ostrymi kłami przytrzymując przy tym nieszczęśnika krótkimi, górnymi kończynami.
Ataki: Ugryzienie – wgryza się swymi ostrymi ząbkami.
Atak kończyną – Ostrze i twarde niczym stal kończyny mogą spokojnie posłużyć do przebicia ofiary na wylot.
Atak ciałem – Skok na ofiarę ciężkim cielskiem może być nie miłe w skutkach.
Pisk - wytwarzają bardzo głośne dźwięki dekoncentrujące ofiarę.
Dzida - Rotish podnosi swe ciało, opierajac się na tylnich kończynach. Dzięki tamu, jest chroniony przez chitynowy pancerz a dodoakoto siecze swymi ostrymi kikutami we wszystkie strony.
Atrybuty:+ Poprawiona zręczność
+ Poprawiony wzrok
+ Poprawione nasłuchiwanie
+ Poprawiony węch
+ Akrobatyka
+ Kamuflaż
+ Zauważenie
+ Wystraszenie
+ Pancerz
- Podatność na światło
Trofea:1x futro Rotisha; 4x kły; 2x oko