Nazwa wyprawy: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
MG: Gunses
Wymagania: Walka dowolną bronią IV. 5 osób
Nagroda: To co znajdziecie + ew. trofea.
Anvini zjawił sie w miejscu spotkania, czekając na resztę uczestników.
Obrazek:Noszony ekwipunek:1.Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg
2.Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
87x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4.Nazwa broni: Kieł Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.
Umiejętności:- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi
Specjalizacje:- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią IV
Ataki:Broniami jednoręcznymi:
-
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
-
Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
-
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
-
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
-
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
-
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
-
Przerzucenie broni - Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.
Broniami miotanymi:
-
Potężny cios - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.
-
Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.
Dwiema Broniami:
-
Atak lewostronny - klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej (góra/dół)
Atrybuty wyuczane:-
Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
-
Upuszczanie krwi - 6l - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.
-
Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.
-
Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
-
Kondycja - umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
-
Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
-
Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.
-
Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.
-
Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
-
Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.
Atrybuty rasowe:+ wyostrzenie zmysłów - Znacznie polepsza wszystkie 5 zmysłów.
+ chwilowa niewidzialność - Istota staje się na kilka minut niewidzialna.
+ długowieczność - Istota mogąca żyć tysiące lat lub nawet wiecznie.
+ przemiana w nietoperza - Istota może przemienić się w nietoperza
- śmiertelność - Istota, którą można zabić.
- głód krwi - Występuje u istot żywiących się krwią. Występuje każdego dnia, nasilając się. Jeśli istota nie zaspokoi głodu stanie się słabsza, bladsza i pokraczna. Długotrwałe niespożywanie krwi może prowadzić do okaleczenia.
- wrażliwość na promienie słoneczne - Promienie słoneczne ranią dotkliwie istotę, parząc i spalając jej skórę. Długotrwałe wystawienie na promienie słoneczne prowadzi do samospalenia i śmierci.
Pas:- 3l Krwi
- Runa Ognia - Heshar