Grajac w G2 zaciekawila mnie jedna rzecz, a mianowicie:
Bezi gada z Smokiem Ozywieńcem i smok w pewnym momencie mowi:
- Nie poznajesz mnie
A Bezi na to:
- To ty ? Niemozliwe
Tak to jest jak się nie słucha dialogów w grze. Smok ani Bezi nic takiego nie mówi. Tu jest cały dialog.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_00"); //A więc udało ci się mnie odnaleźć. Bardzo długo czekałem na twoje przybycie.
AI_Output (other, self, "DIA_Dragon_Undead_Hello_15_01"); //Nie rozśmieszaj mnie. Zaraz mi powiesz, że wszystko przebiega zgodnie z twoim planem.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_02"); //Cóż ty możesz wiedzieć o moich zamiarach?
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_03"); //Czyż nie wysłałem Poszukiwaczy, by naprowadzili cię na mój ślad?
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_04"); //Czy nie pozostawiłem śladów mojego istnienia, tak wyraźnych, że trudno je było przeoczyć?
if (hero.guild == GIL_DJG)
&& (DragonEggCounter >= 7)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_05"); //Czy nie dostałeś się tutaj dzięki zbroi wykonanej ze smoczych jaj?
};
if (hero.guild == GIL_PAL)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_06"); //Czy nawróceni paladyni nie byli wystarczającym powodem, byś poszukał sprawcy całego tego zamieszania?
};
if (hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_07"); //Czy spotkanie z opętanymi nieszczęśnikami nie było wystarczającym powodem, byś poszukał sprawcy całego tego zamieszania?
};
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_20_08"); //Choćbyś nie wiem jak próbował, nie możesz temu zaprzeczyć.
//ADDON
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_UndeadDragon_Add_20_01"); //Przeznaczenie tylko jednej sztuki nie zostało z góry określone!
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_UndeadDragon_Add_20_02"); //Zabiłeś jednego z moich sług. To on miał posługiwać się Szponem...
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_UndeadDragon_Add_20_03"); //Sądzę, że ty go teraz masz. I za to zginiesz!
Info_AddChoice (DIA_Dragon_Undead_Hello, "Dość tego.", DIA_Dragon_Undead_Hello_attack );
Info_AddChoice (DIA_Dragon_Undead_Hello, "Kto wysłał cię na tę wojnę przeciw rodzajowi ludzkiemu?", DIA_Dragon_Undead_Hello_Auftraggeber );
Info_AddChoice (DIA_Dragon_Undead_Hello, "Dlaczego tu przybyłeś?", DIA_Dragon_Undead_Hello_warum );
Info_AddChoice (DIA_Dragon_Undead_Hello, "Kim jesteś?", DIA_Dragon_Undead_Hello_wer );
B_LogEntry (TOPIC_HallenVonIrdorath,"Przeciwnikiem jest smok-ożywieniec. Muszę go zabić, zanim będę mógł opuścić tę przeklętą wyspę.");
};
func void DIA_Dragon_Undead_Hello_wer ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_01"); //Nadal musisz o to pytać? Zastanów się, głupcze. Przecież wiesz, kim jestem.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_02"); //Nie mam imienia. Tak jak ty nie masz imienia.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_03"); //Mój stwórca obdarzył mnie boską mocą, tak jak twój bóg obdarzył mocą ciebie.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_04"); //Moim przeznaczeniem jest zniszczyć świat.
if ((hero.guild == GIL_MIL) || (hero.guild == GIL_PAL))
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_05"); //Tak, jak twoje przeznaczenie wyznacza moralny kod paladynów.
};
if ((hero.guild == GIL_SLD) || (hero.guild == GIL_DJG))
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_06"); //Tak, jak ty sam niesiesz śmierć, łowco smoków.
};
if (hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_07"); //Tak, jak twoim celem jest głoszenie wiary Innosa, Magu Ognia.
};
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_08"); //Czy nie czujesz więzi, która nas łączy? Tak! Już wiesz, kim jestem.
AI_Output (other, self, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_15_09"); //Nie... To niemożliwe! Xardas zawsze mówił...
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_10"); //Xardas jest słaby. Nie stanowi dla mnie żadnego zagrożenia. Tylko ty jesteś godzien stawić mi czoła.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_wer_20_11"); //Tak zostało zapisane. Pora, byś pogodził się ze swoim przeznaczeniem.
};
func void DIA_Dragon_Undead_Hello_warum ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Dragon_Undead_Hello_warum_15_00"); //Dlaczego tu przybyłeś?
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_warum_20_01"); //Powierzono mi mą moc, bym dzięki niej skąpał ten świat w morzu krwi.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_warum_20_02"); //Nie spocznę, póki ostatnia forteca praworządności nie obróci się w pył.
};
func void DIA_Dragon_Undead_Hello_Auftraggeber ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Dragon_Undead_Hello_Auftraggeber_15_00"); //Kto wysłał cię na tę wojnę przeciw rodzajowi ludzkiemu?
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_Auftraggeber_20_01"); //Moim władcą jest Pan Ciemności. Znasz go. Słyszysz jego zew.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_Auftraggeber_20_03"); //Moje armie powstaną wkrótce z jego imieniem na ustach, a świat spowije wieczny mrok.
};
func void DIA_Dragon_Undead_Hello_attack ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Dragon_Undead_Hello_attack_15_00"); //Dość tego. Wyślę cię z powrotem do piekła, z którego wypełzłeś, gadzie.
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_attack_20_01"); //Nie jesteś jeszcze gotów do walki ze mną. Jeszcze chwila, a mój cel zostanie osiągnięty.
//ADDON
if (C_ScHasEquippedBeliarsWeapon())
|| (C_ScHasReadiedBeliarsWeapon())
|| (C_ScHasBeliarsRune())
{
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_UndeadDragon_Add_20_04"); //Naprawdę sądzisz, że możesz mi zaszkodzić tym szponem?
};
//ADDON ENDE
AI_Output (self, other, "DIA_Dragon_Undead_Hello_attack_20_02"); //Twoje szczątki pozwolą mi wyzwolić wiatr śmierci, który wkrótce omiecie cały świat.
Bezi nic nie mowi za kogo go podejzewa, ani Smok nie mowi kim jest. Mysle ze to moze byc Sniacy pod inna postacia. Oprocz tego ze Bezi skas juz zna Smoka Ozywienca uwazam ze moze to byc prawda gdyz Sniacy zostal wygnany a nie zabity. W dodatku czlonkowie bractwa sluzyli Sniacemu, a po zniszczeniu bariery zostali Poszukiwaczami, ktorzy sluzyli Beliarowi (Smokowi Ozywiencowi).
Przecież w grze jest wyraźnie powiedziane, że ÂŚniący przywołał armię zła (czyli i również Smoka Ożywieńca), więc to nielogiczne, że smok mógłby być śniącym :huh:.
A co do Angara i Lestera, to wystarczy samo to, iż są to ważne postacie w grze, ot cała filozofia :wub:.
Inna mysla ktora mi przeszla przez glowe, ze po zabicu Kruka, Beliar sprawil ze Smokiem Ozywiencem jest wlasnie Kru. A wy co myslicie o tym ?
Ekhm... przecież Smok wyraźnie mówi (masz zresztą powyżej), że Bezi zabił jednego z jego sług, która miała się posługiwać szponem (czyli chodzi o Kruka), a więc gdzie tu logika?
Zatem na twoje pytanie ,,Smok Ożywieniec to ÂŚniący?'' odpowiadam - NIE.
Zresztą chyba był już kiedyś podobny temat...