- O tak kurwa! Oiiig! - elf wyskandował zaklęcie Ognistej Strzały. Do małego płomienia które formowało się w wirująca kulkę na jego lewej dłoni, elf dodawał coraz więcej magii powiększając ją. W końcu cisnął czarem prosto w głowę bestii pomagając sobie telekinezom żeby nie spudłować. Do tego nie czekając na efekt zrobił krok w kierunku bestii i zamachnął się z góry chcąc swoim magicznym kryształem uderzyć bestię w czaszkę...
(czar: Ognista strzała; Walka kosturem III)
1. Drewniany Kostur ÂŚmierci
2. Kostur Mroku
3.
4.
1. Nazwa: Drewniany Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 1
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Zrobiony z 95 sztuk drewna,
zwieńczony ciemnozielonym kryształem
odnalezionym na pustyni (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.
2. Nazwa broni: Kostur Mroku
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty ze 100 sztuk srebra, zwieńczony
ciemnozielonym kryształem (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.
Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć