Wybiegliście z lasu, waszym oczom po krótkiej chwili biegu jeszcze, ukazały się 3 walczące wilki z cieniostworem, gdzie już jeden wilk leżał martwy.
Póki co stworzenia są zajęte walką se sobą i nie zwracają uwagi na was, mówiąc krótko, mają was w ... gdzieś.
Cieniostwory: 1/1
Wilki: 2/3
Nazwa: Cieniostwór
Opis: ÂŻyjący samotnie dość spory (wielkości byka) drapieżnik. Występuje głównie w lasach i jaskiniach. Bardzo niebezpieczny dla niedoświadczonych wojowników.
Walka: atak rogiem, atak łapą, przewrócenie, atak zębami
Technika: Na początku cieniostwór stara się przewrócić swoją ofiarę swoimi wielkimi łapami, następnie atakuję ją rogiem lub zębami. Jego bardzo twardy róg może przebić prawie każdy żelazny pancerz, oraz niektóre, gorzej wykonane pancerze mithrilowe.
Atrybuty: ukrywanie się, duża siła
Trofea: skóra , 4x pazury , 4x kły , róg , 6l. krwi
Nazwa: Wilk
Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.
Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)
Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.
Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)
Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi