Autor Wątek: (Opowiadanie) Co działo się w koloni przed przybyciem Bezimiennego.  (Przeczytany 4343 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Jachu123

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem grafikiem 3D, 2D, Fanem serii gothic, :)
Wprowadzenie:
Kiedyś, dziesiątki lat temu Kiedy to trzej bogowie podzielili się rolami między tych złych a tych dobrych. Wielką pustkę wypełnił Beliar bóg chaosu i zamętu tworząc ciemność, Innos korzystając z tego co stworzył Beliar ustawił na niebie gwiazdy, które miały symbolizować odwagę organizmów które Innos chciał stworzyć ,Gdy Adanos dowidział się o tworze Beliara i Innosa Sklepił wodę obok najmężniejszej gwiazdy która sklepiła się w jedność tworząc ziemie, planetę ładu i porządku,
Adanos wiedział że Innos potrzebuje takiej planety aby stworzyć swoje organizmy, więc oddał mu ją.
Kiedy Innos stworzył swoje organizmy na planetę wdarł się Beliar który z zazdrości stworzył potwory oraz orków które miały przerwać spokojne życie na planecie.
Wojna była straszna kiedy Beliar przegrywał Innos pozwolił zamieszkać potworą na ćwiartce planety i tak się stało. 

Rozdział pierwszy (Wielka pomyłka)
Po dziesiątkach lat spokoju młody mag Xardas dokonał odkrycia spisku którego mieli dokonać orkowie i Beliar.
Xardas wbiegł do komnaty króla Robhara II i powiedział
- Królu! orkowie szykują spisek!
Nagle obaj usłyszeli trzask wybitej szyby i zobaczyli jak orkowy topór wbił się w ciało strażnika królewskiej wieży.
Gdy wojna rozpoczęła się na dobre Król potrzebował rudy na magiczne zbroje, tag że zsyłał każdego oprycha do górniczej doliny, król martwił się ucieczkami więźniów więc kazał zabezpieczyć teren magiczną barierą którą magowie będą kontrolować, tak więc najlepsi magowie królestwa pojechali na miejsce wydobycia, gdy zaczeli tworzyć barierę coś zniszczyło strukturę zaklęcia i tak wszyscy skazańcy, strażnicy i magowie zostali uwięzieni.