Autor Wątek: Klucze  (Przeczytany 6637 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Klucze
« dnia: 01 Lipiec 2008, 09:43:20 »
Klucze, są nieodłącznym elementem rozgrywki świata Gothic. Jak wiadomo, służą nam do otwierania wszelkich skrzyń i drzwi. Skrzynie, zamykane na klucz, mają w sobie zazwyczaj cenne rzeczy. Drzwi, prowadzą do domu, albo także, do potężnej krainy. Klucze, możemy zazwyczaj ukraść, posiadając zdolność "Kradzieży Kieszonkowej", oraz daną liczbę zręczności.

Kilka kluczy z Gothic I:

Klucz do skrzyni Cor'Caloma

Po śmierci Y'Beriona, Cor'Calom , wyrusza wraz z oddziałem strażników świątynnych, w poszukiwaniu ÂŚniącego. Musimy więc wspomóc Magów Wody. Cor'Angar, daje nam klucz do skrzyni Cor''Caloma, w której prawdopodobnie będzie kamień ogniskujący, oraz Almanach. Okazuje się, że jednak się nie mylił - znajdujemy w skrzyni Kamień ogniskujący, Almanach i idziemy do Magów Wody.

Klucz Cavalorna

Otwórz skrzynie w chatce Cavalorna. Będzie tam m. in. ten klucz.

Klucz do krypty pod kamiennym kręgiem

Zabijamy nadzorcę tej krypty wraz z Miltenem. W jego zwłokach znajdziemy klucz, pasujący do pobliskiej skrzyni. (Znajdziemy w niej jeden z kamieni ogniskujących).

Kilka kluczy z Nocy Kruka:

Klucz do Górniczej doliny

Jak widzimy na powyższym obrazku, bez tego małego klucza, który możemy otrzymać od Lorda Hagena, nie dostaniemy się do krainy znanej nam jeszcze z Gothic I – Górniczej Doliny.

Klucz do Magazynu portowego

Możemy go zdobyć, zabijając strażnika magazynu portowego.

Klucz do wieży

Jest ich 6.

1. - Ma go strażnik Wambo, znajdujący się w górnym mieście. Musimy go okraść, ponieważ, jak go nie okradniemy - tylko zrobimy to sposobem: perswazja siłowa - rzucą sie na nas paladyni, oraz pozostali strażnicy miejscy.
2. - Ma go strażnik Peck, znajdujący sie w portowym burdelu "Czerwona Latarnia". Możemy go pobić (jednak w tedy, będziemy musieli się liczyć z grzywną u Andre), albo okraść.
3. - Ma go strażnik Rangar, znajdujący się przed koszarami, gdzie rozdają darmowe piwo.
4. - Ma go strażnik Pablo. Znajdziemy go na placu świątynnem, nieopodal kuźni, bądź też na przeciwko Knajpy Coragona "Pod Tłustym cielaczkiem".
5. - Znajdziemy go w skrzyni, znajdującej sie w jednym z pomieszczeń w koszarach. Jest to pomieszczenie, w którym śpią strażnicy, oraz znajdujemy tależ Marii i Onara i 50 monet.
6. - Ma go Ruga, którego znajdziemy w koszarach.

Klucz do chaty Grega

Ma go Frances. Albo dajemy mu w zamian za klucza 2000 szt. albo wykopujemy księgę z jednej ze starych kopalni w kanionie świadczącej o tym, zę oszukiwał swoich przyjaciół przy podziale łupów.

Klucz do kanałów (Kryjówki Gildii Złodziei)

Musimy donieść na jednego z przestępców: Rengaru, Halvora lub Nagura do Lorda Andre. Oczywiście możesz donieść na nich trzech. Jak choć jeden będzie za kratkami, należy się udać do portowej karczmy Kardifa, by ten nas poinformował, że za sklepem rybnym Halvora, czeka ktoś na nas. Gdy już tam dojdziemy, jest to zabójca Atylla, wysłany przez Gildię Złodziei, którego musisz pokonać. W jego zwłokach, będzie klucz.

Klucz Valentina

Musimy pobić, bądź też okraść Valentina. Jesli chcesz go pobić, proponuję to połączyć z zadaniem "Eksperyment". O 4 rano, wychodzi z karczmy - to doskonała okazja. Jegu kufer, znajduje się w domu Valentina w górnym mieście.

Klucz do biblioteki uczonych

Musimy zabić dowódce orków z kanionu. Najlepiej jest to uczynić wraz z piratami, podczas polowania na brzytwiaki.

Klucz do skrzyni Xardasa

Jest on na górnym poziomie wieży Xardasa. Leży na stoliku. Pasuje do kufra, znajdującego się na przeciwko stolika.

Klucz do pokoju "Pod Martwą Harpią"

Jak należymy do Magów Ognia, bądź też pokażemy Orlanowi pierścień z akwamarynem, dostaniemy go za darmo.

Klucz do skrzyni Skinnera

Musimy zabić Skinnera, znajdujacego sie w Górnym Poziomie Obozu Bandytów.

Kilka kluczy z Gothic 3



Klucz daje nam Tjalf, gdy pomożemy w odbiorze kopalni. W skrzyni znajduje się złoto.


Dostaniemy zadanie w Ishtar, w którym musimy udać się do Bakareszu po daninę. Sigmor, jako jeden z czarnych magów, musi ją przekazać nam. Niestety nie ma jej przy sobie, i wysyła nas za miasto wraz z kluczem do jaskini, gdzie znajduje się skrzynia z daniną.



Klucz posiada Fabio. Odebrać go możemy przy odbijaniu miasta, i zabiciu Fabia. Dzięki czemu będziemy mogli wypuścić Vatrasa z więzienia.


Posiadacz klucza – Ali, wędruje od bramy zamku, w Fading, do swojego domu. Najprostszym wyjściem jest pobicie go wewnątrz budynku i zabranie klucza. W skrzyni znajduje się skradziony Kamień Przodków.
« Ostatnia zmiana: 12 Lipiec 2008, 17:18:42 wysłana przez Lord Arthas »

Forum Tawerny Gothic

Klucze
« dnia: 01 Lipiec 2008, 09:43:20 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything