Co to Wasteland Mod?Wasteland Mod to kolejna próba przywrócenia lokacji w Górniczej Dolinie, które zostały usunięte w Gothic II. Mod ten nie dodaje nowej fabuły ani zadań, ma jedynie na celu dokończenie Kolonii Karnej tak, by każda lokacja z pierwszego Gothica była dostępna w drugim przy jednoczesnym zachowaniu klimatu i zgodności z lore drugiej części.
Czym się różni Wasteland Mod od innych produkcji tego typu, np. Unnamed?Wasteland Mod różni się przede wszystkim tym, że jego lokacje powstały z myślą o jak najwierniejszym odwzorowaniu każdej usuniętej lokacji, po czym zaktualizowaniu ich do stylu Górniczej Doliny z Gothic II. W drugiej części Kolonia Karna to zniszczona przez najazdy orków dolina, której ziemia jest wypalona, a wszelka pozostała roślinność praktycznie martwa. Nowe lokacje to odzwierciedlają i dlatego też przykładowo las za palisadą jest szary i ponury – podczas gdy w Unnamed czy Returning jest tam zielona puszcza.
Jakie dokładnie lokacje mod dodaje?- Obóz przy Wolnej Kopalni oraz teren pomiędzy nią a Nowym Obozem
- Miasto Orków
- Wejście do Starej Kopalni
- Kanion Trolla
- Obóz Quentina
- Teren nad Zawaloną Kopalnią
- Wnętrze zatopionej Wieży Xardasa
- Cały teren za palisadą, włącznie z Klasztorem Zmiennokształtnych, Wieżą Mgieł, Obozem Bractwa i Cmentarzyskiem Orków
- Komnaty Magów Wody i karczmę
- Wolną Kopalnię
Czego nie dodaje:
- Starej Kopalni - bo wg lore jest zawalona
- ÂŚwiątyni ÂŚniącego - bo wg lore jest zawalona
Dla kogo jest ten mod?Ten mod jest zarówno dla graczy, którzy chcieliby zobaczyć pełną kolonię, ale poza tym grać w czystego Gothica II, jak i modderów, którzy chcieliby umieścić akcję moda w Górniczej Dolinie.
Jaki jest obecny status moda?Mod jest ukończony.
Autorzy:Caesum - level-design, grafika 2D i 3D, skrypty
LordKamilVII - level-design
dixie - grafika 2D i 3D
bgb - skrypty
Graveir - testowanie moda
Prace nad modem były rozpoczęte w 2008 roku, a skończone w 2014, więc jeśli kogoś pominąłem w autorach to proszę wspomnieć, a dodam do powyższej listy.
Screeny:Download:Wasteland Mod 2 PLZasoby dla modderówWersja .mod powinna mieć wszystkie pliki potrzebne do działania modyfikacji. Modyfikację można uruchomić za pomocą Gothic Starter 2.
Btw, przydałoby mi się jakoś bardziej rozreklamować moda. Wie ktoś może, gdzie jeszcze mogę umieścić temat o modzie?