Autor Wątek: Dzieje Khorinis  (Przeczytany 64482 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Dzieje Khorinis
« dnia: 05 Maj 2008, 20:35:37 »
Treść newsa ze strony Tawerna Gothic.

Cytuj
Już od dłuższego czasu można było słyszeć, że modderski team Soulfire tworzy coś ciekawego na swoim zapleczu. Specjalnie dla Tawerny Gothic zostały nam udostępnione informacje, które pokrótce postaram się przedstawić.

Na początku powiem, iż modyfikacja (tytuł roboczy to ,,Początki Khorinis"), tworzona pod Gothic 2 Noc Kruka, będzie mówiła o wydarzeniach mających miejsce przed powstaniem Magicznej Bariery nad Górniczą Doliną. Będzie ona oferować nam dwa razy więcej czasu rozgrywki niż sam Gothic 1, nowe światy, organizacje, postacie, przedmioty i zadania - czyli wszystko to, co porządny mod powinien dawać graczom.
Prócz tego cała wyspa Khorinis (w tym Kolonia) zostanie poddana obróbce. Tak też ujrzymy świat, zanim napadli na niego orkowie i obrobili byli skazańcy, np. pojawi się więcej tawern i ,,osiedli"; niektóre domy, które w dodatku do Gothica 2 były spalone teraz będą całe i zamieszkałe; port w Khorinis zostanie powiększony - i to nie tylko przez zabudowania, a przez okręty i inne łajby; ujrzymy Kolonię przed powstaniem Bariery, a co za tym idzie nie będzie Nowego Obozu i Obozu Sekty - za to będzie nam dane zwiedzić kilka nowych kopalń i innych miejsc, które w Gothic 1 były zniszczone i zapomniane przez świat.
Słowem mówiąc, ,,Początki Khorinis" będzie ogromnym modem, który, o ile plany twórców nie spalą na panewce, dostarczy nam tyle samo dobrej zabawy, ile dały nam ,,Mroczne Tajemnice". Pytanie: czy warto czekać? Według mnie jak najbardziej tak, szczególnie że jeszcze nie było tak ambitnej produkcji mówiącej o wydarzeniach sprzed Gothica 1.

Co sądzicie o planach Soulfire? Czy według Was warto czekać na tę modyfikację i robić sobie nadzieje? Zapraszam do dyskusji.

Cytuj
Myrthana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i dosyć niedawno po rozpoczęciu wojny z orkami. Lars wiedzie sobie spokojne życie wraz ze swoim ojcem, prawdopodobnie do końca życia przesiedział by na niej jako myśliwy lub kowal, gdyby nie pewne wydarzenie.... Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa 12 magów, bohater poznaje jednego z nich - to Corristo. Pamięta go z młodszych lat kiedy to mieszkał w swojej pracowni na wysokim wzniesieniu w centrum miasta. Magowie są tu tylko przelotem jednak na wyspie odkrywają pewien problem, który to rozwiązywać będzie kilku śmiałków... Lars po wykonaniu zadania otrzyma propozycje podróży z magami na wyspę Khorinis, zamierzają oni stworzyć specjalną barierę do odizolowania więźniów, będzie on otrzymywał różne zadania(nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się zagmatwane.


Bohater i świat
Główny bohater jest tuż po ukończeniu 19 lat i zakończeniu szkoły, jego ojciec to były żołnierz armii królewskiej, mający dosyć wojen i zabijania (matka nie żyje). Wraz z synem prowadzą mały zakład kowalski tuż pod miastem, ojciec uczy Larsa zawodu, ale również pomaga mu rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak aby jego syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziały w żadnych wojnach. Jak napisaliśmy w fabule, na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania zabierają na na Khorinis. Co tam znajdziemy ?
Stary port znany nam z gothica 2 będzie tutaj nie do poznania, dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, niewolników i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Sama wyspa Khorinis też będzie zupełnie inaczej wyglądać, wszystkie spalone domy, zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i czegokolwiek. Górnicza dolina też będzie inna, Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, stara cytadela i zawalone kopalnie będą żyć. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do górniczej doliny nie może wejść sobie każdy, będzie potrzebna odpowiednia przepustka. Reszte powiedzą wam screeny.

Co zaoferuje nam mod ?

- Nowy główny bohater
- Khorinis, Górnicza dolina i stara kopalnia jakich wcześniej nie było !
- Cztery nowe światy
- Wiele nowych modeli 3d
- Wersję z dubbingiem
- Armaty i balisty
- Potwory odradzające się po kilku dniach
- Możliwość posługiwania się tarczą
- Wiele skarbów do odnalezienia
- Zadania poboczne
- Elementy humorystyczne
- Walka dwoma mieczami
- Konie
- Nowe textury
- Nowe gildie i zbroje
- Zwiększony stopień trudności gry
- Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.)
- I wiele, wiele innych
« Ostatnia zmiana: 05 Lipiec 2008, 11:20:58 wysłana przez IsentoR »

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637
  • Reputacja: -231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Khorinis Początki
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Maj 2008, 21:25:39 »
Jeżeli wszystkie obietnice zostaną spełnione, to dla fanów Gothica szykuje się ciekawa przygoda, mam nadzieję, że wszystkie zamierzenia twórców wypalą i mod będzie naprawdę udany. To tyle z mojej strony.

Forum Tawerny Gothic

Khorinis Początki
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Maj 2008, 21:25:39 »

Offline Infernal

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Maj 2008, 19:12:57 »
Co do planów to muszę przyznać że są duże i ambitne, ale to jest kolejny wielki projekt...właśnie te największe i najlepsze zazwyczaj nie wypalają i wątpię czy coś z tego będzie.Oczywiście jeśli chociaż połowa obietnic zostanie spełniona to i tak będzie to dość duży sukces i ciekawa zmiana dla graczy Gothic'a.Chciałbym jeszcze zauważyć że skoro Khorinis dopiero będzie się rodzić to powinniśmy natknąć się na Diego.No więc reasumując: warto śledzić poczynania ekipy Soulfire, ale lepiej nie robić sobie zbytniej nadziei póki nie wyjdzie coś bardziej konkretnego niż zapowiedź/obietnice.

Offline radek32

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Maj 2008, 19:44:39 »
Z tego co na razie przeczytałem o tym modzie to według mnie mod będzie super .Od dawna czekam aż ktoś zrobi mod o przeszłości Khorinis.  

Offline Angarix

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Maj 2008, 19:46:04 »
jak najbardizej tak!! ja będę czekal bo warto. a Poniewaz to będzie na budowie Gothic 2 Noc Kruka to będzie o wiele lepsze niz MT

Offline Dark

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3d Moddeler
Khorinis Początki
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Maj 2008, 10:39:13 »
Cytat: Infernal
Co do planów to muszę przyznać że są duże i ambitne, ale to jest kolejny wielki projekt...właśnie te największe i najlepsze zazwyczaj nie wypalają i wątpię czy coś z tego będzie.

A dlaczego ? Mamy zrobione cały 1 akt i pierwszy świat, edycja Khorinis w 3d idzie świetnie a screenów nie publikujemy, bo musimy dodać jeszcze parę rzeczy. Mam nadzieję, że po ich dodaniu cię przekonamy. Za 1,5 - do 2 tygodni na pewno takowe się ukarzą. Ich premiera zejdzie się jakoś z premierą strony... Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 07 Maj 2008, 10:41:25 wysłana przez Dark »

Offline Infernal

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Maj 2008, 15:27:55 »
No to się bardzo cieszę...jeśli na razie wszystko idzie dobrze to w porządku, ale jestem tak już nastawiony, ponieważ czytałem o wielu wielkich i ambitnych projektach w których wszystko wskazywało na powodzenie, a i tak się nie udawało.Oczywiście nie mówię że zawsze bo dużo projektów dziś już możemy podziwiać...Cóż, życzę wam powodzenia.

Offline Tak Ogrodnik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 108
  • Reputacja: 2
Khorinis Początki
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Maj 2008, 16:31:58 »
Cytat: Infernal
ponieważ czytałem o wielu wielkich i ambitnych projektach w których wszystko wskazywało na powodzenie, a i tak się nie udawało.
Np?

Offline ÂŻelazko

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Maj 2008, 23:23:31 »
np. modyfikacja do GIINK  ostatnia nadzieja z tego co wiem to zwieszono prace nad nim.

Offline Dark

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3d Moddeler
Khorinis Początki
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Maj 2008, 16:47:03 »
Cytat: zelazko
np. modyfikacja do GIINK  ostatnia nadzieja z tego co wiem to zwieszono prace nad nim.

Bo robie go całkiem SAM   Wcale nie zawiesiłem prac tylko samemu jest to naprawdę trudne.... Kiedyś pomagało mi kilka osób, ale te czasy minęły. A projekt wcale nie upadł...

Offline Lesterek

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Khorinis Początki
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Maj 2008, 17:19:28 »
Sam? A ja to co? Sporo osób ciągle było gotowych ale jakoś nie dostaliśmy zadnych zadań?
Wybacz ale nie mogłem się oprzeć :P

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Khorinis Początki
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Maj 2008, 11:50:33 »
dobra to ja tu trochę dopiekę Soulfireowi, wcześniej Wog mod team
to jest jedna z najstarszych grup modderskich w polsce(wcześniej byli chyba tylko Poziomki i Moddersi)
O ich planach modów słyszałem tyle razy że mi się rzygać chce
co najlepsze z tego wszystkiego to cichutko zawieszają prace nad jednym a z wielkim hukiem rozpoczynają prace nad drugim modem, nie pytajcie się mnie jakie były nazw tych modów bo mam sklerozę :)

ale czy ma sens pisanie chociażby newsów i nagłaśnianie(przykro mi to mówić) żałosnej grupy modderskiej?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Khorinis Początki
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Maj 2008, 13:48:18 »
Informujemy o planach wydawniczych każdej grupy modderskiej, która da nam znać, że coś tworzy. To ludzie (userzy) decydują czy mod jest dobry i czy przedstawione materiały są wiarygodne.

Offline Zdunek

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 113
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ken'Udz mistrz stali i runy.
Khorinis Początki
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Maj 2008, 17:35:35 »
Cytat: IsentoR
Informujemy o planach wydawniczych każdej grupy modderskiej, która da nam znać, że coś tworzy. To ludzie (userzy) decydują czy mod jest dobry i czy przedstawione materiały są wiarygodne.
to wiem, publikacja dosłownie wszystkiego nie jest najlepszym rozwiązaniem
 poprzedniego posta napisałem bardziej do soulfire by pomyśleli co robią

Offline Dark

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 257
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3d Moddeler
Khorinis Początki
« Odpowiedź #14 dnia: 10 Maj 2008, 18:41:29 »
Cytat: Zdunek
dobra to ja tu trochę dopiekę Soulfireowi, wcześniej Wog mod team
to jest jedna z najstarszych grup modderskich w polsce(wcześniej byli chyba tylko Poziomki i Moddersi)
O ich planach modów słyszałem tyle razy że mi się rzygać chce
co najlepsze z tego wszystkiego to cichutko zawieszają prace nad jednym a z wielkim hukiem rozpoczynają prace nad drugim modem, nie pytajcie się mnie jakie były nazw tych modów bo mam sklerozę :)

ale czy ma sens pisanie chociażby newsów i nagłaśnianie(przykro mi to mówić) żałosnej grupy modderskiej?

To widze, że nie zagłębiłeś się w lekturę planów na themodders. Po gothic kopalni z końca 2004r. i gladiatorze z 2005 (które nam niestety nie wyszły) za kolejny wzięliśmy "Przepowiednie". A jak pisałem na themodders "Początki Khorinis" to mutacja Przepowiedni, wcale nie zrezygnowaliśmy z obietnic, które tam postawiliśmy ! Zmieniliśmy główne założenia i fabułę z nudnej, na ciekawszą, która przyciągnie bardziej uwagę graczy. Co ty ciągle z tym, że jesteśmy żałośni/ czy tam ew. pozorami , pierwsze lata istnienia skupiliśmy na spolszczeniach, dopiero w 2006 postawiliśmy na własnego moda.

Offline Tak Ogrodnik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 108
  • Reputacja: 2
Khorinis Początki
« Odpowiedź #15 dnia: 10 Maj 2008, 20:05:56 »
Zdun(i znowu chciałem nie dodać końcówki, ale byś mnie ubił ;p)ek, daj spokój. SF niech robi co się im podoba. Najwyżej mod nie wyjdzie, po co o tym jednak od razu dyskutować?

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637
  • Reputacja: -231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Khorinis Początki
« Odpowiedź #16 dnia: 10 Maj 2008, 20:51:05 »
Pozwolę sobie zamieścić artykuł z forum http://themodders.org dotyczący tej modyfikacji.
Napisał to niejaki Dark:
             Witajcie fani, osoby postronne i inni ludzie.
Już od jakiegoś czasu zapowiadaliśmy bardzo duże zmiany w naszym projekcie - Przepowiedni teraz przyszedł czas aby o nich opowiedzieć. Zrezygnowaliśmy ze starej fabuły, brakowało w niej finezji i czegoś co nie pozwoliło by wam odciąć się od monitora. Wprawdzie świat był ogromny, nowości dużo jednak fabuła to 50% sukcesu. Mod opowiada historię na niedługo przed powstaniem bariery - jako młody postronny człowiek zamieszkujący małą wyspę ocieramy się o magów podążających na Khorinis - jeśli postać zabłyśnie im w oczach wyruszy wraz z nimi na Khorinis. Myślę, że wrażenie będzie dużo - wszystkie stare miejsca będą jak nowe (spalone domy, zawalone kopalnie itp. rzeczy) na pewno każdy z was chciał zobaczyć to "Wielkie Khorinis, gdzie znaleźć można wszystko" tak się teraz stanie. Po zejściu ze statku ujrzycie prawdziwą metropolię - olbrzymi port, masę ludzi, niewolników, żołnierzy i kupców. W modyfikacji pojawi się wiele zawirowań i zwrotów akcji, zadań pobocznych będzie masa a każdy m2 wyspy będzie odpowiednio wykorzystany. Na pewno takie rzeczy jak skrzynki, które widzieliście oparte o mur w Gothic 2 znikną, tak samo np. jedzenie lub potwory, które stały w danych miejscach - wszystko się zmieni. Po wykonaniu kilku głównych wątków przyczynimy się do powstania bariery... Tak w modzie odwiedzimy też kolonię (oczywiście za odpowiednią przepustką, bo wejście jest pilnowane aby osoby postronne tam nie wchodziły), stare i zawalone kopalnie będą normalnie działać.. Listę wszystkich nowości, finalną fabułę, screeny (których już mamy sporo, ale na razie nic nie pokazujemy) ujawnimy już wkrótce. Nie bójcie się ! Wszystkie modele, skrypty i inne rzeczy przenieśliśmy do nowego moda. Poza światem Przepowiedni, który poszedł do kasacji. Co do naszej strony, to też musicie się jeszcze uzbroić w cierpliwość, pracuje nad jej cmsem :P Dobra, to na tyle - pozdrawiam  :rolleyes:

ok. 30% gatov
« Ostatnia zmiana: 10 Maj 2008, 20:52:06 wysłana przez hagen4 »

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Maj 2008, 17:40:07 »
Jestem ciekaw jak to będzie wyglądać. Ujrzeć Khorinis przed powstaniem bariery, to coś niesamowitego. Na pewno przyjdzie nam zobaczyć. min jakie życie wiedli starzy znajomi, zanim zostali wrzuceni do koloni karnej. Myślę, że dodatek będzie lepszy od MT. Na razie jednak, trzeba czekać.
« Ostatnia zmiana: 18 Maj 2008, 17:43:17 wysłana przez Roben »

Offline TomekLP

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 167
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Khorinis Początki
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Maj 2008, 18:33:36 »
Ja to już się moda doczekac nie mogę. Zapowiada się swietnie i mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie.

Offline Markus

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
Odp: Khorinis Początki
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Lipiec 2008, 23:25:05 »
A jak ma na imię główny bohater tej modyfikacji, bo jak pamiętam z tego co wyczytałem to w przepowiedni miał na imię Adriano czy jakoś tak, a w tej jak będzie miał na imię?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Khorinis Początki
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Lipiec 2008, 23:25:05 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything