MG-IsentoR
Cel-Dostać się do króla i go zgładzić.
Wykonujący: Biały Wilk, Kuczaja, Vlades, Zabójca Orków, Devristus
Wampir udał się przed portal po stronie Wymiaru Cienia i czekał na resztę uczestników.
Umiejętności:
- Strzelanie z kuszy II
- Walka Kosturem II
- Walka mieczami jednoręcznymi II
- Skradanie się II (bieg)
- ÂŁuk II
- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
- Kradzież kieszonkowa I
- Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
- Walka dwoma ostrzami I
Ekwipunek:
*Zbroja:
-Nazwa Zbroi: Zbroja Kultysty
Typ: Całkowita
Rodzaj: Szklana
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja
*Broń biała i dystansowa:
-Nazwa Broni: Smocza Kusza
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: II
Dodatkowo: Mistrzowska Kusza, Błogosławiona Kusza,
Opis: Stworzona z ciemno-szarego Drzewa. Bardzo dobrze leży w dłoniach. Jest to spora kusza zrobiona na specjalne zlecenie. Kuszaż wykonał kusze po mistrzowsku, a na koniec produkcji pobłogosławił. Można nią nawet zabijać smoki, pod warunkiem, że przeżyje się z nim spotkanie.
-50 zatrutych bełtów.
-Nazwa Broni: Ostrze Zmierzchu
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: II
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Mistrzowski Oręż
Magia:
*Runy:
-Heshar - runa ognia
*Magia Wampirów:
-Niewidoczna Obecność