Nazwa: Bunt w kopalni (misja 'Paczki z bronią' musi być wykonana)
Opis: Po odebraniu paczek z bronią trzeba teraz skontaktować się z tajemną organizacją zwalczająca wyzysk. Swoją siedzibę ma ona gdzieś wśród gór państwa Maurenów. Udało się już skontaktować z szefem. Zadaniem klanowicza jest podanie się za jednego z ludzi Zakonu ÂŚwitu, dostarczyć broń wojownikom, aby wszyscy poszli na śmierć... Ale przy okazji wzniecili wielką walkę w kopalni Almara, dzięki czemu straż w jego posiadłości będzie mniej liczna... Zlecenie klanowicz odbiera tam gdzie zwykle.
Wymagania: Walka dowolną bronią białą III, jakikolwiek strój Zakonu ÂŚwitu.
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Nagroda: Trofea po zwierzętach
EKWIPUNEK:
Nazwa broni - Efauo Elethea (Cios Elfa) <używane>
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te zakrzywione ostrze stanowi niezrównaną siłę we władaniu doświadczonej i wprawnej dłoni. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w niego zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.
Nazwa Broni - Kordelas <używane>
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Jakość Wykonania - Mistrzowskie
Poziom - II
Specjalne ----
Opis - Kordelasy to najczęściej używana broń piratów. Kordelasy są zakrzywionymi mieczami. Są przydatne w walce i łatwo nimi walczyć. Są to bardzo dobre bronie w walce - łatwo nimi walczyć, ale są nieporęczne i trudno je schować.
Nazwa: Płaszcz Zakonnika <używane>
Typ: Ubiór
Rodzaj: Konopiowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: ---
Opis: Część stroju wykonana z włókien konopi, z niebywałą precyzją i dokładnością. Zrobiona na specjalne zlecenie Zakonu ÂŚwitu. Jest to czarny płaszcz, po bokach widnieją granatowe wzorki...
UMIEJĂTNOÂŚCI:
Umiejętności bojowe:
Walka Toporem - amator
Walka Dwoma Ostrzami Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami Poziom III
Walka bronią dystansową:
Strzelanie z ÂŁuku Poziom I
Strzelanie z ÂŁuku Poziom II
Umiejętności myśliwskie:
Skradanie Poziom I (Chód)
Skradanie Się II (Bieg)
Umiejętności złodziejskie:
Kradzież Kieszonkowa Poziom I
Otwieranie Zamków Poziom I
Pozostałe:
Upuszczanie Krwi Poziom I
Nauczone czary:
Przemiana w Nietoperza