Autor Wątek: Błędy w grze  (Przeczytany 21239 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Soltys

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« dnia: 24 Październik 2006, 20:03:48 »
Chciałbym abyście pisali tutaj wszystko o znalezionych przez Was błędach w grze. Czasem dobrze się podzielić tym z innymi, możliwe iż to nie którym pomoże.  


Ja znalazłem takie błędy: Latające drzewa koło orkowej wioski Silden, przelatujące strzały przez zębacze, dziki atakujące przez skałę (stałem 10m nad nimi), no i Bizony które wchodzą w skałę.

« Ostatnia zmiana: 31 Styczeń 2007, 15:03:14 wysłana przez Soltys »

Offline Jaro

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopad 2006, 14:01:57 »
Najbardziej zdenerwował mnie bug w jaskini niejakiego Ortegi

Wlazłem do jaskini - wyrżnąłem wszystkich bandytów - Ortega cwaniaczek wbiegł w ścianę i tyle go widziałem
I pięknie jeden quest w plecy - a ja byłem głupi i myślałem że przez quick save sobie ułatwię....
a teraz za każdym wczytaniem Ortega wbiega w scianę/ścianę i nic na to nie mogę poradzić

szlag by te bugi................

Ortografia - DODO
« Ostatnia zmiana: 19 Listopad 2006, 13:21:52 wysłana przez DODO »

Forum Tawerny Gothic

Błędy w grze
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopad 2006, 14:01:57 »

Offline NPC

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Listopad 2006, 17:05:44 »
błędy wypatrzone przeze mnie to:
1. białe pasy na ekranie pojawiające się z nikąd/znikąd podczas wędrówki
2. prześwitywanie słońca  prze ziemię w nocy (efekt rozszczepienia światła przez teren)
3. podczas nieustawionego bloomu, pas nad horyzontem, w którym rozlewa się niebo w dół tworzy się lustro nieba :/

Ortografia - DODO
« Ostatnia zmiana: 19 Listopad 2006, 13:22:42 wysłana przez DODO »

Offline Tony997

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Listopad 2006, 23:54:09 »
No niestety mimo, iz/ dostepna/dostępna obecnie wersja jest wolna od wielu bugow/bugów nadal sie/się z nimi spotykam. Jak chocby/choćby przenikajace/przenikające przez murki potworki, niedostepne/niedostępne zyly/żyły rud (nie mozna/można sie/się dostac/dostać bo np kamyczek blokuje) albo tez quest z eskorta Rufusa w ktorej/której to moj/mój Rufus znika ot tak sobie na moich oczach w srodku/środku lasu. :[
Moge/mogę tylko zgadywac/zgadywać ze to nie koniec :]

Ortografia - DODO
« Ostatnia zmiana: 19 Listopad 2006, 13:28:06 wysłana przez DODO »

Offline Lord_Daro

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Listopad 2006, 22:17:56 »
Bugow jest tyle za szkoda marnowac klawiszy na mojej klawiaturze ;) Oprocz latajacych drzew i wnikania zwierzat/postaci w inne obiekty (to chyba zmora wszystkich czesci Gothica) to czasami znika mi czesc kontynentu !!! Dochodzisz do jakiegos miejsca a potem tylko pustka... biala plama z cieniami wzgorz i drzew... Na szczescie po wczytaniu znowu wszystko gra... Poza tym w polskiej wersji nie zostaly nagrane wszystkie dialogi: Bezimienny wymachuje rekoma a glosu nie slychac... Nie wiem czy to bug ale mi np. nie pokazuje sie nazwa kufra z arcytrudnym zamkiem... tylko zwykly i metalowy... A tak poza gra to na mapie ktora sie dostawalo z oryginalnym egzemplarzem gry jest zle zaznaczona miejscowosc Trelis. Wstyd CDP! I to ma byc "profesjonalna polska wersja jezykowa" ?!
« Ostatnia zmiana: 06 Listopad 2006, 22:21:51 wysłana przez Lord_Daro »

Offline SoBeK

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Listopad 2006, 23:03:53 »
Lord_Daro w Miniporadniku jest jeszcze jeden blad. Na stronie 12 w misji "rozpraw sie ze zlodziejami" jest podane zeby udac sie na polodnie natomiast prawidlowo to na polnoc. Dalej jeszcze nie doszedlem wiec nie wiem.

Kolejne zauwazone bugi:

1. Na polnocy wybijajac wilki przesunalem sie na lewa strone gory i w tym momencie zniknela mi cala bron na postaci, do tego strzelalem chyba powietrzem, bo wilkom nic nie bylo. Przesowajac sie kawalek dalej wszystko wracalo do normy.

2. Strzelajac z luku ze skalki wybijalem w pien wilki, ale bizon wszedl "w skalke" i mnie zabil. Wilki nie daly rady bo byly mniejsze niz wysokosc skalki.

3. Czasami zdazylo sie, ze strzelajac do postaci strzala przelatujywala przez nia nie robiac jej zadnej szkody.
3a. Mam screena jak jeden Ogr schowal sie w skale i tylko napis widac.

4. Nie wiem czy to wina buga czy zrobione specjalnie, ale na polnocy znajduja sie skupiska orkow i zabijajac ich czesto zdaza sie, ze musze jednego trafic kilka razy i dopiero pada (czyli normalne), ale tez rownie czesto moge trafic goscia raz i tez po nim. Powinien byc slabszy, ale punktow dostaje tyle samo za kazdego z nich.

5. Misja, zeby na polnocy w jednej z kopalni ubic 'duzego pajaka' (czeka tam 2 gornikow) po prosty byla nie do wykonania. W kopalni nie bylo zadnego pajaka (czy jak to sie nazywa) a gornicy nie pozwalali wyciagnac broni, bo chceli mnie sprzatnac jak to zrobilem. Udalo sie znalesc pajeczaka dopiero po kilkukrotnym ladowaniu gry.

6. Latajacych drzewek, skal itp (jak wspominal Soltys) jest cala masa.

7. W wielu domkach przez sciane widac galezie drzew.

8. Kilka postaci udawalo UFO i unosilo sie w powietrzu.

9. Duza ilosc strzal wbijala sie 'w powietrze' dosc duza odleglosc od sciany, czy drzewa.

10. Duza ilosc zabitych postaci 'chowa sie' pod ziemie, schody itp. - wystaja tylko nogi lub glowa.

11. Tak samo jak w pkt. 10 glowa mojego goscia wystaje ponad sufit

12. Przy kilku bugach zrobilem screenshoty wiec ciekawskich prosze o info.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopad 2006, 03:16:33 wysłana przez SoBeK »

Offline RavenKP

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Listopad 2006, 22:01:39 »
Ja mam tak ze jak wejde do jaskini to swieci we mnie slonce lub np jak podejde pod jakas wbita pochodnie to przez bezia widze ogien .Przedtem tego nie mialem moze wiecie jak temu zaradzic? TO stalo sie jak komp mi sie wylaczyl i zaczal sprawdzac bledy i usunal mi cos z gothica 3. Prosze pomozcie! Przeinstalowalem g 3 a nawet wind , ale to i tak nic nie dalo.

Offline _Snopek_

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 2
Błędy w grze
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Listopad 2006, 10:14:50 »
Ja znalazłem fajny bug mianowicie wspinaczke. Znajdujesz półkę skalną i skaczesz po niej cały czas a bezi co chwilke jest wyżej. W ten oto sposób można sobie często skrócić drogę

Offline kalasz11

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Listopad 2006, 16:36:19 »
Ja znalazłem buga w Cape Dun.
Ide do paladyna mam już reputacje zaraz powinien byc bunt
przechodze za arene a ty nagle znika mi ziemia pod nogami i spadam 200m w dół i klops
dostaje 80 doświadczenia i gine


Albo waliłem w wilka mieczem o on niereagował

alchemik w Cape Dun chodził w swojej chacie w powietrzu jakieś 2 m nad ziemią



I znalazłem Magiczną Barierę w gothic 3:p
jak chcecie screena pisać gg:9706552

Rozumiem to, że źle zinterpretowałeś teksty w grze...ale po oglądnięciu intro powinieneś się już czegoś domyślić.
- IsentoR
« Ostatnia zmiana: 18 Listopad 2006, 19:23:19 wysłana przez IsentoR »

SouthMan

  • Gość
Błędy w grze
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Listopad 2006, 23:30:46 »
Bo jest bariera nad stolicą :P Pograj troche a potem gadaj ;)

A co do bugów to ja mam zabugowaną ekipe gońców leśnych. Ich druidzi to latające głowy i jak sie chce sie z nimi pogadać to gra sie wywala :F I pare questów w plecy, damn :(

Offline zaj

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Listopad 2006, 23:52:10 »
Kalasz, czy ty wogóle widzałeś intro?? Co do nowo znalezionych błędów to npc przenikają przez pieńki, kamienie itp. Jak miałem zadanie żeby zabić krowy(montera) to chyba z pół godziny goniłem jedną, bo przenikała przez wszystko i nie mogłem jej złapać :/ .

Offline emerytek

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Listopad 2006, 16:33:50 »
Jak udawałem się do Montery to wybrałem krótszą drogę i natknołem się na bandytów . W czasie walki dwóch z nich mi weszło w scianę i przepadło z krzykiem "te bestie są wszędzie". W następnej jaskini (wilków) gdzie znajdował się miecz Wenzela odnalazłem ich martwych. Byli zagryzieni przez wilki.

 
W czasie uwalniania od orków kopalni  Klanu Młota spadł przez strop jaskini szabloząb i mnie zatakował.
« Ostatnia zmiana: 22 Listopad 2006, 16:34:59 wysłana przez emerytek »

Offline _Nameless_

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Listopad 2006, 20:20:28 »
'Spadanie' zwierząt i potworów jest częste... nie to co 'wypiętrzanie' ja mam tak zabugowanego questa z goblinami w Trelis : część jest w jaskini, a część nad nią (na płaskowyżu nad nią) a część pewnie cieszy się wolnością, bo choć  wybiłem pierwszą i drugą grupę to questa mam nie zaliczonego

Albo zbłąkani niewolnicy.... raz widziałem grupę niewolników błąkającą się nieopodal Trelis (zmierzałem właśnie na pustynie) walczyli sobie z krwiopijcami, nie przejąłem się bardzo, gdy wracałem (po kilku dniach pobytu na pustyni)... niewolnicy dalej tam byli i walczyli z krwiopijcami

Głupi jest też bug, jeśli można to tak nazwać, w walce w grupie... gra często mając do wyboru "czerwonego" wroga i "białego" sprzymierzeńca wybiera "białego", który po ciosie zwykle staje się "pomarańczowy" i obrażony
« Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2006, 21:07:19 wysłana przez DODO »

Offline _Snopek_

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 2
Błędy w grze
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Listopad 2006, 09:39:26 »
Znalazłem kolejny bug. Otóż kiedy pływamy możemy wcisnąć mapę, oczywiście chodzi mi oto kiedy bezi znajduje się na głębokiej wodzie.
Po wyjściu z mapy bądź ogólnie z ekwipunku bezi chodzi w wodzie jak gdyby nigdy nic i tylko główka mu wystaje.
« Ostatnia zmiana: 27 Listopad 2006, 12:53:42 wysłana przez DODO »

Offline Beliar91

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Grudzień 2006, 13:17:43 »
Znalazłem sposób na usunięcie tych białych pasów, a mianowicie trzeba chodzić z zapaloną pochodnią albo mieczem ognistym:D to na prawdę działa.   w ten sposób w dzień przez pustynie biegałem z pochodnią, fajnie to wygląda   W ÂŚwiątyni Al Shedim na wejściu Szkielet ÂŁucznik wszedł w ścianę i nie mogłem go zabić, a on sobie na luzie do mnie strzelał.

Zaj: przy walkach orkowie stoją z boku żeby nie dostać od swoich, ja tak dostałem parę razy od swoich.

Niedaleko Okary wszedłem do jaskini w której miały być Rozpruwacze, lecz ich tam nie spotkałem. Jak wychodziłem z jaskini coś mi mrugnęło, wróciłem się a tu nagle Rozpruwacz wyszedł z ziemi i mnie zaatakował
« Ostatnia zmiana: 08 Grudzień 2006, 16:58:29 wysłana przez DODO »

Offline ÂŚlimaczek

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Grudzień 2006, 19:05:56 »
Ta gra ma pełno błędów nawet z najnowszym patchem. Ja jestem zaledwie na 21lv, na razie przejąłem Cape Dun i właśnie próbuję przejąć Monterę. Wymienię może parę istotnych błędów które mnie na prawdę wkurzyły:
- kiedy chciałem zwabić strażników obozu w Monterze do buntowników, w ogóle nie mogłem ich uderzyć bo gra uważała orków dla mnie za przyjaciół (pomijając to że pracuję dla buntowników i doprowadziłem do rewolucji w Cape Dun),
- Jeden z 5 ochotników do dołączenia do Okary, Fraser chciał ze mną pójść na polowanie na dziki. Oczywiście poszedłem, ale w moim dzienniku nadal na liście jest quest "Polowanie na dziki" czy jak się tam nazywał,
- Przywódca orków w Cape Dun dał mi zlecenie żebym dowiedział się który z niewolników jest wtyczką buntowników - ale gdy Cape Dun od dawna należy do buntowników, to zadanie mam nadal na liście,
- Kiedy z Gornem chciałem zabić demona w Gothcie, to on zamiast prowadzić mnie do jaskini siedział sobie nadal obok Potrosa i patrzył na mnie jak by mnie nigdy nie widział. ÂŻeby z nim pójść go zabić musiałem odejść niezły kawałek i wrócić -,-
- Parę razy zdarzało się w jakichś kopalniach czy Gothcie, że dany potwór był pode mną i jakimś cudem dostawałem obrażenia od niego.
- Nie widać nazwy nad -arcy kufrem.

No i oprócz błędów od razu widać głupotę NPC - gdy byłem w jaskini rozpruwacz zamiast do niej wejść biegał wokół niej (a spokojnie by się zmieścił w miejscu), często zawieszają się i budzą się ze snu dopiero kiedy coś ich uderzy, gdy się walczy z paroma ludźmi lub orkami to każdy patrzy na mnie i czekają na swoją kolej, a wejście na sam szczyt jakiejś góry czy latarni, to dla nich czarna magia. Co prawda i tak jest nieźle w porównaniu do Gothica II bo teraz jak jest jakaś przeszkoda np. głaz to potrafią ją ominąć niż próbować przebiegnąć przez nią -,-

Co do migających białych pasków - w opcjach grafiki przesuńcie ostatni suwak na środek i zrestartujcie grę, to już tych pasków nie będzie ;-)
« Ostatnia zmiana: 26 Grudzień 2006, 19:13:55 wysłana przez slimaczek »

Offline Agusiaa84

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Grudzień 2006, 19:16:49 »
Mnie najbardziej denerwuje jak białe pasy zamazuja mi obraz gdy np staje przodem do sciany albo jak jest wielka przestrzen - na pustyni wogole nie da sie grac bo nic przez to nie widze! :(

Offline Disturbed

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Błędy w grze
« Odpowiedź #17 dnia: 26 Grudzień 2006, 19:20:26 »
Cytuj
białe pasy zamazuja mi obraz gdy np staje przodem do sciany

To akurat nie jest bug, tylko wina karty graficznej lub sterownika. Mam to samo, posiadam kartę Ati Radeon 9550

Offline Artos

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #18 dnia: 26 Grudzień 2006, 19:42:36 »
Zacząłem właśnie 'grać magiem' i w Reddock chcąc wykonać zadanie opustoszenia jaskiń wschodnich jest problem...  właściwie to nie ma problemu, bo nie ma stworków! Wychodzę sobie na powierzchnie gdzie powinien być pełzacz i... nic. Chodzę sobie po tym kawałku świata i kurcze czegoś mi brakuje... zniknęły gdzieś wszystkie jelonki, zające, wilki, węże itd. !! Nie mam z kim walczyć :/

Offline Dziqu

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Błędy w grze
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Grudzień 2006, 19:49:52 »
Cytuj
Cytuj
białe pasy zamazuja mi obraz gdy np staje przodem do sciany
To akurat nie jest bug, tylko wina karty graficznej lub sterownika. Mam to samo, posiadam kartę Ati Radeon 9550

Być może to wina karty graficznej, ale istnieje dość proste rozwiązanie. Należy wejść w ustawienia graficzne i przesunąć ostatni suwak (Post Processing) na środek. Dzięki temu zabiegowi ekran nie będzie już migał na biało.

Forum Tawerny Gothic

Błędy w grze
« Odpowiedź #19 dnia: 26 Grudzień 2006, 19:49:52 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top