Widzę, że zainteresowanie DM ciągle rośnie - to i dobrze
Co do premiery moda to jak to bywa w zwyczaju przesunięta został na Październik... Niestety nie spodziewaliśmy się, że dopracowywanie lokacji w Spacerze zajmie nam tyle czasu, ale chcemy to zrobić jak najlepiej. A więc jeżeli chodzi o Spacera i postępy to:
- surface, 90% (główny obszar świata w Gothicu, wprowadziliśmy tam wiele zmian);
- ancienttemple, 100% (starożytna świątynia, ongiś miejsce konsekrowane Beliarowi, teraz panuje tam potężniejsza siła
);
- newworld, 20% (ogromna lokacja, usytuowana w dość orginalnym miejscu, miejsce pełne tajemnic i niespodzianek);
- abonendedmine, 10%;
- ??? (bardzo ciekawa lokacja, tam odnajdziemy głównego oponenta).
Co do skryptów i dialogów to:
- Obóz Przemytników, 100%;
- Obóz Fanatyków, 100%;
- Zadania poboczne, 99% (ingerowaliśmy trochę w główną fabułę gry a także dorobiliśmy bardzo dużo nowych zadań);
- Obóz Strażników, 50%;
- Obóz ÂŁowców Orków, 10%;
- Areny, 50%;
- Tajemniczy Zakon Pradawnych, 100% (to właśnie Pradawni stanowią główny trzon fabuły naszej modyfikacji);
Poza tym skończone:
- nowe czary (ok. 10) + nowy system nauki i tworzenia czarów;
- procentowa nauka walki bronią;
- 2 nowe umiejętności specjalne widoczne w oknie umiejętności;
- losowy respawn potworów;
- nowe bestie, itemy, etc;
- system teleportacji za pomocą pewnego potężnego artefaktu;
- i wiele innych...
Szersze info znajdziecie tutaj:
http://themodders.org/forum/index.php?showforum=9Pozdrawiam,
Shergar